FF Boulevard #8

als je een sensitievere vrouw was geweest had je dat wel aangevoeld he

22 likes

Wat een infantiele manier ook om over mannen te denken zeg. Echt om te janken.

15 likes

mannen zijn dus kleine kinderen?

6 likes

Ook een goed voorbeeld. Tom Hanks heeft kennelijk door het aankomen en afvallen diabetes

10 likes

En daarvoor hun moeder :smiling_face_with_tear:

25 likes

Ja dat zijn de echte aanwinsten :man_dancing:t3:

17 likes

Ik zou maar eens een leuke cassiere zoeken!

18 likes

Echt om te janken dit stuk

5 likes

Dat het zo is is sad maar kan ik nog inkomen maar hoe die schrijver aan t eind de verantwoordelijkheid EN de oplossing bij vrouwen legt?? Stik in je aanstellerij en stop being PATHETIC

18 likes

Wat een shit artikel zeg.

Bijvoorbeeld deze quote:

En na de bevalling luiers verschonen en flesjes maken. De vrouw verlangt vaak van de man dat hij haar hierin ondersteunt.

Ondersteunt??? Dat is toch net zo goed de taak van de man? Je krijgt een kind met z’n 2en en daar heeft de man toch ook net zo goed zelf voor gekozen. Dat doet me denken aan de mannen die zeggen dat ze moeten ‘oppassen’ op hun bloedeigen kinderen. Uhm surprise dat heet geen oppassen dat heet opvoeden. Wat een absolute stront.

100 likes

Halloooo 1950 :expressionless:

13 likes

Je kunt dat toch niet van een man verwachten? Hij moet zorgen dat er brood op de plank komt en krijgt al geen aandacht meer. En dan ook nog luiers verschonen? Daar heb je verlof voor als vrouw. En daarna kun je het ook alleen doen, want de man heeft gewoon niet zoveel met baby’s :+1:

13 likes

Dit artikel legt min of meer de schuld neer bij een vrouw? Ze negeert hem, ze geeft hem taakjes, ze let niet goed op zijn gevoelens, ze is te moederlijk. Tja, logisch dat een man vreemdgaat toch? Sjonge jonge zeg.

13 likes

“Dat alle aandacht in de richting van het kind gaat is in sommige gevallen voor mannen bijna traumatisch.”

Traumatisch, really???

9 likes

Een man die vreemd gaat terwijl de vrouw nieuw leven aan het creëren is in haar eigen lichaam wat aan het eind door een hele kleine opening naar buiten moet en er daarbij waarschijnlijk van alles scheurt en haar lichaam daarna nooit meer hetzelfde zal zijn, misschien is DAT traumatisch

Maar nee sorry idd als man zien hoe je vrouw voor jouw kind zorgt is misschien toch heftiger om mee te maken sterkte allemaal :heart:

Edit: trouwens ik zie nu dat dit artikel door een VROUW is geschreven? :sob:

29 likes

Ja ik ken 3 mannen die zo zijn nu met een kind en die waren allemaal al vanaf dag -1 een zak hooi die ik persoonlijk links had laten liggen. Dus ja. Hoe zo’n man zich gedraagt is achterlijk maar er een kind mee nemen is wel een keuze.

12 likes

wow, wat een loser zeg.

6 likes

Tsja what you see is vaak ook echt what you get. Als een man vóór de baby nooit de vaatwasser uitruimt, gaat hij dat erna heus niet ineens wel doen.
Ik heb ook een aantal vriendinnen met zo’n vent, ik had me er zelf nooit mee voortgeplant maar soit.

21 likes

Dit werkt echt alleen als je voorbereidend werk gaat doen. Dus voor dat het kind er is die vent laten meehelpen. Dat is alleen wel veel gedoe en gaan vrouwen vaak er omheen werken om die vent maar mee te laten helpen.

Eigenlijk is het dan al langer een irritatie punt, maar de vrouwen weten vaak zelf ook niet goed hoe ze het aan moeten pakken dat die meer gaat doen. Dus gaan ze zich in hem verplaatsen en begrip hebben en meedenken en mee bewegen.
Hij doet alleen wat als het dan expliciet gezegd word en doet nul moeite om in te leven. Maar goed ze krijgen er veel voor terug.

3 likes

Dat je je als man denkt oh daar gaat mn aandacht. Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar er zijn dan nog zoveel dingen die je kan doen ipv vreemdgaan.

Ik ga nu iets heel geks zeggen dus misschien moet ik hier trigger warning bij zetten.

Maar je kan dus met elkaar communiceren…

65 likes