En dan een opmerking erbij van ‘goals’. Dit is toch wel next level anwb echtpaar zeg.
Sowieso is alles wat ze met die familie doen over de top waarbij ze alleen maar aan zichzelf denken.
En dan een opmerking erbij van ‘goals’. Dit is toch wel next level anwb echtpaar zeg.
Sowieso is alles wat ze met die familie doen over de top waarbij ze alleen maar aan zichzelf denken.
Ik vond het gisteren al heel storend dat er accuut werd geroepen dat Hofman het nooit kan zijn want bla bla. Ik zeg niet dat ik denk dat hij iets heeft gedaan maar in het algemeen zijn we nu net zo hard bezig geweest met neutraal blijven en daarnaast is jezelf hard maken voor een doel natuurlijk echt de beste dekmantel, zie hier maar weer aan de reacties
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er een site bestaat waar je tickets kan kopen om in een privé jet te vliegen die dus naar een stalling etc vliegen.
Met het idee van… het vliegtuig moet toch terug gevlogen worden en zonde als dat leeg gebeurd… dus dan tegen een (goedkoop) tarief tickets aanbieden voor een ervaring.
Jaa er was toen met die boos aflevering toch ook een fragment van hem dat hij bepaalde opmerkingen heeft gemaakt. We weten natuurlijk niet precies wat yvonne over hem heeft. Maar het zal me niks verbazen als hij iets heeft uitgespookt. Ik hoop weldat hij dan als eerste van die mannen niet zelf in de slachtoffer rol schiet en zijn exuses aanbied.
Ah dat zijn dan nog iets schelen
Ja, volgens mij toen hij net op tv begon heeft hij tegen Zimra Geurts iets vrij vrouwonvriendelijks gezegd. Was paar maanden geleden ineens weer trending en toen heeft hij wel sorry gezegd.
Volgens mij was het een aflevering van Anna Nooshin die dan roddels gaat bespreken met haar gast? Hoe heet dat format ook alweer? Daaron gaf hij aan dat er bij feestjes van BNN weleens dingen gebeuren die niet zo netjes zijn.
Het zou mij niets verbazen als ze ook nog een trouwlied uitbrengen
Dacht dat dat broer en zus waren
Oh echt nog nooit eerder gehoord
Ok leuk
Ik heb niet zo veel moeite met de achternamen, maar dat ligt aan wat je gewend bent. Ik zou meer moeite hebben met een achternaam zoals van Aarsen
Ik dacht even dat Stortelder een parodie was op Jort Kelder
In de Achterhoek komt vooral de achternaam Stortelder veel voor maar ja Suzan en Freek komen er ook vandaan
Want als je seks hebt verwacht je inderdaad niet dat dit kan gebeuren. Vet raar.
Laten we toch hopen van niet!
Bij bekende npo presentator mbt grensoverschrijdend gedrag dacht ik trouwens als eerste aan Jeroen Pauw… nergens op gebaseerd trouwens.
Hahaha mijn vader’s eerste vriendin heette zo (zonder de van) ze had ook nog een voornaam met een A dus mooie alliteratie
Ik vind het eerder walgelie dat ze een kind krijgt met zo’n misogyne toondove gast die denkt dat hij ‘geen racist’ is maar wel het n woord gebruikt om mee te lachen op het podium.
Dat leegtijdsverschil is verder toch totaal niet boeiend als twee mensen volwassen zijn en blijkbaar verliefd zijn.