Ik heb deze week geleerd dat ze in Limburg de wc aftrekken ipv doortrekken…Dus zelfs binnen NL sta ik soms echt te kijken van wat mensen hun mond uit krijgen.
Limburg is geen Nederland
Ik zei een keer tegen met vlaamse vriend heel vrolijk: “mn zusje is afgereden vandaag!!” en hij keek me aan van ehhh, wat zei je?? In Vlaanderen is iemand afrijden, met iemand seks hebben alleen dan heel plat. Zo van nou ik heb haar afgereden zegmaar. Dus hij was heel verbaasd dat ik zo vrolijk was over m’n zusje haha! Maja bedoelde voor haar rijbewijs.
Niet in Noord Limburg dan. Heb hier nog nooit van gehoord
Was idd ver in het zuiden.
Ja en als je pech hebt zeggen ze ook nog afslikken ipv. doorslikken.
Al die uitdrukkingen die in normaal Nederlands altijd wel iets seksueels betekenen.
Yep, of dat je om 11 uur aangereden bent (weggereden dus), Ohja of ‘ik fiets om 11 uur aan’
Ik kom uit oost Brabant en dacht tot nu toe dat dit ABN was
Toen m’n moeder hoogzwanger in de achterhoek kwam wonen werd haar steeds gevraagd wanneer ze was uitgeteld. Waarop zij dan zei: elke avond
Maar dat betekent daar dus wanneer je bent uitgerekend
Ik weet wel dat het geen abn is, maar zeg dat ook altijd. En aangereden
Kom uit Midden-Brabant. Aangereden zeg ik nog steeds, afgewerkt ben ik snel mee gestopt toen ik naar de Randstad verhuisde
Mijn biologielerares heeft ooit “Zo kom je nooit klaar!” naar mij geroepen omdat ik tijdens een opdracht aan het kletsen was.
Ik had wel een beetje met haar te doen want daarna was heel de klas niet meer stil te krijgen.
Ik dacht dat dit normaal was, nooit geweten van niet.
Hahaha!
Ik zeg dit wel eens tegen m’n kinderen en daar moet ik zelf dan altijd heel hard om lachen.
Maarja, ik ben sowieso een kleuter. Ik moet nog steeds om poep en piemels lachen.
Ik heb mijn zoon “vroeger” wijsgemaakt dat je Snickers uitsprak als snikkels. Toen hadden ze op een gegeven moment ook Snickers white en als hij dan om een witte snikkel vroeg kon je me echt opvegen.
Ja nee nu niet doen alsof wij gek zijn hoor!
Hahaha ik denk hier nog wel eens aan. Die gepikeerde reactie over die emotioneel gekwetste hond
Het lijkt me ook heel lastig in dit geval voor Vivian, zijn dochter, om trans te zijn terwijl je vader zich zo openlijk homofoob uitlaat. Dus snap wel dat zij met haar nieuwe voornaam ook de Musk naam dumpt.
Eigenlijk 10. Een van zijn kinderen is overleden.