Even nog inhakend op de LINDA discussie, want moet gewoon even ranten na dit jaren tegen niemand gezegd te hebben ![]()
Ik heb sowieso een hekel aan de LINDA en geloof niks van hun zogenaamde goede bedoelens. Een paar jaar geleden werd ik via via uitgenodigd voor een interview + foto in de LINDA. Ik heb Psoriasis en hier deden ze dus een item over. Interview werd telefonisch gedaan door een freelancer, hele aardige vrouw en was een fijn gesprek. De shoot was echt anders. Ik heb overgewicht maar als je me op fotoās ziet, zou je dat niet zo snel zeggen. Toen ik aan kwam lopen zag ik die visagiste, fotograaf en weet ik veel wie er nog meer bij waren al checken. Het gaf echt meteen een kut gevoel. Kleding in mijn maat (44/46) hadden ze niet, dus kreeg een soort sjaaltje om
Ik was een maand daarvoor net begonnen met nieuwe medicijnen die veel sneller dan verwacht waren aangeslagen, waardoor mijn Psoriasis wat minder zichtbaar was. āWat jammer dat je het minder goed ziet op de fotoās nuā, kreeg ik te horen. Ja echt jammer dat het beter gaat met mijn ziekte
.
De foto was uiteindelijk wel prima en het interview was echt mooi neergezet. Ze hadden me tijdens de shoot de volgorde laten zien van de meiden en beloofden me ook nog de foto thuis te sturen. Ik heb die foto nooit gekregen, zelfs na meerdere keren gemaild te hebben. En de volgorde van de meiden was ook gewijzigd. Heel toevallig stond ik nu samen met een meisje op dezelfde pagina die als quote had āGelukkig ben ik ook nog niet molligā ![]()
Sindsdien kan iedereen bij de LINDA de tering krijgen van me