FF Boulevard #8

Hier wat aanvullende informatie :laughing:

22 likes

Nou 450 euro is ook een investering hoor! Dan kun je dat sjaaltje voor de afwisseling eens om je dijbeen knopen, dan ziet iedereen ook dat je aan branding doet.

7 likes

Ik weet soms niet of zij nou gewoon wil trollen of echt zo dom is.

Dat artikel :joy::joy::joy:

“Tot overmaat van ramp begint Nikkie dat paarse sjaaltje vervolgens ook nog om haar hoofd heen te binden. “Ik weet niet of dit heel leuk bij me staat.”

Nou, niet echt, nee. Tenzij je eruit wil zien als een mislukte aflevering van Oh Wat Een Jaar natuurlijk.”

17 likes

Reclameborden hoeven geen eten

5 likes

Als ik zelf een tas met het Chanellogo haak, is dat dan ook branding?

En ik wil verdorie geen stom sjaaltje. Ik wil een Boy Bag :rage:

6 likes

50 likes

Ja maar geldt het ook als branding?! Dit beantwoordt niet m’n vraag :sob::sob::sob:

5 likes

Ik vind het al zo fakking lang duren voordat die NPO-beerput opengaat. Er is zoveel gaande (zeg ik als insider).

Benieuwd naar het vervolg.

38 likes

wat let je om de beerput te openen?

53 likes

hahaha ja zeg dan

14 likes

BRING FRITS SISSING DOWN

33 likes

Spill the tea or drink it.

20 likes

Ik mag hopen dat iedereen inmiddels weet dat er genoeg redenen zijn om dat niet te willen of kunnen doen.
Maar goed haha lol enzovoort

6 likes

Wie brengt er zoveel geld in het laatje dan?

3 likes

Matthijs van Nieuwkerk

32 likes

Moest ik ook meteen aan denken

10 likes

Denk dat Alberta dit verkeerd verwoord heeft, maar dat ze invloedrijk bedoelt. Omdat het een publieke omroep betreft.

8 likes

Enlighten me waarom het dan wel belangrijk hier is te vermelden dat je veel weet en dit voor je houdt, maar het gek vindt dat dit nog niet openbare informatie is. Wat hebben wij eraan dat te weten

13 likes

Ik heb dat screenshot niet gepost he, en ik volg al die kanalen ook niet. Ik zou dit zelf ook niet posten, en ik ben @FredPaillet niet maar ik kan me wel voorstellen dat als je dit voorbij ziet komen en zelf dingen meegemaakt hebt/hebt zien gebeuren en niets kunt/wilt zeggen, je wilt aangeven dat je weet dat dit geen klinkklare onzin is.

Ik kan me ook wel voorstellen waarom anderen het misschien interessantdoenerij vinden om zoiets te posten zonder details, maar reacties als ‘nou wat let je om te zeggen om wie het gaat’ of ‘lol zeg dan’ vind ik ook onnodig. We weten allemaal dat dit hele gevoelige kwesties/situaties zijn toch? (voor mij ook overigens, dus ik laat het hier graag bij)

4 likes

Haha, ik reageerde puur op de vraag wie er veel geld binnen brengt.

5 likes