FF Boulevard #8

Wat verschrikkelijk zeg

10 likes

Ja maar wel op de teenage goth manier. Je zou het ook enorm classy Adams family achtig kunnen doen

3 likes

Met Younes was haar stijl zoveel beter. :hot_face:

Kourtney-Kardashians-toyboy-Younes-Bendjima-slams-Dailymail-for-report-that-he-was-seen-with-a-new-girl

33 likes

Ja dit was echt Kourtney op haar peak.

Vond hem wel raar (publiekelijk comments achterlaten van “heb je bikini foto’s nodig om aandacht of likes te vragen?”) terwijl hij ook model is. En ze vaak genoeg samen zulke foto’s plaatsen

2 likes

Ik zie net dit:

Blij dat die zwarte sluierlook niet haar trouwlook was

Edit: oh lol de dochter van travis heeft dit in dr stories gepost

Love de miniroklook wel

10 likes

De jurk is wel kort of niet? Zag net een boomerang en het leek niet op een lange jurk

Het lijkt ook alsof het rokje doorzichtig is? Zie je nou een onderbroek achtig iets of kijk ik verkeerd?

3 likes

Geen idee! Ik ben wel benieuwd naar de rest van de jurk

5 likes

https://www.instagram.com/p/Cd3xkmBrXzN/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Meh :face_with_diagonal_mouth:

10 likes

Dus doorzichtig met een corset eronder? Meh

7 likes

De jurk van Kris vind ik ook niet echt om over naar huis te schrijven.

7 likes

Jammer dat Rob er niet is

8 likes

Ja het was heel erg gericht op de herfst leek wel

2 likes

Mijn God al die outfit foto’s van Kourtney’s bruiloft, what a mess. Zelfs die kinderen hebben echt de vreselijkste dingen aan :sob:

Het lijkt me trouwens echt zo fucking vaag om bij die familie te horen hahah sta je daar in je meest trash nep Italiaanse outfit op zo’n extreem over de top bruiloft een beetje te doen alsof dit allemaal maar normaal is

20 likes

Zoveel geld en zo weinig stijl.

9 likes

Ik vind het wel wat hebben hoor. Vind dit in ieder geval een mooi plaatje.
Het is ook niet mijn stijl, maar ik vind bruiloften sowieso totaal idiote toneelstukjes, in welke vorm dan ook.

Vind het vooral grappig dat Travis gewoon een dood normale tux aan heeft.

18 likes

Inderdaad

Bron: insta laineymolnar

27 likes

Allemaal waar hoor, maar ga echt stuk om “calling Miley Cyrus ignorant”.
Alsof dat een misdaad tegen de mensheid is🤣

29 likes

Wat een treurig mens toch ook, met haar ‘lieve schat’. Dat je zo je geld moet verdienen, wat een sneuheid

4 likes

Oei, op haar teentjes getrapt hoor

22 likes

Eerst doet ze niet aan hoor en wederhoor want ze is geen :sparkles: journalist :sparkles: en nu opeens wel?

7 likes