Juist ja ![]()
En ook het afvallen om die jurk aan te trekken te zien als een soort filmrol. Om in een korte tijd veel af te vallen is niet gezond, maakt niet uit of het voor een jurk of een filmrol is.
Juist ja ![]()
En ook het afvallen om die jurk aan te trekken te zien als een soort filmrol. Om in een korte tijd veel af te vallen is niet gezond, maakt niet uit of het voor een jurk of een filmrol is.
Het wordt weleens uitgezonden op TLC, misschien een tipje. Ik zat er laatst naar te kijken maar er gebeurd gewoon echt nĂets in een zoân aflevering. Deze meid doet gewoon echt niets in dr leven, dus die serie draait ook nergens om ofzo?
Dat is ook een manier om Willems vreemdgaan te bagatelliseren
als je een sensitievere vrouw was geweest had je dat wel aangevoeld he
Wat een infantiele manier ook om over mannen te denken zeg. Echt om te janken.
mannen zijn dus kleine kinderen?
Ook een goed voorbeeld. Tom Hanks heeft kennelijk door het aankomen en afvallen diabetes
En daarvoor hun moeder ![]()
Ja dat zijn de echte aanwinsten ![]()
Ik zou maar eens een leuke cassiere zoeken!
Echt om te janken dit stuk
Dat het zo is is sad maar kan ik nog inkomen maar hoe die schrijver aan t eind de verantwoordelijkheid EN de oplossing bij vrouwen legt?? Stik in je aanstellerij en stop being PATHETIC
Wat een shit artikel zeg.
Bijvoorbeeld deze quote:
En na de bevalling luiers verschonen en flesjes maken. De vrouw verlangt vaak van de man dat hij haar hierin ondersteunt.
Ondersteunt??? Dat is toch net zo goed de taak van de man? Je krijgt een kind met zân 2en en daar heeft de man toch ook net zo goed zelf voor gekozen. Dat doet me denken aan de mannen die zeggen dat ze moeten âoppassenâ op hun bloedeigen kinderen. Uhm surprise dat heet geen oppassen dat heet opvoeden. Wat een absolute stront.
Halloooo 1950 ![]()
Je kunt dat toch niet van een man verwachten? Hij moet zorgen dat er brood op de plank komt en krijgt al geen aandacht meer. En dan ook nog luiers verschonen? Daar heb je verlof voor als vrouw. En daarna kun je het ook alleen doen, want de man heeft gewoon niet zoveel met babyâs ![]()
Dit artikel legt min of meer de schuld neer bij een vrouw? Ze negeert hem, ze geeft hem taakjes, ze let niet goed op zijn gevoelens, ze is te moederlijk. Tja, logisch dat een man vreemdgaat toch? Sjonge jonge zeg.
âDat alle aandacht in de richting van het kind gaat is in sommige gevallen voor mannen bijna traumatisch.â
Traumatisch, really???
Een man die vreemd gaat terwijl de vrouw nieuw leven aan het creëren is in haar eigen lichaam wat aan het eind door een hele kleine opening naar buiten moet en er daarbij waarschijnlijk van alles scheurt en haar lichaam daarna nooit meer hetzelfde zal zijn, misschien is DAT traumatisch
Maar nee sorry idd als man zien hoe je vrouw voor jouw kind zorgt is misschien toch heftiger om mee te maken sterkte allemaal ![]()
Edit: trouwens ik zie nu dat dit artikel door een VROUW is geschreven? ![]()
Ja ik ken 3 mannen die zo zijn nu met een kind en die waren allemaal al vanaf dag -1 een zak hooi die ik persoonlijk links had laten liggen. Dus ja. Hoe zoân man zich gedraagt is achterlijk maar er een kind mee nemen is wel een keuze.
wow, wat een loser zeg.