FF Boulevard #8

Ik heb deze week geleerd dat ze in Limburg de wc aftrekken ipv doortrekken…Dus zelfs binnen NL sta ik soms echt te kijken van wat mensen hun mond uit krijgen.

9 likes

Limburg is geen Nederland

29 likes

Ik zei een keer tegen met vlaamse vriend heel vrolijk: “mn zusje is afgereden vandaag!!:muscle::smile::partying_face:” en hij keek me aan van ehhh, wat zei je?? In Vlaanderen is iemand afrijden, met iemand seks hebben alleen dan heel plat. Zo van nou ik heb haar afgereden zegmaar. Dus hij was heel verbaasd dat ik zo vrolijk was over m’n zusje haha! Maja bedoelde voor haar rijbewijs.

42 likes

Niet in Noord Limburg dan. Heb hier nog nooit van gehoord :thinking:

7 likes

Was idd ver in het zuiden.

8 likes

Ja en als je pech hebt zeggen ze ook nog afslikken ipv. doorslikken.

8 likes

Al die uitdrukkingen die in normaal Nederlands altijd wel iets seksueels betekenen. :joy:

5 likes

Yep, of dat je om 11 uur aangereden bent (weggereden dus), Ohja of ‘ik fiets om 11 uur aan’

12 likes

Ik kom uit oost Brabant en dacht tot nu toe dat dit ABN was :sweat_smile:

7 likes

Toen m’n moeder hoogzwanger in de achterhoek kwam wonen werd haar steeds gevraagd wanneer ze was uitgeteld. Waarop zij dan zei: elke avond

Maar dat betekent daar dus wanneer je bent uitgerekend

36 likes

Ik weet wel dat het geen abn is, maar zeg dat ook altijd. En aangereden

8 likes

Kom uit Midden-Brabant. Aangereden zeg ik nog steeds, afgewerkt ben ik snel mee gestopt toen ik naar de Randstad verhuisde :laughing:

5 likes

Mijn biologielerares heeft ooit “Zo kom je nooit klaar!” naar mij geroepen omdat ik tijdens een opdracht aan het kletsen was.
Ik had wel een beetje met haar te doen want daarna was heel de klas niet meer stil te krijgen.

25 likes

Ik dacht dat dit normaal was, nooit geweten van niet.

3 likes

Hahaha!

Ik zeg dit wel eens tegen m’n kinderen en daar moet ik zelf dan altijd heel hard om lachen.

Maarja, ik ben sowieso een kleuter. Ik moet nog steeds om poep en piemels lachen.

Ik heb mijn zoon “vroeger” wijsgemaakt dat je Snickers uitsprak als snikkels. Toen hadden ze op een gegeven moment ook Snickers white en als hij dan om een witte snikkel vroeg kon je me echt opvegen.

55 likes

Ja nee nu niet doen alsof wij gek zijn hoor!

20 likes

Hahaha ik denk hier nog wel eens aan. Die gepikeerde reactie over die emotioneel gekwetste hond :joy:

5 likes

Het lijkt me ook heel lastig in dit geval voor Vivian, zijn dochter, om trans te zijn terwijl je vader zich zo openlijk homofoob uitlaat. Dus snap wel dat zij met haar nieuwe voornaam ook de Musk naam dumpt.

12 likes

Eigenlijk 10. Een van zijn kinderen is overleden.

Gespot in Yvonnes story :star_struck: who dis

23 likes