FF Boulevard #8

Demonen bedoel je? :rofl:

8 likes

Als je het niet ā€˜kan’ (dus vreemdgaat), dan wil je het toch ook? Dan wil je toch zelf seks met anderen? Of gaan we nu ineens doen alsof vreemdgaan een ziekte is waar je geen controle over hebt

10 likes

En altijd die hashtag #nevernotstyling erbij alsof ze een stijlkoningin is als ze een 90-ties M&M-tafel mee naar huis sleept of ā€˜lekker gek’ 2 niet matchende prints combineert.

1 like

Let’s agree to disagree, Ik snap je punt maar ben het er niet mee eens, ik zie het anders. Kan toch :person_shrugging:

5 likes

Wat is haar insta? Als ik op haar naam zoek krijg ik veel mensen met dezelfde naam maar niet haar haha

5 likes

Ik keek net naar haar insta. Bijna iedere foto staat wel een van haar kinderen op. Als je dat wilt doen, maak dan geen openbaar profiel

4 likes

@globalistaa

6 likes

Hoezo vindt niet iedereen hem zo lekker?!
:smirk:

9 likes

Omdat hij er als een eeuwige student uitziet

5 likes

Je hebt denk ik best een gesloten beeld van wat polyamorie/open relatie kan zijn. Heeft echt niks met vreemdgaan te maken en niemand die serieus meerdere partners/relaties heeft wil ook iets te maken hebben met vreemdgaan. Dan kun jij wel zeggen: ā€˜ik zie dat niet zo’ (wat natuurlijk kan) maar je baseert je mening waarschijnlijk op vooroordelen en niet omdat je echt weet wat het inhoudt.

Dit is misschien wel een interessant plaatje:

(Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat er ook geen mannen zijn die een ā€˜open relatie’ hebben, alleen dat de partner dat dan niet weet :clown_face:)

37 likes

Even nog inhakend op de LINDA discussie, want moet gewoon even ranten na dit jaren tegen niemand gezegd te hebben :joy:

Ik heb sowieso een hekel aan de LINDA en geloof niks van hun zogenaamde goede bedoelens. Een paar jaar geleden werd ik via via uitgenodigd voor een interview + foto in de LINDA. Ik heb Psoriasis en hier deden ze dus een item over. Interview werd telefonisch gedaan door een freelancer, hele aardige vrouw en was een fijn gesprek. De shoot was echt anders. Ik heb overgewicht maar als je me op foto’s ziet, zou je dat niet zo snel zeggen. Toen ik aan kwam lopen zag ik die visagiste, fotograaf en weet ik veel wie er nog meer bij waren al checken. Het gaf echt meteen een kut gevoel. Kleding in mijn maat (44/46) hadden ze niet, dus kreeg een soort sjaaltje om :joy: Ik was een maand daarvoor net begonnen met nieuwe medicijnen die veel sneller dan verwacht waren aangeslagen, waardoor mijn Psoriasis wat minder zichtbaar was. ā€œWat jammer dat je het minder goed ziet op de foto’s nuā€, kreeg ik te horen. Ja echt jammer dat het beter gaat met mijn ziekte :roll_eyes:.

De foto was uiteindelijk wel prima en het interview was echt mooi neergezet. Ze hadden me tijdens de shoot de volgorde laten zien van de meiden en beloofden me ook nog de foto thuis te sturen. Ik heb die foto nooit gekregen, zelfs na meerdere keren gemaild te hebben. En de volgorde van de meiden was ook gewijzigd. Heel toevallig stond ik nu samen met een meisje op dezelfde pagina die als quote had ā€œGelukkig ben ik ook nog niet molligā€ :+1:

Sindsdien kan iedereen bij de LINDA de tering krijgen van me

94 likes

Hahahahahaha :joy: :joy:

7 likes

Nee helemaal waar, maar ik heb wel het idee dat die Rianne het dus nog naar een hoger Boomer-niveau tilt. Als je kijkt naar een willekeurige cover van 4/5 jaar geleden, vind ik wel dat je een verschil voelt in strak- en puntigheid van tekst:

(sorry waarschijnlijk vindt echt niemand dit boeiend of opvallend, maar ik werkte bij een ander tijdschrift en coverteksten en koppen zijn zo’n vak apart, en er was altijd zo veel gesteggel over, dat ik er onbewust altijd op let haha)

16 likes

Hahaha ja inhoudelijk is het net zo dramatisch. Maar puur op leesbaarheid vind ik de teksten beter, zit in ieder geval ritme in

@PaigeMichalchuk Is dat niet het idee ervan? Dat het expres lelijk is omdat de mode ā€˜idioot’ is geworden. Kan me zelfs van LINDA. niet voorstellen dat deze look serieus was

6 likes

Omdat ik hem een standaard tatta vind. Zo saai

1 like

@KatyS ja behalve als je kleren droeg op de foto. Hij wil alleen tetten natuurlijk.

6 likes

Haha ik Google hem en het zou idd zijn vader of zijn glamoureuze neef kunnen zijn ofzo.

7 likes

Helaas alleen een sjaal voor m’n tetten. Misschien dat ze nog een foto hebben kunnen schieten toen mn tet er net tussenuit floepte.

1 like

Over de linda, en dit valt wel echt heel erg mee met wat de rest meegemaakt heeft. In maart 2020 was natuurlijk net alle corona shit, alles werd dicht gegooid en het was overal chaos.
Ik werk ik een apotheek en werd toen daar door de Linda gebeld of ik even een interview wilde gegeven aan over het gebruik van de anticonceptiepil en andere medicatie en nog iets.
Het was echt CHAOS op werk. Onwijs veel patiƫnten vroegen medicatie aan omdat ze in paniek waren enzo en het was echt niet te doen.
En Linda vond het raar dat ik niet even een telefonisch interview kon doen op dat moment

11 likes

Ferry Doedens zegt in het interview met Robbert Rodenburg dat hij OnlyFans was gaan doen omdat hij na zijn GTST ontslag geen inkomsten had, nou niks mis mee…maar vervolgens zegt hij ook dat hij geen geld van de overheid wilde en het daarom is gaan doen. Het taboe op een uitkering is bij die privileged mensen echt zo belachelijk…ik werd er een beetje pissig van omdat het echt weer zo overkwam alsof mensen met een uitkering allemaal luie profiteurs zijn.

15 likes