Hij is zelf echt heel erg niet grappig, of nouja hij heeft een slecht gevoel voor timing, wat voor een comedian dodelijk is. Bij ZML en ook z’n eigen shows duren de stiltes voor een clou altijd nét een fractie te lang en hij gaat altijd nét iets te lang door met een grap tot het een dood paard is. Hij is overigens echt een belabberde interviewer, die totaal niet ad rem kan reageren op onverwachte antwoorden.
Je ziet altijd al van mijlenver aankomen wat de clou van een grap is. Vind dat hele team ook een beetje meh, af en toe raak, maar het is heel erg succesformule copy paste.
Maargoed neem dit met zout want ik vind heel weinig comedians oprecht grappig.