Ja Sanoma is overgenomen door DPGmedia en Linda door Talpa geloof ik
Daar hebbie t gezeik
Komt door de vrouwtjes he, die durven ook niet voor zichzelf op te komen
Waarom moest je daar verplicht wonen? Zodat je lekker tot laat op kantoor moest blijven?
Ik heb een jaar journalistiek gestuurd en daar werd ook echt afgeraden om bij LINDA stage te gaan lopen. Werd dat bij jullie ook nog zo afgeraden @Luzarl?
Wow ik kijk wat filmpjes over Drew Barrymore en ik wist niet dat haar jeugd/verleden zĂł heftig was zeg. Verlaten door haar ouders. Alcoholisch op haar 8e en aan het feesten met allerlei oudere mannen, coke vanaf haar 11e. 13 en in rehab. Wat heeft zij veel moeten overkomen. En wat een geweldige vrouw is het geworden.
ik zag laatst een filmpje dat ze onwijs aan het genieten was van de regen en toen dacht ik ook echt âgood for you
â
Nee niet per sé maar je moet wel heel erg bewijzen dat je ook schrijft en niet alleen insta en andere marketingdingen doet en dat is vrij lastig. En je moet er inderdaad gaan wonen én een studentenov hebben. Als die al op is omdat je lang studeert ben je bij voorbaat al niet aangenomen.
Pff, wat een belachelijke eis ook. Is ook zo bepalend voor je capaciteiten.

In ander nieuws, Andrew Tate is eindelijk van Instagram en Facebook afgegooid ![]()
Finalllyyyyy
Weet niet of het hier moet maar is t uit met Roxanne Kwant en haar vriend ?
Doodeng vind ik het, de andere kant van de medaille na censuur is dat het een totaal eigen leven gaat leven en je daar moeilijker grip op hebt.
Die Tate zou geen voeten in de aarde hebben als vaders hun jongens anders opvoeden. Beetje een hottake wel nu zo vroeg op de ochtend maar ik zag het laatst uitgelegd in een story en het zorgde er echt voor dat ik anders naar de situatie keek.
Ja klopt. Stom dat ik dit weet want ik volg haar niet en vind haar niet leuk
maar heb het laatst gelezen
Ik las een bericht van Shownieuws dat Nick en Simon elkaar âgeen blik waardig gundenâ bij een optreden dit weekend en iemand commentte dat Nick âverwaandâ was geworden dus ik pakte zijn insta er eens bij maar ik vind toch een pareltje van een foto. Mag ik graag jullie aandacht voor Jeroen van Koningsbrugge die enorm hard zijn best doet cool en stoer over te komen en die denkt dat hij ermee wegkomt dat hij op zijn tenen staat
Heh?! Wat is Jaap Reesema kleinâŠ
Had hij ook maar op zijn tenen moeten gaan staanâŠ
Ik keek snel en dacht dat John Ewbank(?) een wc rol onder zân arm had. Had de foto wel beter gemaakt.
Volgens mij doet hij dat stiekem ook met 1 voet
