FF Boulevard #8

Staat er toch bij…?

4 likes

Ze bedoeld wie van t forum heeft die sticker ingevuld.

11 likes

Nou over Jeroen heb ik ook verhalen gehoord, dat hij in hotels zou afspreken met vrouwen

5 likes

Zolang het niet op de juicekanalen staat is het niet gebeurd he

26 likes

True

3 likes

Oh whaha oke

2 likes

Thnx

4 likes

Go Brit! Kaalplukken die uitbuiters

25 likes

Waarom blijft die Yvonne telkens Pisssss roepen alsof iedereen het over gaat nemen?

58 likes

Ja dit 100%. Het bekt niet eens lekker

8 likes

in wat voor context???
als een soort ‘kijk hoe lelijk echt dom pissssss’ zoals tssss?
of hoe moet ik dit voor me zien

4 likes

Ik lees het als pissen in je broek van het lachen. Maar echt irritante uitspraak

5 likes

Het is komkommertijd, maar love dit bericht

Zo rijk zijn en zo’n duur huis hebben, maar een fatsoenlijk boeket voor je moedertje ho maar!

6 likes

Ik snap haar eigenlijk wel. Voor 50 euro heb je echt een mooi boeket bloemen. Dan heb ik het niet over zo’n super kunstig grafstuk met 300 rozen in de vorm van een hart ofzo want ja snap dat dat veel werk is en veel geld kost.

9 likes

Ergens snap ik het wel. Wat Erica zegt klopt natuurlijk ook wel zodra je ergens zegt dat het voor een bruiloft of een begrafenis is dan wordt de prijs van het boeket flink omhoog gegooid. Ik zie dat ook vaak wanneer ik bijvoorbeeld bloemen namens mijn werk bestel als ik dan een boeket bestel van bijvoorbeeld € 25 dan zit er altijd megaveel van dat opvulgroen tussen (wat voor een bloemist goedkoper is) en dan vaak met de wat goedkopere bloemen. En wanneer ik dan privé een boeket bij dezelfde bloemist haal voor hetzelfde bedrag zitten er altijd heel veel bloemen in een maar heel weinig groen. Als ik dus een enkel boeket nodig heb haal ik het dus tegenwoordig zelf en dan declareer ik gewoon :smiling_face: (misschien moet dit laatste in het gierige topic)

8 likes

Haha dat vind ik niet gierig maar gewoon slim hoor. Zou ik sowieso ook doen dan! (of ik ben ook gewoon gierig :joy:)

6 likes

Die Erica is echt zo’n naar verschrikkelijk mens.

17 likes

Khloe Kardashian krijgt weer een kind van Tristan Thompson via een draagmoeder. Bevruchting zou in November zijn geweest en hij was daarna alweer vreemdgegaan, zegt men.
Great daddy

2 likes

Ik ben verbaasd maar ergens ook totaal niet. Kim en Khloe hadden volgens mij nog een gesprek in het Hulu seizoen over kinderen krijgen met 1 man, ook als de relatie niet werkt, zodat je kind een sibling heeft.

6 likes

Ik vind dat zo apart. Zij hebben toch zelf ook halfzusjes :confused:

13 likes