FF Boulevard #8

Iel basisschoolkinderen die aan mijn bitterballen zitten, spuug dan gelijk maar in mn gezicht.

Edit: excuus verder geen nuttige bijdrage aan deze discussie.

67 likes

Is goed voor de weerstand :thumbsup:

6 likes

Ja dat zeggen alle ranzige meiden. Ik heb als kind urenlang in de zandbak gespeeld en tot mn 12e op een kinderdagverblijf gezeten, ik heb genoeg weerstand om 200 te worden. Hou die vieze tengeltjes uit de keuken.

24 likes

Ja…net zoals ik vroeger wel eens een middagje brieven heb gebouwen en in een envelopje hebt gepropt op een kantoor. Normaal gesproken doet het betaalde personeel dat ook maar dit was gewoon een bezigheidstherapie voor de 10 jarige beutyschooldropout die het leuk vond haar vader te helpen en echt trots was ‘omdat ze ook een middag ‘gewerkt’ had.

Mijn boodschap is dat er toch helemaal niets mis is met wat die kinderen van Bas Smit en Nicolette van Dam doen. Welke kinderen heb niet ooit hun ouders geholpen op een vergelijkbare manier?

25 likes

Inderdaad dat meisje kan beter bladlopen dan ik🥲

1 like

Hoe weet je dit

5 likes

Dat was @Oprah met de juice. We gaan nu naar Gerrit voor het weer. Word het morgen strandweer, Gerrit?

Sorry, kon het niet laten

32 likes

Het weer wordt ‘teleurstellend’ zoals ze het op de radio zeiden, want 19 graden morgen. Wanne gek zeg, hoezo teleurstellend? Heerlijk joh. Helemaal klaar met die afgrijselijke hitte, doe mij maar winter

28 likes

Open relatie kan ook nog steeds als je getrouwd bent

4 likes

Oh die sufkut zei dat

1 like

Nu schijnt volgens Yvonne de vriend van Monica Geuze vreemd te gaan? Zij treft het ook niet qua mannen :disappointed_relieved:

9 likes

En dat weet zij omdat? Er was al eerder ‘‘juice’’ over die 2 waar niets van waar bleek te zijn

2 likes

Ho ho, praten en wegrennen als je wordt gefilmd he. Pak je fakkels maar!

2 likes

En dan heel verbaasd zijn waarom ze op bedje op de SEH liggen. Echt No clue.

13 likes

Wat een topper. *sarcasme uit

5 likes

Ik kijk de serie van Paris Hilton, Paris in Love, en ik krijg gewoon de kriebels van die verloofde van haar. Hij is te enthousiast overal over en een beetje te aanwezig ofzo?

3 likes

Ja! Same here, ook zijn stem is een beetje gekkig ofzo. Krijg er kriebels van.

4 likes

Ze zitten op een gegeven moment bij zijn familie aan tafel en hij zet haar dan echt onder druk en zit maar ‘bemoedigend’ in haar schouder te knijpen, zij vind het echt niet leuk maar is te beleefd om er iets van te zeggen. Man man man, wat een vervelende vent.

Haar moeder vind ik echt hilarisch!

6 likes

Waar kijk je dit?

5 likes

Videoland. Staat er sinds een week op ongeveer.

6 likes