FF Boulevard #8

Hij heeft de tuin gemaakt dusja dat die rondneukt vergeef ik hem dan wel.

16 likes

deze opsomming :joy: :joy: zo treffend, is toch om te jenken

6 likes

Nou als je die alimentatie al krijgt. Kijk naar een dweil als Lil Kleine die eerst loopt te janken dat hij met een baby weinig kan en nu ook nog eens weigert te betalen. Wat een loser ben je dan, als je de verantwoordelijkheid van een automatische incasso al niet kunt (wilt) dragen

16 likes

Ik weet het niet. Misschien zijn heteroseksuele vrouwen wel het zwakkere geslacht aangezien ze hierop vallen en vrijwillig mee voortplanten.

32 likes

Ja dit denk ik dus soms ook en dan schaam ik me voor die gedachte en weet ik niet of ik die nou mag hebben of niet maar ergens is het vreselijk genoeg verdomd treffend.

De vrouwen die die mannen hebben opgevoed zou je hier ook nog bij kunnen zetten. :sob:

3 likes

Nee maar die papa’s zijn precies weer de lapzwansen waar die mama’s vrijwillig een kind mee gebaard hebben ook al vertoonde hij nooit een teken van enige zelfreflectie of verantwoordelijkheid dus zo krijg je het cirkeltje wel rond

2 likes

Hahahaha oké geniale uitspraak

25 likes

Tuurlijk niet. Vrouwen zijn er toch om mannen van dienst te zijn. Hoort gewoon bij het takenpakket van een vrouw.

10 likes

Dat heb ik niet in mijn contract gelezen :cry:

3 likes

Maar je moet niet té moederlijk zijn anders schrik je ze weer af. Oftewel, wees de perfecte cool girl die precies doet wat hij wil en denk vooral niet voor jezelf na maar alleen in zijn belang.

10 likes

Eens. Mijn opmerking was ook meer uit pure verbazing wat sommigen zichzelf aandoen en hoe die matige mannen het toch elke keer weer voor elkaar krijgen om met minimale effort een plek op de eerste rij te krijgen.

Snap wel dat ze dat niet graag uit handen geven.

5 likes

Als jullie zin hebben om weer even flink te cringen:

Rond 20:00 begint de ellende.

Pareltje was toch ook wel dat iedereen zoveel “Hijt en naad” heeft :laughing:

11 likes

Joh je wilt niet weten hoeveel hijt er uit m’n naad komt

13 likes

Hahaha Erica zegt iets racistisch . Robert dat kan toch niet meer. Martine ( of hoe heet die meid ) “Tjs het is niet aardig… maar ja je mag niks meer zeggen…” en vervolgens zegt ze precies dezelfde racistische dingen als Erica.

Maar oh oh wat gek dat mensen daar wat van vinden

8 likes

Echt he, ik zat echt met zulke kromme tenen die domheid te aanschouwen. Wat wil je nou precies zeggen meid? Dat je het dus compleet eens bent met je moeder en je zelf ook een racist bent maar dat je het zelf wat charmanter verpakt had?
Deze meid is zo ongelofelijk ignorant over echt alles, inclusief haar eigen succes/rijkdom.

9 likes

En daarbij heb ik ook een schijthekel aan mensen die zeggen dat iets “nu niet meer kan”. Beledig je er complete massa’s mensen mee? Dan kon het ook 80 jaar geleden niet.

16 likes

‘20 jaar geleden werd dit ook veel gezegd’ … ok dus? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Een soort van “Nou mijn buurvrouw en haar breiclub vinden dat ook hoor!!”.

8 likes

De nieuwste instapost van die breiclub:

afbeelding

31 likes

:clown_face:

18 likes