Nog meer LINDA-dirt. De LINDA doet heel moeilijk over het op tijd uitbetalen van de freelance journalisten / auteurs die ze inhuren. Een auteur die ik ken heeft ervoor moeten dreigen met een incassobureau om haar geld te krijgen. Volgens mij zijn wel meer dingen daar slecht / onprofessioneel geregeld.
Benieuwd of ze dat alleen bij de âonbekendereâ freelancers doen of ook kunnen maken bij gevestigde namen als een Antoinette Scheulderman.
Ik heb van oud klasgenootjes ook niet mega leuke verhalen gehoord over stage lopen bij de Linda. Beetje in de trant van aangenomen worden voor een redactie of marketing stage en uiteindelijk heel weinig doen wat daar mee te maken heeft. En je moest verplicht in Hilversum of Amsterdam komen wonen ook dacht ik.
De auteur die ik ken is is in ieder geval relatief onbekend en schreef eenmalig een artikel vanuit haar expertise. Ze schrijft voor veel verschillende media en zei dat ze zoiets echt nog nooit had meegemaakt. Talloze herinneringen moeten sturen en uiteindelijk zorgde alleen dreigen voor resultaat.
Ook wel weer chill dat hij onze belastingcenten niet heeft ontvangen en in zân blote assie op het internet is gaan staan.
Hoe lang is dat geleden? Want ze vallen inmiddels onder Sanoma Media en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat zij juist heel netjes betalen. Het maakt daar ook (volgens mij) niet uit voor welke titel je gewerkt hebt, alles gaat via de financiële afdeling van Sanoma.
Edit: ik zie dat ze alweer zijn overgenomen. Door Tapa Media. Dus misschien zijn zij dan de slechte betalers ![]()
Ja Sanoma is overgenomen door DPGmedia en Linda door Talpa geloof ik
Daar hebbie t gezeik
Komt door de vrouwtjes he, die durven ook niet voor zichzelf op te komen
Waarom moest je daar verplicht wonen? Zodat je lekker tot laat op kantoor moest blijven?
Ik heb een jaar journalistiek gestuurd en daar werd ook echt afgeraden om bij LINDA stage te gaan lopen. Werd dat bij jullie ook nog zo afgeraden @Luzarl?
Wow ik kijk wat filmpjes over Drew Barrymore en ik wist niet dat haar jeugd/verleden zĂł heftig was zeg. Verlaten door haar ouders. Alcoholisch op haar 8e en aan het feesten met allerlei oudere mannen, coke vanaf haar 11e. 13 en in rehab. Wat heeft zij veel moeten overkomen. En wat een geweldige vrouw is het geworden.
ik zag laatst een filmpje dat ze onwijs aan het genieten was van de regen en toen dacht ik ook echt âgood for you
â
Nee niet per sé maar je moet wel heel erg bewijzen dat je ook schrijft en niet alleen insta en andere marketingdingen doet en dat is vrij lastig. En je moet er inderdaad gaan wonen én een studentenov hebben. Als die al op is omdat je lang studeert ben je bij voorbaat al niet aangenomen.
Pff, wat een belachelijke eis ook. Is ook zo bepalend voor je capaciteiten.

In ander nieuws, Andrew Tate is eindelijk van Instagram en Facebook afgegooid ![]()
Finalllyyyyy
Weet niet of het hier moet maar is t uit met Roxanne Kwant en haar vriend ?
Doodeng vind ik het, de andere kant van de medaille na censuur is dat het een totaal eigen leven gaat leven en je daar moeilijker grip op hebt.
Die Tate zou geen voeten in de aarde hebben als vaders hun jongens anders opvoeden. Beetje een hottake wel nu zo vroeg op de ochtend maar ik zag het laatst uitgelegd in een story en het zorgde er echt voor dat ik anders naar de situatie keek.