Helaas dan val ik wel af
Meer van dit soort verhalen aub!! Er zitten vast meer mensen hier met inside info. Take one for the team schatten
Ik wist via een oud- collega van hem dat ie niet vies was van een escapade hier en daar, maar dat werd niet gebracht alsof het iets met een open relatie te maken had.
Maargoed, enerzijds misschien wat voor de hand liggend want die twee hebben al wel jaren een internationale lat-relatie, anderzijds vraag ik me als normale sterveling wel af âis het nou zoooo moeilijk monogaam te zijn als je elkaar ongeveel iedere 2 weken een paar dagen ziet?â
Overigens hadden die oud collega en ik ons tot doel gesteld mij en Sander S ooit samen in 1 ruimte te krijgen. Helaas heeft het zo ver nooit mogen komen
Dit was voor het grote zelfspodcastsucces dus ik schatte mijn kans aanzienlijk groot in
@Zemraluani haha ze is ook echt mijn BEC, heb haar al jaren op negeer staan op Twitter.
Ik zag ook tweets langskomen dat mensen die tweeling missen en terugwillen, zo raar dat vreemde volwassenen dat over kinderen tweeten.
Je weet toch niet of ze een open relatie hebben omdat het âte moeilijkâ is monogaam te zijn?
Wie zegt dat het niet gewoon een keuze is voor een open relatie?
Wat ik ook erg bizar vind aan dit verhaal is dat de het vertelt via podimo, wat als ik het goed heb begrepen, de app is van onder andere Sander. Hij verdient dan dus door haar omdat zij roddels over hem verspreid
Podimo is toch niet van Sander?
Podimo is Deens. Sander en Jaap hebben Tonny Media en de podcasts die daar onder vallen zijn (gedeeltelijk) naar Podimo gegaan.
Wel echt triest dat Yvonne zegt dat het letterlijk âwraakâ is omdat Sander in zijn podcast haar juice-gebeuren als dieptepunt van de week noemt, omdĂĄt ie het oa triest vindt dat ze âjuiceâ brengt over open relaties.
Alsof ie wist dat ie sowieso een keer aan de beurt zou komen en zich alvast iets indekte, maar volgens Yvonne was dit dus juĂst de trigger om te delen wat ze al allemaal had.
Als ik er over na denk dan denk ik: enerzijds is het geen vreemdgaan en dus geen juice als er echt een open relatie is en dan moet Yvonne zich er dus zeker niet mee bemoeien, anderzijds weet je als BNâer dat als je in de ronde neukt dat dat sowieso bekend gaat worden en als je dĂĄt al niet wil, dan moet je het discreter doen.
En ergens denk ik: nou toevallig dat zo het percentage open relaties bij mannelijke BNâers dadelijk ineens heel hoog blijkt, is dat niet ook omdat die door de fame veel aanbod krijgen en het dan lastiger is hun lul in hun broek te houden.
Lekker kleinburgerlijk van me. Maar @anon50301661 en @Beutyschooldropout, jullie mogen Sander hebben. Al zou ik wel kans maken met mân 1.60m, maarja ik werk te veel, geen tijd.
Ik vraag mij bij al die open relaties wel altijd af of de partner in kwestie er van op de hoogte is en er ook optimaal gebruik van mag maken.
Ik vraag me ook af hoeveel âopen relatiesâ er nog bekend worden gemaakt terwijl het gewoon om ordinair vreemdgaan gaat maar het wel een handige dekmantel is.
Ik verwacht in elk geval Arjen Lubach.
Vraag me echt af wat voor vrouwen er âstiekeme seksâ met hem willen.
Hahaha jaaaa hoedan? Het zijn echt saaie BEC-kinderen. And also: volg haar lekker op Insta. Staat vol met die tweeling.
⊠Dat komt toch eigenlijk op hetzelfde neer?
Komt voor mij op hetzelfde neer, alleen bij vreemdgaan is het niet besproken maar stiekem
Ja die Rianne Meijer is ook echt 100% mijn BEC. Het verbaast me ook altijd enorm dat iemand die zo onorigineel is, en altijd met van die extreem uitgekauwde takes komt, het schopt tot redactiechef van een blad? Er zit nul scherpte aan die vrouw. Hiervoor deed ze ook al een tijd de tekstredactie/eindredactie van LINDA., en ik heb het idee dat ik haar extreme saaiheid en gemaakte âleukheidâ door de koppen en coverteksten heen kon horen.
Edit:
Kon het niet laten maar een random voorbeeld. Maar dat âpootjesâ en âbeestjesâ en âdolblij op de boerderijâ bleeeegh het is allemaal zo guitig brrrr
Wel typisch dat ieder ander merk opeens wil bewijzen dat zij wel divers zijn. Sorry, maar één persoon met een rolstoel, omdat dat op je lijstje staat, in je reclame maakt je niet inclusief
Ah dan heb ik Tonny en podimo door elkaar gehaald, sorry!
Haha ideologisch standpunt. Ja dat komt toch alsnog neer op niet monogaam willen zijn, oftewel met meerdere mensen seks hebben. Das toch precies wat je ook doet als je vreemdgaan alleen heb je dan die behoefte (of noem het ideologisch standpunt haha) niet besproken en doe je het daarom stiekem. Laten we nou niet doen alsof er een diepe complexe visie zit achter het hebben van een open relatie
Nou echt dit ja. En ik keek net even op haar IG. Maar inderdaad dat huis zo âlekker gekâ en haar kleding en die van die kids ook. Alles lijkt expres niet bij elkaar te matchen, met al die prints en kleuren door elkaar, waarschijnlijk om dus lekker origineel ofzo te zijn, maar het is echt zo net-niet (of nou ja, helemaal niet).