Nee niet per sé maar je moet wel heel erg bewijzen dat je ook schrijft en niet alleen insta en andere marketingdingen doet en dat is vrij lastig. En je moet er inderdaad gaan wonen én een studentenov hebben. Als die al op is omdat je lang studeert ben je bij voorbaat al niet aangenomen.
Pff, wat een belachelijke eis ook. Is ook zo bepalend voor je capaciteiten.
In ander nieuws, Andrew Tate is eindelijk van Instagram en Facebook afgegooid
Finalllyyyyy
Nu nog van TikTok en alle honderden fan accounts daar
Weet niet of het hier moet maar is t uit met Roxanne Kwant en haar vriend ?
Doodeng vind ik het, de andere kant van de medaille na censuur is dat het een totaal eigen leven gaat leven en je daar moeilijker grip op hebt.
Die Tate zou geen voeten in de aarde hebben als vaders hun jongens anders opvoeden. Beetje een hottake wel nu zo vroeg op de ochtend maar ik zag het laatst uitgelegd in een story en het zorgde er echt voor dat ik anders naar de situatie keek.
Ja klopt. Stom dat ik dit weet want ik volg haar niet en vind haar niet leuk maar heb het laatst gelezen
Ik las een bericht van Shownieuws dat Nick en Simon elkaar “geen blik waardig gunden” bij een optreden dit weekend en iemand commentte dat Nick “verwaand” was geworden dus ik pakte zijn insta er eens bij maar ik vind toch een pareltje van een foto. Mag ik graag jullie aandacht voor Jeroen van Koningsbrugge die enorm hard zijn best doet cool en stoer over te komen en die denkt dat hij ermee wegkomt dat hij op zijn tenen staat
Heh?! Wat is Jaap Reesema klein…
Had hij ook maar op zijn tenen moeten gaan staan…
Ik keek snel en dacht dat John Ewbank(?) een wc rol onder z’n arm had. Had de foto wel beter gemaakt.
Volgens mij doet hij dat stiekem ook met 1 voet
Volgens mij probeert hij David Beckham na te doen, die deed dat pas ook op 1 foto met zijn kinderen.
Ik vind het zo grappig dat alle mannen daar heel bewust zijn van de camera, beentje naar achteren, voet klein beetje optillen en het andere been gestrekt, evt op je tenen staan en dat dan Armin daar zo staat als zo’n heerlijke normalo met een keurig blauw pak, blauw overhemd en blauwe stropdas, hele gewone bruine nette schoenen, niet geposeerd, beide benen op slot… Vind hem daardoor ook 10 keer sympathieker overkomen ofzo.
Late reactie maar monogamie is ook maar bedacht door de kerk. Ik doe er zelf ook aan mee hoor, maar vind het altijd bijzonder als mensen doen alsof het een soort natuurwet van relaties is dat je monogaam bent. Je kiest zelf voor monogamie, net als dat je voor een open relatie kunt kiezen.
Oh, eens hoor. Maar ik denk dat vreemdgaan en open relaties voortkomen uit hetzelfde, namelijk je eigen behoefte aan seks/intimiteit met anderen. En niet dat open relaties één of ander complex mooi concept (hoi Ivo) zijn, ontstaan uit de ánder zogenaamd zoveel gunnen. Maar dat is just my 2 cents.
Gekken zul je altijd blijven houden
Ik heb best wat PR vlammen moeten blussen tussen talent en pers, maar wat Wilson heeft gedaan is echt een wow.
Toen ik dit eerst voorbij las komen dacht ik eerst dat het om een blogger of jonge reviewer ging die de ‘regels’ niet kent, maar dit…