Hahahahahah ik dacht al er klopt iets niet, arme man. Mn ultieme MIB man.
Mooi moment om deze even te posten
Here come the men in black - galaxy defendeeeers
Here come the men in black - they won’t let you remembeeeeer
Hahaha ik vind benito echt geweldig. How long were we together before we had stormi? 1 hour?2 hours?
Ik had al weinig vertrouwen in het mannelijke deel van de wereldbevolking, maar zelfs Arjen? Ik vertrouw ze nu allemaal niet meer.
Ik ben eigenlijk totaal niet verbaasd.
Geloven jullie dan direct dat dit waar is? Ik ben nogal sceptisch over die Yvonne
Als het over vreemdgaande BN’ers gaat blijkt ze meestal toch wel gelijk te hebben dus ik acht het wel aannemelijk ja.
Hij heeft iets teveel thirsty hyena vibes of zo.
Dacht thirsty voor de lachers op zijn hand, maar hij snakt ook naar ander soort aandacht dus.
Zie het ook wel voor me.
Hoe zouden jullie reageren als een vriendin je toefluisterde ‘heb vannacht met Lubach geslapen…’ ?
Hoezo zelfs arjen? Staat hij bekend als een trouwe hond ofzo? Ik kijk nooit naar zn programma dus ik heb geen idee. En misschien heeft hij een open relatie.
Ik zou jaloers zijn. Ik wil Arjen!
(Wilde, als dit allemaal waar is)
Ik vind hem grappig en uit zijn programmas en boek enzo lijkt hij mij altijd een leuk persoon.
Maar dit was niet een mega serieuze opmerking.
Verbaast me niet zo inderdaad MAAR
Een spion uit zijn inner circle… zij denkt echt dat ze een detective is of… ?
Vriendschap verbreken
Ik ben blij dat ik geen spanningsboog heb voor zomergasten en mij een avond vol ergernissen bespaard is gebleven.
Vind jij Arjen Lubach aantrekkelijk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind hem sowieso niet aantrekkelijk, maar hij heeft ook nog eens een bepaalde zelfde mimiek als een ex waar ik een gruwelijke hekel aan heb dus vind Arjen daardoor echt vreselijk.
Haha ja snap ik. Het is sowieso niet een type waar ik ooit op zou vallen. ik vind hem een soort Jort Kelder variant.
Oh ja dit vind ik wel spot on eigenlijk, Jort Kelder in een links jasje yikes
Allemaal door de plee