FF Boulevard #8

Hahahahahah ik dacht al er klopt iets niet, arme man. Mn ultieme MIB man.

9 likes

Mooi moment om deze even te posten :grin:

Here come the men in black - galaxy defendeeeers
Here come the men in black - they won’t let you remembeeeeer

12 likes

Oh jee is het dan toch Arjen Lubach

8 likes

Hahaha ik vind benito echt geweldig. How long were we together before we had stormi? 1 hour?2 hours?

5 likes

Ik had al weinig vertrouwen in het mannelijke deel van de wereldbevolking, maar zelfs Arjen? Ik vertrouw ze nu allemaal niet meer.

9 likes

Ik ben eigenlijk totaal niet verbaasd.

66 likes

Geloven jullie dan direct dat dit waar is? Ik ben nogal sceptisch over die Yvonne

25 likes

Als het over vreemdgaande BN’ers gaat blijkt ze meestal toch wel gelijk te hebben dus ik acht het wel aannemelijk ja.

1 like

Hij heeft iets teveel thirsty hyena vibes of zo.

Dacht thirsty voor de lachers op zijn hand, maar hij snakt ook naar ander soort aandacht dus.

Zie het ook wel voor me.

Hoe zouden jullie reageren als een vriendin je toefluisterde ‘heb vannacht met Lubach geslapen…’ ?

10 likes

Hoezo zelfs arjen? Staat hij bekend als een trouwe hond ofzo? Ik kijk nooit naar zn programma dus ik heb geen idee. En misschien heeft hij een open relatie.

7 likes

Ik zou jaloers zijn. Ik wil Arjen!

(Wilde, als dit allemaal waar is)

11 likes

Ik vind hem grappig en uit zijn programmas en boek enzo lijkt hij mij altijd een leuk persoon.
Maar dit was niet een mega serieuze opmerking.

3 likes

Verbaast me niet zo inderdaad MAAR

Een spion uit zijn inner circle… zij denkt echt dat ze een detective is of… ?:sweat_smile:

5 likes

Vriendschap verbreken

4 likes

Ik ben blij dat ik geen spanningsboog heb voor zomergasten en mij een avond vol ergernissen bespaard is gebleven.

7 likes

Vind jij Arjen Lubach aantrekkelijk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk, maar hij heeft ook nog eens een bepaalde zelfde mimiek als een ex waar ik een gruwelijke hekel aan heb dus vind Arjen daardoor echt vreselijk.

13 likes

Haha ja snap ik. Het is sowieso niet een type waar ik ooit op zou vallen. ik vind hem een soort Jort Kelder variant.

7 likes

Oh ja dit vind ik wel spot on eigenlijk, Jort Kelder in een links jasje yikes

19 likes

Allemaal door de plee

33 likes