Het plaatsen van die foto was niet zo netjes van mij, excuses.
Is oke!!
Waarom zijn jullie zo negatief over Bas muijs? Ik was zo verliefd, Stefano for the win!
Mân favoriete Nederlands/Vlaams ding was toen iemand het over een gekwetste hond had en ik dacht dat ze op zân Nederlands emotioneel gekwetst bedoelde en die persoon bedoelde dus gewond op zân Vlaams.
Chille reactie
Ik heb deze post speciaal weer even opgezocht en ik lach gewoon weer hardop hahaha
Elon Musk doet een Douwe Bob. Hij heeft een tweeling gekregen een week voor de geboorte van zijn kind met Grimes: Elon Musk fathered twins with one of his executives last year â report | Elon Musk | The Guardian
Bij die man verbaast niks me meer⊠he truly dgaf. Leuk ook voor GrimesâŠ
en dat blijft zich maar voortplanten he
Just what the world needs. -.-
Zoo en dat maakt negen in totaal blijkbaar? Echt een god complex heeft deze man
In April, one of his daughters filed to change her last name and be legally disassociated from Musk, saying she did not want âto be related to my biological father in any way, shape or formâ.
Nou dat zegt ook genoeg voor de toekomst. Straks heeft hij 9 kinderen die allemaal niets meer te maken met hem willen hebben.
Haha dat laatste vermoed ik niet
Wat vermoed je?
Het verbaast me ook op festivals of feestjes in Nederland dat Vlamingen dan Vlaamse dingen tegen me zeggen, begrijp er echt niks van en zeker niet met drukte om me heen. Afgelopen weekend iemand die me aantikte en zei of ie me binnen/billen/pillen mocht doen? Uiteindelijk zei die te bedoelen dat ie me wilde zoenen? Twijfel nog steeds aan de waarheid hiervan of dat ie terugkrabbelde toen ik zei dat ik het een vreemd voorstel vond
Ja âbinnen doenâ is heel plat Vlaams voor zoenen inderdaad. Vlamingen zijn zich er niet altijd van bewust dat bepaalde woorden puur Vlaams zijn (en in NL gebruiken wij ook woorden die ze in Vlaanderen niet/anders gebruiken), dus het is niet dat ze dan bewust stug dialect blijven praten, al is âbinnen doenâ wel echt duidelijk geen algemeen Nederlands
Ik denk dat er van de zovelen altijd wel iemand over blijft die uit gaat zijn op zijn geld en dus wel iets met hem te maken willen hebben.
Huh wat een rare redenering? Als Nederlanders in België zijn hebben ze het toch ook nog steeds over pinnen ipv met de kaart betalen, poepen ipv kakken en sjuderans ipv appelsiensap. Hoezo zou het omgedraaid wel aangepast moeten worden?
je begrijpt toch ook wel dat die voorbeelden niet in verhouding staan tot mijn voorbeeld? Van mij mag je het tegen me zeggen hoor, maar dan ga ik er vanuit als Hollander dat je vraagt of je me mag nemen in de menigte. You do you.
@Sarie en dat lijkt me hun goed recht
Ja mag ik je binnen doen is in NL wel iets heel anders