En hij ziet zn eigen kind waarschijnlijk niet eens 30 worden.
Precies. Als je op zoân walgelijke vent valt en daar je leven bewust mee gaat delen ben je zelf ook niet in de haak. Net als die vriendin van Thierry.
Ik eerst ook. Ik weet inmiddels al een hele tijd dat het niet zo is, maar toch krijg ik echt een error van die trouwplannen, want ze zien er echt als broer en zus uit
Even een reminder, mocht deze âmeidâ meekijken. Dit is wie je bent.
Ik weet niet wie jij bedoelt maar dit is gewoon Janice van de muppets en over haar wil ik geen kwaad woord horen
Denk dat ze Yvonne bedoelt.
Wat een gek verhaal allemaal
Ik lach met je mee. En stiekem denk ik dat Willeke er zelf ook wel om kan lachen.
Het is, zakelijk gezien, niet zijn zomer
zo kinderachtig dat ik hier om moet lachen maar doe het toch
Edit: oh ik probeerde 1 woord te citeren maar lukt niet⊠âBouttourâ was het
Was Samantha weer met Michael dan? Dacht dat zij gewoon goed omgingen met elkaar als co-oudersâŠ
Door je berichtje zocht ik op hoe het eigenlijk met die anderen (excl Bibi) gaat.
Little Princess en Sniper zijn gewoon nog steeds samen en hebben twee kinderen?!
Het is haar ex en om als je beste vriendin ineens met hem gaat is dat best pijnlijk. Zeker als t ook de vader van je kind is.
Ik vind dit ook superraar hoor. Ik zou er zelf niet aan moeten denken iets met een ex van mijn beste vriendin te doen
Ik ook niet en kan me zo slecht voorstellen dat ik nadat ik mijn vriendin door de breakup heb zien gaan en haar daardoorheen gesteund heb en de negatieve kanten van de ex op zân minst ken, dat ik daar nog voor zou vallen : /
(Nog los van dat ik er hoe dan ook niet voor zou gaan lijkt me)
Bij mij geen kinderen in het spel (godzijdank) maar voor mij is het inmiddels 8 jaar later en het doet me nog altijd veel zeer.
Hoewel ik het niemand toewens vind ik het wel helend om hierover te lezen nu, het komt bijna nooit ter sprake in mijn leven en dat maakt het misschien ook wel ingewikkelder om te verwerken.
Ja, ze zijn nog samen en inmiddels ook langer dan hij en ik samen zijn geweest. Daardoor voelt het voor mij soms alsof ik er niet meer over mag janken, terwijl dat natuurlijk veel te simpel gedacht is.
Soms denk ik good for them dat ze tenminste nog samen zijn, en soms gun ik het ze juist helemaal niet.
Echt onvoorstelbaar dat die ex-vriendin van je weer vriendinnen met je wil worden, hoe ziet ze dat voor zich? Ik snap heel goed dat je daar niet voor openstaat.
Ik vind het maar wat sneu dat Samantha keer op keer zo veel ellende meemaakt. Met hun kinderen in het spel is het allemaal nog zo veel ingewikkelder.
zij is al eens eerder gelinkt aan michael⊠was in shownieuws. Destijds was ze een zonnebankmedewerkster.
Deze vrouw heeft ook de nodige issues met haar ex ( vader van haar kind) dus geef het geen lang leven.
Zoveel kinderen werken voor hun ouders. Volgens mij doen ze daar niet heel moeilijk over.
Voordat iemand gaat zeggen dat het alsnog kinderarbeid is: ja, he he.
âMaar ze vinden het zo leukâ