Ik snap je punt, maar monogamie is al wat ouder dan de kerk.
Heeft ook 0.0 zin.
Anyhow we zijn allemaal dieren dus rondneuken is heel natuurlijk. Maar doe het wel met condoom want kinderen zijn slecht voor t millieu.
Rachel verdient toch aan Holland zingt Hazes? Wat die de laatste tijd heeft uitgekraamd, snap ik dat Roxanne zakelijk als persoonlijk vlak niks met haar moeder te maken wilt hebben
Ik ben echt heel nieuwsgierig over wat nu precies gaande is tussen Nick en Simon, terwijl: deze mensen boeien mij nul? Haha zag net bij Boulevard dat Nick en zijn vrouw Simon niet meer volgen en dan denk ik: als je de Yvonneâs van deze wereld niet in de voeten wilt spelen dan ga je je toch niet bezig houden met dat volgen/ontvolgen. Dus waarom doe je dat?!
Edit: haha lijkt net of er staat âen zijn vrouw Simonâ, maar zijn vrouw is niet Simon.
Edit2: haha ik typte ontvolken, heftig.
Ik kon me dat ook niet voorstellen, want volgens mij zijn ze slimmer/zakelijker dan dat. Maar volgens mij volgt Nick Simon ook nog (of weer?):
Ok
Dat zeg ik ook helemaal nergens. Ik heb meerdere keren gezegd dat het alleen maar mijn visie is, en agree to disagree etc maar blijkbaar is dat heel lastig
Daar gaat dan ineens je hele identiteit
Ik heb geen oordeel over die groep mensen hoor?
Ja maar zij heet niet voor niets Mrs Keizer op Insta, hoe fucking sad ben je dan. Oh dat zei @Calypso al. Zoals Yvonne C. al zei: dat is ook een soort Moneyâkje. (Haha zo noemt ze Monique van Dre Hazes, vind ik eerlijk gezegd wel grappig. Of zei ze dit over Bibi van Waylon. Ben toch te weinig involved in deze intriges.)
Edit: oh god ze heeft zelfs een kledingmerk dat Keizer Kids heet?!?! Hoezo wil je je hele bestaan ophangen aan de achternaam van je man. Het is 2022!!! Oh nee het is een soort blog ofzo.
Edit2: dit is niet goed, moet geen andere vrouwen afvallen, shame on me.
Ik ontken het âconceptâ nergens haha jezus jongens houd eens op joh.
Nou nou lets agree to disagree
Wauw, wat ontzettend flauw dit zeg
Mocht het uitgaan genoeg Keizers jn het dorp om te trouwen.
Wiejo wiejo wen!
Kom er nu achter dat het is: my name is Dan. Wij zongen als kind altijd: my name is Ben.
Cool! Dacht oprecht dat de kerk het bedacht had, maar ben nu aan het googlen geslagen. (Had ik ook wel eerder kunnen doen natuurlijk. Wel super interessant.) Maar mijn punt blijft dat het altijd een keuze is. Ik ken overigens ook wel mensen die heus niet alleen kiezen voor een niet-monogame relatie vanwege hun eigen seksuele behoeften maar als politiek statement of om bijvoorbeeld niet te conformeren aan de heteronormatieve samenleving (zei jij niets over maar een paar mensen voor jou wel.). Wellicht is dit allemaal wat meer voor een ander topic, maar ik vind sterren die âvreemdgaanâ of een open relatie hebben dus niet echt boulevard-waardigâŠ
Dit is ook kinderachtig. Ik begrijp soms best dat je niet de kracht hebt om bepaalde discussies aan te gaan, maar plaats dan ook niet van dit soort memes.
Vind dit stel echt geen klap aan. Aan zowel Mr als Mrs K zit reuk noch smaak.
Maar wat dieptriest als vrouwen hun identiteit helemaal ophangen aan hun vent. En dan ook nog 40 robgeuskinderen met die loser hebben. Heel pijnlijk, dus dan maar je kop in het zand steken. Ik wens alle Mrsâen kracht en wijsheid toe.
Behalve mrs Beautys.cene natuurlijk! Die is gewoon haar eigen mrs.
Ik mis deze tijd haahhaha