FF Boulevard #8

Hahaha ja echt hè. Een vriendin van mij heeft jarenlang voor haar ouders gewerkt. Kon in het weekend geen leuke dingen doen etc. Maar ja, wij konden er als vriendinnen niks aan doen

2 likes

Ja ik vind de regels daarin nog best makkelijk. Zullen ze bijvoorbeeld influencers met kinderen al waarschuwen?

1 like

Iets zegt mij dat je dit geen werken kan noemen. Wrs vinden die meiden het gewoon helemaal leuk om hun ouders ‘te helpen’ en levert het leuke beelden op voor Insta.
2 kinderen van nog veen 12jr lopen voornamelijk in de weg in de horeca maar het is wel heel goed voor hun werkethos.
Ik vind sowieso dat iedereen even in de horeca zou moeten werken.

13 likes

Maak er maar dienstplicht van.

44 likes

Hahaha werkethos van een kind van nog geen 12. Capitalism has done it again.

76 likes

Pfff mij god zeg. Een kind van 12 wordt ook ooit 16 en mag een bijbaantje gaan zoeken. Zeikerd

6 likes

Waar slaat dit argument op? Dan kan je ook zeggen dat een 4-jarige ooit 16 wordt.

25 likes

Werken zullen ze

27 likes

Vier jarige kunnen prima werken. Ze kunnen lopen, dus dan kunnen ze net zo goed folders bezorgen.

28 likes

download (11)

Gewoon alleen dit soort speelgoed geven en dan komt het wel goed :joy:

23 likes

Deze meid steekt tenminste de handen uit de mouwen. We hebben een schreeuwend tekort aan schoonmakers.

Edit: ik zie net dat haar been eraf is gephotoshopt. Dus zelfs zonder een been is het een harde werker

79 likes

Hahaha “deze meid” :joy:

9 likes

En die moet nog wel even doorgaan tot haar pensioen. Het leven valt niet mee

@Freedom als je werkt ben je geen meisje meer, maar een meid

3 likes

Het gaat (mij) er om dat kinderen hun ouders een beetje helpen. Een kind van 4 vraag je zijn blokkendoos weer netjes op te ruimen en deze kinderen helpen hun ouders als ze een feestje (oke, gigantisch feest) geven.
Tenzij je aardsluie kinderen zonder verantwoordelijkheidsgevoel wil. Dan doe je het niet.

5 likes

Blokkendoos opruimen=ingezet worden als personeel? Make it make sense. Ik geloof dat er nogal een verschil tussen zit.

16 likes

Je mag vanaf je 15e pas in de horeca werken he, deze kinderen zitten nog op de basisschool.

4 likes

Die kinderen zijn gewoon een beetje aan het helpen met bitterballen in een bakje doen (het filmpje wat ik zag)
Dit kan je echt niet gelijkstellen aan ‘inzetten als personeel’. Zoals ik al zei; ze lopen voornamelijk in de weg. Het is gewoon een beetje voor de leuk. Ik vond het vroeger helemaal leuk om mijn vader te helpen op kantoor.
Er zijn echt andere dingen om je druk over te maken.

20 likes

Hoezo is hij nog niet zindelijk? Dat kan ook al met 3 maanden :rofl:

2 likes

Heel slim. Dan houd je meer tijd over om te forummen!

5 likes

Maar het ‘personeel’ doet toch ook bitterballen in een bakje op vrijwillige basis of betaald. Maakt dan toch geen verschil.

4 likes