FF Boulevard #8

Wat een boel zinnen om te zeggen dat je bent geblokkeerd door Bibi.

25 likes

Met zulke ‘vrienden’ heb je geen vijanden meer nodig, wat een lading bullshit om dit voor haarzelf goed te praten

22 likes

Echt het nadeel van het enorm zware werk wat zij doet, maar ja, je moet wat voor de mensheid over hebben he?

21 likes

Dat ze nog niet heilig is verklaard

20 likes

Prima dat je het beste wilt voor mensen maar kap met bepalen hoe anderen zich moeten voelen (of zich niet mogen voelen). Natuurlijk is Waylon een grafduif en verdient Bibi dit niet maar ik kan me voorstellen dat het voor haar een ingewikkelde situatie is emotie-wise, geef haar gewoon die tijd/rust/ruimte

6 likes

Oh Yvon heeft haar profiel op privé gezet

1 like

Dat had te maken met dat iemand nepvolgers zit te kopen (haar woorden)

3 likes

Dat snap ik ook niet. Zelf een vriend gehad die vreemdgegaan is met zijn ex, maar echt van alle kanten hoor je dump hem? Uh laat dat over aan degene die IN de situatie zit. Steunen natuurlijk, maar een richting opduwen NO WAY.

8 likes

Oke maar waarom zou je zo iemand niet dumpen ik snap het echt niet.

6 likes

Naja het is niet jouw relatie dus je hoeft het ook niet te snappen toch

60 likes

Dat is zeker waar.

7 likes

Omdat er mensen geloven in een tweede kans? Het is echt niet zo zwart/wit, ik zou zeker tegen een vriendin zeggen dat ze dit gedrag niet verdient maar verder is de keuze aan haar

6 likes

Mijn god die yvonne " Bibi vertelde me dat ze mn stories niet oke vond. Ik had mn exuses aan kunnen bieden maar ik vond meer juice uit het gedoe persen leuker. Dus nu zet ik bibi in een kwaad daglicht en mezelf weer op een voetstuk. Leuk ben ik he. Zeg even dat ik leuk ben aub. Please ik ben zo eenzaam en onzeker
"

52 likes

Precies dit. Zie dat zo vaak om me heen dat mensen direct bepalen dat die persoon meteen alle contact moet verbreken waar is je eigenwaarde blablabla.

Makkelijk praten voor een buitenstaander, lekker belerend toontje

4 likes

En je hebt ook nog twee kinderen met diegene. Dat maakt het ook niet makkelijk

5 likes

Ja en je bent net bevallen, kan mij ook heel goed voorstellen dat je dan even denkt ik deal hier later wel mee, ik focus mij nu even op mijn baby.

6 likes

Ach die arme yvon ook
 niemand snapt dat zij alleen maar het allerbeste wilt voor andere mensen :clown_face:

Ik ga echt zĂł slecht op haar toon. De hele tijd zeggen wij zijn vriendinnen maar ondertussen onwijs lekker gaan op haar situatie en er ook nog geld aan verdienen.

13 likes

Ja echt verschrikkelijk. Zij is toch 0,0 een vriendin voor/van Bibi door dit te doen. Echt belachelijk dat ze dat nog durft te zeggen/benoemen vind ik.

8 likes

Ja echt he! En dat je dan ook al weet ik hoe lang dit voor een vriendin verborgen houdt.

Ik heb ooit de vriend (nu gelukkig al jaren ex vriend) van een vriendin betrapt met een ander meisje en daar heb ik gelijk tegen gezegd je hebt 24 uur om het tegen haar te zeggen anders doe ik het. Toen zij mij huilend op belde heb ik ook gelijk gezegd dat ik het wist maar dat ik hem de kans heb gegeven het zelf op te biechten. Iedere situatie is anders er in maar ik zou dit echt niet voor mijn vriendinnen verborgen kunnen houden als ik dit zou weten, hoog zwanger of niet.

32 likes

Die yvonne is een vriendin van bibi en dan breng je dat naar buiten? Dan ben je toch ook uber slecht? Of ze haatte haar eigenlijk ofzo

8 likes