FF Boulevard #8

En toen bekend werd dat hij weer een kind kreeg zei Kim ‘Khloe wilde ze graag een zoon’ :roll_eyes:

Ik vind de Kardashian dochters zo zielig met hun voorbeelden. Behalve North, die heeft Kanye’s houding :joy:

4 likes

Waarom heeft zij een draagmoeder eigenlijk? Heeft zij hetzelfde als Kim?

3 likes

Fatfobie denk ik.
Stel je voor dat ze weer aankomt.

17 likes

Maar hadden ze een relatie dan?

2 likes

Geen idee maar als je samen voor een kind gaat, lijkt het me niet de bedoeling dat je nog bij een andere vrouw bent. Maar goed, ik weet niet wat ze hebben afgesproken

2 likes

Volgens mij wilde khloe het weer proberen maar toen kwam alles uit.

4 likes

Goeie instelling :face_with_monocle::confounded:

4 likes

ik denk dat het is omdat ze geen stel zijn (dus geen reguliere seks hebben/willen?) maar zij wil een ‘full sibling’ voor True wil. denk ook niet dat hij betrokken gaat zijn bij de opvoeding verder, maarrrr ik moet het TMZ artikel nog even lezen :disguised_face:

5 likes

Wel opmerkelijk dat er in die aflevering over dat Klhoe erachter kwam dat hij weer was vreemd gegaan niks is gezegd over de draagmoeder die dus al zwanger was. Niet dat ze verplicht zijn dat te melden, maar toen die aflevering uitkwam was ze al maanden zwanger en zou dat natuurlijk snel bekend worden. Volgens mij wordt de show minder goed bekeken omdat het altijd zo veel achter loopt en ze dingen niet bespreken die wel uitgebreid in de media zijn geweest. Dit helpt daar niet bij.

3 likes

Ik zie op dumpert nu een filmpje waarbij Marco Borsato rustig zit te dineren met zijn kinderen en vervolgens overvallen wordt. Probeer Maxim even te negeren… ik vind dit wel heftig hoor en het lijkt ook heel doelgericht

https://www.instagram.com/p/Cf9SkxRIG8c/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes

Wat eng zeg :astonished:

6 likes

Echt he!

6 likes

Ik zie heel Marco Borsato niet. Dat wordt inderdaad wel gezegd, maar is dat ook zo?

Desalniettemin in en in triest om dit soort beelden te zien.

7 likes

Volgens mij is dit niet Marco Borsato, maar iemand anders.

https://www.ad.nl/binnenland/rolexrover-zet-pistool-op-hoofd-van-gast-op-amsterdams-terras~a6751505/

5 likes

Het enige wat ik hoop is dat ze het kind False noemen

23 likes

Ik denk dat je gelijk hebt! Omdat die gast in dat filmpje zei “is het Marco Borsato” en ik de gelijkenis in de vlugheid wel zag heb ik dat 1 op 1 overgenomen

8 likes

Lijkt veel jonger dan Marco Borsato.
Maar oh wat lijkt me dit eng!!

4 likes

Ik snap dat eigenlijk wel. Die show is uiteindelijk helemaal geen real life soap, maar gewoon een PR mechanisme waarmee zij hun eigen zorgvuldig geconstrueerde verhalen kunnen vertellen. Ik denk dat ze dachten dat die zwangerschap veel meer tot een schandaal had geleid als dat toen bekend was geworden i.t.t. meer dan een half jaar later als iedereen hier niet meer mee bezig is. Het zou ook nogal veel zijn om tegelijk met al dat andere ook nog te dealen met iedereen die een mening heeft over dat kind.

7 likes

Men is gewoon zo wanhopig op zoek naar Marco nieuws

4 likes

Hehe bas snap je nou hoe erg t is voor ons!

38 likes