Can’t unsee de open mond sinds dat hier gezegd is
Dat was je daarvoor nog nooit opgevallen?
Ik volg hem niet dus nee
Leuke fam die familie Musk. De vader van Elon Musk heeft een kind gekregen met z’n stiefdochter
Zijn reactie is
“The only thing we are on Earth for is to reproduce.”
Maar dat is in principe toch ook de enige reden dat we op de wereld zijn? Wel raar verhaal natuurlijk verder maar wij blijven ook zoogdieren die de overleving van onze soort moeten verzekeren.
Ok maar had dat niet met een van die andere vier miljard vrouwen gekund die géén familie van hem zijn?
Zijn stiefdochter die hij mee heeft opgevoed sinds haar vierde
het grappige (ik bedoel wanhopig onheilspellende) is dat we dat tegenwoordig beter kunnen doen door ons niet meer voort te planten. of iig niet zoveel als deze eikel.
Dat is zeker waar!
@ezw waarom is dat? Overbevolking bestaat toch niet? Daarom kunnen we ook niet zeggen dat het te “vol” in NL is bijvoorbeeld.
Verder dus wel 100% eens met het feit dat het mega weird, creepy en not done is voor die man om zijn stiefdochter te bezwangeren.
Kan lekker een clubje met Woody Allen starten, hij vond ook geen andere vrouw dan zijn adoptiedochter d
Knettergek
Van wie moet dat?
Ugh die Muskmannen
Klimaatverandering is alleen voor het plebs
Goals ook echt
Ik haat het dat dit soort over the top display van rijkdom een flex is.
Is hier die laatste uitspatting van blablablachocoladevla al besproken? Dat ze vind dat arme mensen ook een beetje ‘branding’ moeten laten zien en ze als tip geeft dat je dan geen tas van 5000 euro hoeft te kopen, maar een sjaaltje van Chanel, dat kost “slechts” 100 euro en dan laat je toch nog zien dat je meedoet in de maatschappij!
Branding is belangrijker dan een maand eten?!