FF Boulevard #8

Ik ben plots allergisch voor beschuit.

7 likes

hij lijkt ook teveel op jamai

16 likes

afbeelding

46 likes

Geloof er niks van.

6 likes

Doet me hieraan denken

13 likes

Geniaal nummer.

6 likes

Volgens mij heeft Arjen ook een open relatie. Heb gehoord via via dat hij het met iemand had gedaan en dat dat geen vreemdgaan was.

Wederom dus een benoemde “vreemdganger” door Yv die het fenomeen open relatie weigert te leren.

Over de leeftijd van zijn scharrels weet ik niks dus geen idee wat daar van waar is, maar als het met wederzijdse toestemming is, who cares?!

9 likes

Maar vind je hem grappig of vind je zijn schrijversteam grappig (ik denk het laatste)

10 likes

Hij is zelf echt heel erg niet grappig, of nouja hij heeft een slecht gevoel voor timing, wat voor een comedian dodelijk is. Bij ZML en ook z’n eigen shows duren de stiltes voor een clou altijd nĂ©t een fractie te lang en hij gaat altijd nĂ©t iets te lang door met een grap tot het een dood paard is. Hij is overigens echt een belabberde interviewer, die totaal niet ad rem kan reageren op onverwachte antwoorden.

Je ziet altijd al van mijlenver aankomen wat de clou van een grap is. Vind dat hele team ook een beetje meh, af en toe raak, maar het is heel erg succesformule copy paste.

Maargoed neem dit met zout want ik vind heel weinig comedians oprecht grappig.

25 likes

en hij is niet zo slim, ik weet niet of iemand die romans van hem geeft gelezen maar dat zijn echt een beetje tienerboekjes.

7 likes

Ik ben een keer naar een soort van improvisatie show van hem gegaan en daar vond ik hem persoonlijk erg adrem en leuk

5 likes

Ik vind de Range Rover in combinatie met zijn linkse imago nog het meest shocking eigenlijk, ik had eerder een prius verwacht.

9 likes

:cry:

5 likes

Ja, maar essentieel verschil is dat het een stuk genuanceerder is (geformuleerd).

3 likes

Oh ik pretendeer het ook absoluut niet zeker te weten, wilde alleen delen dat het hier wederom anders kan zitten zoals nu al vaker achteraf is gebleken. Maar ik heb dan ook geen fetisj voor het outen van vreemdgangers, dat mag iedereen lekker zelf weten.

1 like

Het verbaast me vooral omdat ik het beeld heb dat Arjen Lubach daar sociaal te onhandig voor is. Totaal geen slick maar meer ongemakkelijk persoon.

16 likes

Zo lang Sander maar niet begint met praten

4 likes

Echt totaal niet, vooral door z’n persoonlijkheid. Die vent doet zo vreselijk wanhopig z’n best om geinig te zijn, en faalt verschrikkelijk.
Ik twijfel echt heel hard aan mensen die hem komisch vinden.

8 likes

Misschien moet je even de berichten hierboven lezen.

22 likes

Net hoe je het leest, haar life is dat ze op trieste wijze zich met andere bezighoudt

4 likes