Yvonne zou de Juice over haar eigen relaties ff moeten delen. Familie Saunders lijkt me vrij bizar.
Ik vond Jort altijd wel smakelijk maar hij wordt wel een beetje oud. Misschien beïnvloed door mijn werk maar op een gegeven moment is iemand nog wel leuk voor de buitenwereld maar heeft hij een versleten knie en rug en kan hij alleen maar over zichzelf klagen. Ik de snowcats vind ik die andere man leuker (op de zweetoksels na )
Ze heeft eerder vlogs gemaakt over haar Australische vriend, totdat ze er achter kwam dat hij haar niet gewoon bedroog, maar er 7 andere levens op na hield. En dat terwijl ze bezig waren met een verblijfsvergunning voor hem. Alle vlogs verdwenen toen heel snel…
maar ik merk dat ik achterdochtig ben, denk snel dat mensen liegen.
Zou dit dan de inspiratie zijn geweest voor haar huidige juice channel?
Eigenlijk best wel sneu dan. Van weirdo Ben Saunders naar deze tinder swindlerachtige gast.
Ja, volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat ze het door die idiote ex nodig vond dat mensen met vergelijkbaar gedrag moeten worden exposed oid.
Wat een kutopmerking dit (ja ik ben iemand die zijn humor wel zo nu en dan kan waarderen).
Ben je nou beledigd omdat een random iemand van t internet zegt dat ze twijfelt aan de mensen die hem grappig vinden haha.
Je mag nooit de dominee en zijn preek in twijfel trekken!
Het enige grappige van zijn kant is dat Trump filmpje, maar dat was natuurlijk niet alleen maar van hem. Daar heeft een heel team aan gewerkt.
Oh en dat filmpje van de Efteling was wel geinig. Wederom teamwerk.
Als presentator heb ik er ook helemaal niks mee.
Nee hoor. Vind de verhevenheid gewoon bloedirritant.
Jij komt nu meer ‘verheven’ over hoor, just saying,
Ik heb hier nog niks over dat hele Tim den Besten “gedoe” gezien hier maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Ik snap ook niet helemaal of hij nu serieus of niet was tijdens dat radio interview?
Voor degenen die het gemist hebben: Hij zong een Sinterklaasliedje tijdens de canal pride en gebruikte het woord knecht, nou…nu weten we allemaal dat die tekst niet meer kan maar de meesten hebben die liedjes en die teksten ook dusdanig geprogrammeerd dat je het soms toch meezingt.
Hij werd daar natuurlijk verantwoordelijk voor gehouden, en toen hij een paar dagen later in een radiointerview zat was hij heel dramatisch aan het huilen alsof hij iemand werkelijk vermoord had. Ik vond het persoonlijk extreme overcompensatie terwijl hij ook gewoon had kunnen zeggen “Sorry, ik had er een paar teveel op, dit was inderdaad stom”.
Maar ik vond het zo nep overkomen dat gehuil? Was dit nou echt of sarcastisch?
Thanks! Ik ga er naartoe.
Zo’n familie hebben die dan ook nog de publieke opinie overal in wil betrekken is toch echt mega toxic
https://www.instagram.com/p/Cf9dXe3sZ9R/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik ging ff bij roxanne kijken en omg looove dit nostalgische kapsel.
Doet me denken aan dit kapsel ik wou dit vroeger zo graag.
Poh ik vind haar zo knap hè, die foto zeg
Is het relevant wie er “gelijk” heeft? En wat is “gelijk” eigenlijk. Roxanne heeft het gemis van haar moeder zo ervaren. Punt uit. Haar gevoel. Lijkt me irrelevant als iemand anders zegt, dat is niet zo. Je kunt hooguit zeggen: jammer dat ze het zo heeft ervaren, ik heb een andere ervaring, ik zou er graag over praten. Lijkt me nuttiger dan deze “blame-game” via de pers te doen. En dan dat plasje van Andre eroverheen. OMG zeg, als iemand een klap van de molen heeft gekregen, is hij het wel.
*sorry, moest even mijn irritatie kwijt. Vat mijn kritiek niet persoonlijk op, @anon4775214, het is meer een algemeen verhaal, nav van jouw post.
Het gaat inderdaad niet om gelijk. En het kan prima zijn dat Rachel in haar optiek alles heeft gedaan wat zij toen bij machte was. Want laten we eerlijk zijn, die was ook nog jong en de Hazes sr. - Rachel Situatie lijkt mij ook tamelijk toxic toe. Maar dat neemt niet weg dat Roxeanne dingen ervaren heeft en gemist heeft waar zij nu nog verdriet/last van heeft. En dat kan naast elkaar bestaan. Dat kampen kiezen via insta posts is denk ik alleen maar zout in wonden.