Lekker belangrijk?
De één zegt dit en de ander gooit het op sociaal media.
We gaan er niet achter komen behalve dat we zien dat er twee beschadigde kinderen zijn.
Lekker belangrijk?
De één zegt dit en de ander gooit het op sociaal media.
We gaan er niet achter komen behalve dat we zien dat er twee beschadigde kinderen zijn.
Ik ben dat niet me je eens. Mijn moeder was veel thuis vroeger en toch zou ik stellen dat ze er niet voor me was. Volgens jouw redenatie was ze er dan feitelijk wel maar mijn gevoel zegt van niet. Ik denk dat je dat soort dingen lekker in het midden moet willen laten omdat gevoelens soms zo veel belangrijker zijn dan feitelijkheden.
Ik luisterde een podcast (V4aders) van Pepijn Lanen en Eric (haar vriend) en daar werd het ook in besproken. Hun zoon bleef ook thuis dus het was geen vakantie maar echt nodig voor haar.
Ze was al drie of vier seizoenen gevraagd om mee te doen maar eerder kreeg ze nee op het verzoek.
Is er hier iemand die filmpjes va Life of Yvonne kijkt via petje af en hier juice over Sander S kan delen???
Ik laat me niet beroven door die nonsens.
Ben ook benieuwd en ook over Kaj Gorgels.
Jij bent m’n gedachtetwin, kwam hier om precies hetzelfde te posten, no shame ![]()
Heerlijk!
Spionnen treed naar voren
S van Schim? Dan ben ik ook heel nieuwsgierig!
Ik ben benieuwd of ze er in de zelfspodcast eens iets van gaan zeggen ![]()
Yvonne was ooit het snoepje van de week en ze was welkom bij het kerstdiner, dus dit is wel een mes in de rug ![]()
![]()
Een zure mat is ze
Uhu
Dank vriendin van Clo!
Bij dit soort dingen denk ik altijd: hoe in godsnaam heb je hier tijd voor?
Ik wil wel graag mee ![]()
Nou hoe lang duurt een wip? Hoe druk ben je als je daar niet eens tijd voor hebt haha
True true maar het lijkt me zo’n gezeik om dat allemaal te regelen
. Eerst moet je investeren en versieren (ok dat gaat in zijn geval miss wel vlot), daarna nog met die chick mee naar de wc of thuis of park ofzo, daarna terug naar het feest en repeat, en dat allemaal zonder te veel aandacht te trekken. Anyway, word al moe als ik eraan denk, haha.
Maar het is toch tijdens dat feest uitgekomen, en niet per se allemaal tijdens dat feest gebeurd? Anders lijkt het me inderdaad wel lastig om stealthy te doen ja haha
Oooooooh hahah op die fiets, ja dan is het een ander verhaal ![]()