Vind je hem nu wel of geen goede vader? Want uit je tekst eronder blijkt iets anders.
Oh mijn telefoon maakte er een van in plaats van geen
Eentje is geentje
En voor sommige mensen is vreemgaan niet gelijk een dealbreker.
Het gaat toch niet om de traditionele gezinsverhouding. Tuurlijk kun je een goede vader zijn als de vader en de moeder niet meer bij elkaar zijn of zelfs nooit bij elkaar geweest zijn.
Maar als je vreemdgaat terwijl je vrouw zwanger is, er nog een kindje rondloopt en ze door jou zoiets erbij krijgt in de kraamweek dan ben je toch niet bezig met een goede vader zijn.
Snap echt niet waarom zoân vent ĂŒberhaupt verdedigd moet worden.
Ik vind ook niet dat iedereen die vreemd is gegaan nooit meer een goede vader of moeder kan zijn.
Ik vind wel dat als je vreemdgaat in de situatie waar hun nu in zitten, dat hij op dat moment een slechte vader is. Hij kiest er toch voor om samen met haar voor nog een kindje te gaan, met haar HG geschiedenis. Zij doorstaat dat allemaal, terwijl hij ligt rond te neuken.
Mee eens
Ik vond het wel humor, ze gaf hem complimenten als vader. Als dit al moddergooien is
Maar dat meer mensen het doen maakt het toch niet minder erg?
Ik ben niet zo van een tweedeling in goed en slecht, maar als je een gezin hebt en je kiest er bewust voor om iets te doen waar alleen jijzelf (en degene met wie je vreemdgaat) plezier aan hebt maar alle andere gezinsleden sowieso veel verdriet van gaan ondervindenâŠdan krijg je voor mij wel wat minpunten hoor.
Lil Kleine betaalt ook geen alimentatie voor zijn kind.
Kan niet zeggen dat ik van mân stoel val van verbazing.
Past helemaal bij hem.
En toch had ik ergens de ijdele hoop
Jaimie Vaes lanceert t nieuwe seizoen van dr serie op discovery (daar kijkt toch niemand naar?) in een hotel in Amsterdam, maar ik vind deze setting net een begrafenis
Ik mis de droge cake en slappe filterkoffie
Nou inderdaad het is ook echt net of er een grafkist staat linksonder
Misschien wel die van Kleine
Juist ja
En ook het afvallen om die jurk aan te trekken te zien als een soort filmrol. Om in een korte tijd veel af te vallen is niet gezond, maakt niet uit of het voor een jurk of een filmrol is.
Het wordt weleens uitgezonden op TLC, misschien een tipje. Ik zat er laatst naar te kijken maar er gebeurd gewoon echt nĂets in een zoân aflevering. Deze meid doet gewoon echt niets in dr leven, dus die serie draait ook nergens om ofzo?
Dat is ook een manier om Willems vreemdgaan te bagatelliseren