Maar uiteindelijk het deel wat bij iedereen bleef hangen, de halve kaassoufle, niet en dat was ook nog het deel waar uiteindelijk “iedereen” het over had en steeds weer aanhaalde, ondanks dat het meermaals ontkracht is. Dus blijft het punt, je kan dingen willen ontkrachten, zodra mensen iets gehoord hebben, blijft het hangen en kan het je blijven achtervolgen.
Ja tuurlijk is dat schadelijk of verwerpelijk of wat dan ook. Mensen hebben geen enkele privacy meer zo en zijn nergens veilig voor camera’s, lijkt me echt een kutleven. Maar ik vind gewoon niet dat dit filmpje dat nog eens extra aantoont. Talitha heeft zich toch gewoon laten filmen terwijl ze deed alsof ze coke snoof, en yvonne heeft dat gedeeld, dat is precies haar “werk”, en wat bnr nu doet is een soort van zeggen “HA we hebben je betrapt op het doen van je werk!!” ehhh ja no shit sherlock… Het zou gewoon geen werk mogen zijn, je geld verdienen op zo’n manier, het zou wat mij betreft verboden mogen worden maar ja, de rechter heeft anders bepaald.
Maar goed, ik denk dat we er gewoon anders over denken en dat lijkt me prima, ik heb in ieder geval alles wel gezegd nu, en ik denk jij misschien ook? Anders kunnen we nog een paar berichten doorgaan natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dan in herhaling ga vallen
Hahaha ik vind dit wel een mooie actie van BNR.
Wat heeft Yvonne eigenlijk eerder over Talitha naar buiten gebracht dat het haar zo hoog zit?
https://www.instagram.com/p/Cd5uk7qFIfA/
En na dit filmpje kan ik Yvonne echt niet meer serieus nemen hoor. Talitha gaf aan in DM (toen Yvonne ging navragen) dat ze helemaal geen drugs gebruikt. En toch knalt Yvonne het online.
Hoezo doet Yvonne nu alsof zij de gebeten hond is terwijl ze gewoon een filmpje online zet terwijl iemand ontkent dat ze drugs gebruikt. Nu zegt Yvonne steeds ja maar ik heb wel nagevraagd bij haar en dat moest van de rechter. Ja en vervolgens zegt ze nee ik gebruik geen drugs. Hoe is dat de feiten checken en het vervolgens toch online zetten. :’)
Deze meid die leeft van andere mensen op media aandacht en dan durft ze haar nog te beschuldigen ervoor??
ze zijn idd allebei erg triest bezig. Vond ze al nooit sympathiek maar dit bevestigt het wel weer even
snap ook niet dat dit al de hele dag onderwerp van gesprek is.
Ja, want als het wel echt zo was had Talitha natuurlijk volmondig JA geantwoord.
Een millenial kenner oid volgens haar website. Ik heb eens twee interviews met haar geluisterd, kende haar ook niet verder.
Niet in deze cancelcultuur
/s
Je mag tegenwoordig ook niks meer snuiven
Dat doet pijn hoor in je neus
Talitha is zo’n walgelijke millennial. Opbokken.
Weet even niet waar dit moet. Maar het gaat bij beau over die meiden die gedrogeerd worden met een naald. En dr is iemand bij die er verstand van heeft ofzo. En beau vraagt dan helemaal van “Jaa kan dat zo met een naald hoe zou je dwt dan goed kunnen doen?”
Eh… breng mensen lekker op ideeen joh. Die man gaat het dan ook helemaal uitleggen…
Ja wel bijzonder dat je dan niet even wil bellen als je intentie serieus was om achter haar werkwijze te komen? Dan had je toch juist ook dat telefoongesprek willen voeren om echt een volledig verhaal te kunnen vertellen? Maar dan was de prank natuurlijk minder leuk geweest…
Vind dat zooooo’n ziek iets he… bedoel oppassen dat niemand iets in je drinken kan doen is eigenlijk al van de zotte maar dat je nu ook gewoon gedrogeerd kan worden door een imbeciel met een naald?! Die zal m heus ook niet elke keer netjes en schoon wisselen
Maar fijn dat je gewoon bij Beau de tutorial kan zien🫠
Jaa en met drinken kan je het nog soort van proberen te voorkomen door je hand erop te leggen ofzo maar hoe voorkom je dat je zo spontaan geprikt wordt? Dooodeng.