Release the Kraken!
Alleen wordt de taalbarrière tussen Volendam en Urk wel een dingetje
CocaĂŻne verbindt zeg ik altijd maar
Kan iemand me een taalles geven? Is het verbind, verbindt in dit geval? Ik kom er niet uit
Verbindt
Verbindt, want je zou dit werkwoord kunnen vervangen door âlooptâ en niet door âloopâ.
Online: "Je kunt niet altijd horen of je achter een werkwoord een t moet toevoegen.
Als je twijfelt kun je het werkwoord waarvan de stam eindigt op een d vervangen door bijvoorbeeld lopen."
- Jij wordt morgen 81 jaar!
Jij loopt eindigt op een âtâ, dus jij wordt eindigt ook op een t.
- Word jij vader?
Hierbij vervang je âwordâ door âloopâ: Loop jij vader? Dit klopt volgens je taalgevoel (wel een rare zin).
Loopt jij vader? Klopt niet volgens je taalgevoel, dus die t hoeft er hier niet achter.
nick cannon loopt wel vader
Derde persoon enkelvoud, stam +t sgat
Ik denk verblind.
Ze probeert nu Mark Rutte te outen in haar stories echt op een compleet wanhopige manier. Ik vind het ook een lul van een vent maar dit kan gewoon niet.
Wie is âzeâ?
De roverheid
Sig en wop klinken als 2 handpoppen
ZĂł eng die poppen
Ja ik was haar kortgeleden weer gaan volgen maar heb ontvolgt toen ze begon over het liefdeleven van rutte.
Volgens mij zat hij zelfs met zijn neef. Je weet wat dat betekentâŚ
Dat Rutte familie heeft
Nah, vond dat weer te makkelijk
Yvonne heeft dus een filmpje online dat Mark Rutte wellicht een mannelijke partner heeft.
Waarom zo openlijk YvonâŚ.die man komt ook in landen waar homoseksualiteit niet geaccepteerd wordt en dat dit nogal gevolgen kan hebben.