FF Boulevard #8

Kan je super cryptisch een omschrijving van de omroep geven? :eyes:

8 likes

Edit: ik had hier een naam gepost van iemand waar ik aan moest denken maar vond dat niet netjes van mezelf. Daarom nu weg.

7 likes

Ja als je NPO en populaire mannelijke presentator zegt denk ik aan Matthijs van Nieuwkerk en Tim Hofman. Die laatste kan ik me bijna niet voorstellen maarja zou ook nergens meer echt van opkijken.

8 likes

Laatste lijkt me echt niet, dat lijkt me echt heel erg de omgekeerde wereld. Over Matthijs heb ik weleens dingen gehoord, in tijden dat hij nog getrouwd was. Hij woonde samen met zijn vrouw in het oosten, maar woonde doordeweeks alleen in een appartement in Amsterdam en daar scheen hij niet vaak alleen te zijn. Maarja, dat zegt nog niets over of het vrijwillig was van beide kanten natuurlijk. Ik heb hem weleens ontmoet en het is een flirt, maar het ook dat zegt niet altijd alles.

10 likes

Leuk! Jennifer ziet er ook zo mooi uit!

8 likes

Wat confronterend dat er ook in de akte staat dat je gescheiden bent en dat dit de 4e keer is dat je trouwt. Is dit in NL ook zo?

Mijn angst

Ik heb dus een geregistreerd partnerschap gehad voor een huis (puur praktische redenen, maar daardoor wel nu “gescheiden”), en no way dat ik dit wil lezen in de huwelijksakte met mijn huidige partner ooit haha.

6 likes

Ik snap vooral niet dat mensen dan steeds maar blijven trouwen. Na 4 scheidingen denk je toch ook, dit gezeik noooit weer. Maar goed misschien is het zo dat als je veel geld hebt je dat allemaal door advocaten op laat lossen en geen stress hebt.

39 likes

Hoe lang waren ze weer bijelkaar? Het lijkt snel te gaan, maar misschien let ik weer eens niet op. En verder hun huwelijk, hun leven.

Ze zien er in elk geval gelukkig uit

1 like

Ik denk dat het voor hele rijke sterren ook gewoon “een leuk feestje” is om te trouwen.

10 likes

Ik dacht aan Arjen Lubach bij populair, of is die niet heeel populair?

6 likes

In april of mei vorig jaar uit met A-rod dacht ik, en kort daarna kwam ze Ben weer tegen. Maar goed er zit wel lange history

6 likes

Pfoe wat een heftige beschuldiging :dizzy_face:

4 likes

Hmm populair genoeg denk ik maar dan ben ik wel echt m’n vertrouwen in de mensheid kwijt.

9 likes

Ja, ik ook echt dan. Hij en Tim hofman.

5 likes

Zal toch niet…

5 likes

Ze had iets gepost over dat ze dingen gehoord had over een vorige relatie van hem.

5 likes

‘T zal toch niet?

9 likes

22 likes

deze post ook, kan er echt niet bij hoe tone deaf zij is

image

love deze comments dan wel weer

82 likes

Ik las dat haar vliegtuig daar schijnbaar gestald staat en ze zelf niet meevliegt met die stukjes, maar dat zette me dus wel aan het denken. Waarschijnlijk maken vrijwel alle privévliegtuigen van dit soort kleine vluchtjes om ze naar de stalling te brengen. Zoooo’n enorme verspilling. :exploding_head:

3 likes