Haha wie is hier nou de kleuter
Hahah ik snap Yvonne wel. Het is toch ook een beetje kinderachtig om zoān video te maken met de intentie om het laten lijken dat ze coke snuift en dan zo reageren als Yvonne het plaatst.
Midden in een oorlog en financiƫle crisis
Dat boeit haar alleen omdat dit nieuwsitem misschien financieel nadelig voor haar kan uitpakken.
Ja dit en als zij van de rechter hoort: binnen deze kaders mag dit, dan lijkt mij ook dat er weinig aan de hand is.
Of je dan een juicekanaal moreel verwerpelijk vindt vind ik een andere discussie.
Hahaha
Ik vind die Yvonne best een slimme tante. Ze āverloorā de rechtszaak maar herkent wel het duidelijk kader dat de rechter uiteenzette. En nu weet ze dat ze zolang ze binnen dat kader opereert voorlopig niet meer (succesvol) voor de rechter wordt gedaagd.
Ik houd hier wel van eerlijk gezegd
BNR maakt een beetje een non-punt hiermee.
Ik snap BNR wel. Het gaat natuurlijk niet om het filmpje zelf. Het gaat om het blootleggen van het proces dat juicekanalen volgen.
Ze horen een vage roddel (ook als dat maar van 1 iemand is) en presenteren dat volgens als een feit.
Er was pas ook iemand die een roddel over Jeroen Rietbergen via een fake account naar Yvonne had gestuurd en dat werd ook zomaar voor waar aangenomen en als ājuiceā verspreid. Zonder enige check. Die persoon meldde dit weer bij een ander juice account.
Vind dat wel echt kwalijk. Je kan mensen daarmee echt kapot maken. En dan kan je wel zeggen ja maar het is juice en als het niet klopt dan trek ik het weer terug. Maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied
Er zullen altijd mensen zijn die niet meer horen dat het niet waar is of zullen denken āWaar rook is, is vuur, er zal vast wel iets gaande zijnā.
Goed voorbeeld daarvan hier op het forum is de halve kaassoufle van Bonnie (YouTube topic). Dit bleek niet waar te zijn, is meerdere keren gezegd en nog steeds zijn er mensen die niet weten en denken dat er een halve kaassoufle in de koelkast lag.
Hoe betaalt zij BNR? Met het āHier betalen we jullie niet voor, kleutertjesā
Zielige reactie wel met dat āhe meidā, flink in haar wiek geschoten zo te horen.
Maar dan is dit toch een slecht voorbeeld? Als ik de politie een filmpje stuur van hoe het er sterk op lijkt dat iemand in mijn huis aan het inbreken is, dan zou ik wel echt van mn stoel vallen van verbazing als ze zouden zeggen āhier kunnen we niets mee want helaas komt deze vage roddel maar van ƩƩn iemandā. Er is gewoon daadwerkelijk een filmpje waarop het sterk lijkt dat deze vrouw coke snuift (en dus is het aannemelijk en dat is genoeg voor yvonne om het te mogen posten), alleen is het in scene gezet. Maar ja, zo kun je alles wel in scene zetten natuurlijk. Als ik de deur van mijn slaapkamer open doe en zie mijn partner naakt met een ander in bed liggen dan vind ik het ook vrij aannemelijk dat hij vreemdgaat, als hij dan vervolgens gaat doen van ānou ik heb je getest en je bent gezakt want je gaat er DIRECT vanuit dat ik vreemdga als ik toevallig ff met een andere vrouw in bed ga liggen, echt heel erg wantrouwend van je, zo maak je onze relatie dus kapot heā dan is dat toch ook de omgekeerde wereld?
Ik vind die juicekanalen echt verwerpelijk, maar deze āvalā van BNR is wat mij betreft niet echt goed gelukt, yvonne heeft gewoon haar āwerkā gedaan en zich gehouden aan de regels die voor haar bedacht zijn (namelijk dat een roddel aannemelijk moet zijn)
Je moet de vergelijking dan wel eerlijk maken.
Dan zou iemand met een foto van een man die ergens op jouw vriend lijkt aankomen waarbij het mogelijk zou kunnen kijken alsof hij intiem is met een vrouw maar duidelijk is het niet. En die āiemandā die met deze bron komt is een volslagen vreemde.
Ga je er dan ook direct vanuit dat ie vreemd gaat? Of ga je dan eerst in gesprek?
Nou de politie gaat dan nader onderzoek doen. Wat Yvonne doet is het aannemen als waarheid en het (zonder degelijk onderzoek) als feit presenteren aan haar betalende volgers.
Oh nee dan is het goed
Nee dat ben ik niet met je eens, thalita deed zelf mee aan het filmpje toch? Het is niet dat dit haar overkomen is, dus ik vind de vergelijking dat mijn vriend zelf in bed ligt met iemand anders om mij voor de gek te houden wel terecht, want dat is volgens mij precies wat talitha bij yvonne heeft gedaan. Volgens jouw voorbeeld zou iemand anders thalita hebben gefilmd terwijl ze gewoon haar handen stond te wassen op een toilet en dat naar yvonne gestuurd hebben. Dat is hoe ze gewoonlijk aan haar roddels komt natuurlijk en nogmaals, ik vind dat echt verwerpelijk, maar ik vind dat dit filmpje dus niet nog eens extra aantoont waarom het verwerpelijk is
edit: ik vind dat dit vooral laat zien dat de kaders die de rechter gesteld heeft nogal onzinnig zijn, omdat aannemelijkheid een best wel ruim begrip is. Obv dat filmpje is het best aannemelijk dat zij coke staat te snuiven, het filmpje is nota bene geensceneerd om je dat te doen laten geloven, dus yvonne heeft hierin niets verkeerd gedaan
Maar ze heeft toch helemaal niets gecheckt? Op het filmpje zag je alleen een vrouw die van de achterkant werd gefilmd. Je kon niet zien wie het was of wat er echt gebeurde.
Dat verhaal is erbij verzonnen om te zien of Yvonne dat zomaar voor waar zou aannemen. Dat doet ze ondanks dat de dame in kwestie het zelf ontkent.
Punt dat bnr volgens mij probeert te maken is dat dat kwalijk is. Je hebt een niet herkenbaar filmpje van iemand die ontkent dat er iets gebeurd is, maar je kiest er toch voor om een roddel van een onbekend Instagram account als feiten te presenteren. Dat is toch enorm schadelijk. Dat dit hun werkwijze is.
Sorry om hier ff op in te haken (verder ook niet het punt) maar het originele verhaal was toch, āze bewaarde snacksā en dat ging uiteindelijk om friet dus de āroddelā klopt wel deels toch
Ze heeft echt een manager nodig. Max?
Los van alles vind ik zoān juiche-channell echt erg.
Laat iemand lekker zelf weten of diegene coke wil snuiven of vreemdgaan. Vreemdgaan is heel naar en kwetsend maar niet aan die channels om dat te outen, of drugsgebruik, vreselijk bemoei je met je eigen lichaam
Ja het is een zeer droevig concept. Laag bij de grond.
Kourtneys outfits lijken op zoān pakje van de schoonmaakster in the Sims