@globalistaa
Hoezo vindt niet iedereen hem zo lekker?!
![]()
Omdat hij er als een eeuwige student uitziet
Even nog inhakend op de LINDA discussie, want moet gewoon even ranten na dit jaren tegen niemand gezegd te hebben ![]()
Ik heb sowieso een hekel aan de LINDA en geloof niks van hun zogenaamde goede bedoelens. Een paar jaar geleden werd ik via via uitgenodigd voor een interview + foto in de LINDA. Ik heb Psoriasis en hier deden ze dus een item over. Interview werd telefonisch gedaan door een freelancer, hele aardige vrouw en was een fijn gesprek. De shoot was echt anders. Ik heb overgewicht maar als je me op fotoâs ziet, zou je dat niet zo snel zeggen. Toen ik aan kwam lopen zag ik die visagiste, fotograaf en weet ik veel wie er nog meer bij waren al checken. Het gaf echt meteen een kut gevoel. Kleding in mijn maat (44/46) hadden ze niet, dus kreeg een soort sjaaltje om
Ik was een maand daarvoor net begonnen met nieuwe medicijnen die veel sneller dan verwacht waren aangeslagen, waardoor mijn Psoriasis wat minder zichtbaar was. âWat jammer dat je het minder goed ziet op de fotoâs nuâ, kreeg ik te horen. Ja echt jammer dat het beter gaat met mijn ziekte
.
De foto was uiteindelijk wel prima en het interview was echt mooi neergezet. Ze hadden me tijdens de shoot de volgorde laten zien van de meiden en beloofden me ook nog de foto thuis te sturen. Ik heb die foto nooit gekregen, zelfs na meerdere keren gemaild te hebben. En de volgorde van de meiden was ook gewijzigd. Heel toevallig stond ik nu samen met een meisje op dezelfde pagina die als quote had âGelukkig ben ik ook nog niet molligâ ![]()
Sindsdien kan iedereen bij de LINDA de tering krijgen van me
Hahahahahaha
![]()
Nee helemaal waar, maar ik heb wel het idee dat die Rianne het dus nog naar een hoger Boomer-niveau tilt. Als je kijkt naar een willekeurige cover van 4/5 jaar geleden, vind ik wel dat je een verschil voelt in strak- en puntigheid van tekst:
(sorry waarschijnlijk vindt echt niemand dit boeiend of opvallend, maar ik werkte bij een ander tijdschrift en coverteksten en koppen zijn zoân vak apart, en er was altijd zo veel gesteggel over, dat ik er onbewust altijd op let haha)
Hahaha ja inhoudelijk is het net zo dramatisch. Maar puur op leesbaarheid vind ik de teksten beter, zit in ieder geval ritme in
@PaigeMichalchuk Is dat niet het idee ervan? Dat het expres lelijk is omdat de mode âidiootâ is geworden. Kan me zelfs van LINDA. niet voorstellen dat deze look serieus was
Omdat ik hem een standaard tatta vind. Zo saai
Haha ik Google hem en het zou idd zijn vader of zijn glamoureuze neef kunnen zijn ofzo.
Helaas alleen een sjaal voor mân tetten. Misschien dat ze nog een foto hebben kunnen schieten toen mn tet er net tussenuit floepte.
Over de linda, en dit valt wel echt heel erg mee met wat de rest meegemaakt heeft. In maart 2020 was natuurlijk net alle corona shit, alles werd dicht gegooid en het was overal chaos.
Ik werk ik een apotheek en werd toen daar door de Linda gebeld of ik even een interview wilde gegeven aan over het gebruik van de anticonceptiepil en andere medicatie en nog iets.
Het was echt CHAOS op werk. Onwijs veel patiënten vroegen medicatie aan omdat ze in paniek waren enzo en het was echt niet te doen.
En Linda vond het raar dat ik niet even een telefonisch interview kon doen op dat moment
Ferry Doedens zegt in het interview met Robbert Rodenburg dat hij OnlyFans was gaan doen omdat hij na zijn GTST ontslag geen inkomsten had, nou niks mis meeâŠmaar vervolgens zegt hij ook dat hij geen geld van de overheid wilde en het daarom is gaan doen. Het taboe op een uitkering is bij die privileged mensen echt zo belachelijkâŠik werd er een beetje pissig van omdat het echt weer zo overkwam alsof mensen met een uitkering allemaal luie profiteurs zijn.
Wat een aparte keuze om geen WW te nemen. Maar hij sprak zich toen ook uit tegen de overheid/corona maatregelen dus misschien wilde hij daarom niks van de overheid gestort krijgen. ![]()
Ik snap wat je bedoelt maar de bijstand heeft best wel veel regels (oa. een vermogenstoets, inlichtingenplicht, sollicitatieverplichting soms) dus ik denk dat dat voor privileged mensen ook redenen kunnen zijn om geen uitkering aan te vragen. Daarbij, de bijstand is voor een alleenstaande ± 1000 euro, hij zal vast geen woning hebben waarbij huurtoeslag mogelijk is en hij wilde vast in Amsterdam blijven wonen
Hoorde dat hij nu een woning laat bouwen en tijdelijk bij een vriendin woont, dan zou je ook maar de helft van de bijstand krijgen omdat je medebewoner bent.
Vaak is op WW geen recht omdat er geen sprake van loondienst is dus dan val je terug op de bijstand
Edit: even ervan uitgaande dat hij een soort van zelfstandige is en zich niet verzekerd heeft
Hij zei kort erna dat hij van zijn OF inkomsten een huis heeft kunnen kopen dus de keus tussen een uitkering en dat is vrij makkelijk. Vind het gewoon jammer dat hij het zo framed zo van âNee van de overheid wil ik niet bietsenâ. Hij beseft niet dat als Karel uit Scheemda zijn baan verliest een uitkering de enige oplossing is en een OF account aanmaken alleen werkt voor een selecte groep mensen.
Ja precies, het is geen bietsen. Hij wilde er gewoon niet aan omdat hij er teveel voor op zou moeten geven en daardoor begon hij met OF. Niet iedereen heeft die keuze.
Ook al zou hij recht gehad hebben op WW, dan werkt dat met een gemaximeerd dagloon, wat waarschijnlijk tot een niet te overbruggen terugval in inkomsten zou leiden. Idem voor bijstand. Heeft weinig zin dus voor iemand die significant meer dan modaal verdiend heeft. Maar ook meer algemeen, wat is dat toch met de neiging om uit alle persoonlijke uitspraken gelijk een regel voor iedereen af te leiden. Deze man wil geen uitkering van de overheid, dat is toch een prima iets om aan te geven, zegt hij ergens dat dat voor iedereen zou moeten gelden? Als ik zeg dat ik niet van de kleur rood of naturel chips hou, ga je er dan ook vanuit dat dat wat mij betreft voor iedereen zou moeten gelden?
Mwah, ik vind uitspraken van iemand in een voordelige positie over het niet willen van een uitkering behoorlijk anders dan iemand die de kleur rood leuk vind terwijl ik groen leuker vind. Dat is echt geen vergelijking.
Hij had het helemaal niet hoeven te benoemen en gebruikte het overduidelijk als een âexcuusâ om zijn keuze om een OF account te starten. Terwijl hij het ook gewoon volledig had kunnen ownen.