Ik ‘beweer’ dat niet, ik dénk alleen dat t voortkomt uit dezelfde behoefte en fijn als je daar samen afspraken over kunt maken en het dan een open relatie noemt, helemaal toppie. Waarom mag ik die mening niet hebben? Laat mij gewoon joh
Maar hoezo wil je überhaupt zo graag een mening uiten (of hebben) over andermans relaties en hun beweegredenen om die op een bepaalde manier in te richten? Ze weten vast zelf wel wat en waarom ze iets willen, ik snap niet echt waarom mensen die niet in die relatie zitten daar iets van moeten vinden
Nogmaals, ik vind niks van andermans relaties.
Het ging over niet monogaam kunnen zijn vs een open relatie hebben. M.i. is dat hetzelfde (alleen dan stiekem ipv met afspraken waar beiden zich prettig bij voelen) en dat is alles wat ik ervan heb gezegd.
Arie Boomsma strikes again:
https://instagram.com/stories/chantaljanzen.official/2911234423978459680?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MDJmNzVkMjY=
Doen we hier al aan clickbaits
Jazeker haha.
Sorry, was onbewust. In mijn hoofd bestaat Aries leven alleen maar uit zogenaamd innovatieve fitnesstrucs dus kon het alleen maar daar over gaan.
Hahahaha wtf
Trouw berichtte er al over:
Vraag me af van welke kant dit komt. Heeft John zoiets van ik wil dingen recht zetten dus ik oefen even wat feministe zinnen met een media trainer iets. Of vanuit boos die weer wilt scoren.
Klinkt allebei niet positief
Als ik afga op het artikel denk ik dat laatste. Boos wilde gebruikmaken van het aanbod van John hem nog eens te spreken.
https://www.ad.nl/buitenland/nederlandse-rapper-aangehouden-op-verdenking-verkrachting~a2b6b3e1/
Ben benieuwd wat hier nog over naar buiten gaat komen. Wat gebeurt er toch allemaal op dat Mallorca
Ik zie de victim blaming comments al aankomen: ze ging toch zelf mee naar het hotel.
Ja idd
Ohhhh hier kan ik bijna niet op wachten. Mariah gaat sowieso al die enge witte mannen exposen die haar carriere probeerde te controleren.
Zin in.
Aan de andere kant is dit veel meer dan een vrouwenprobleem. Het is een probleem van de samenleving en mannen kunnen en mogen niet meer de kop in het zand steken. Vrouwen voeren al zoveel gesprekken over dit onderwerp, maar kunnen dit niet alleen. Het moet normaal worden dat mannen onder elkaar dit soort gedrag ook niet meer accepteren en ze actief actie ondernemen.
Even los van mijn persoonlijke mening over Tim
Ja en dat is ook verschrikkelijk. En ik zou ook het liefst daar een vrouw zien zitten. Ik denk alleen dat als zo’n man al jaren vrouwen negeert, hij niet plotseling gaat luisteren als er weer een vrouw tegenover hem zit. Dan kunnen we het nog jaren blijven proberen in die vorm, of voor een minder ideale gaan die wellicht wel wat effect heeft.
Dit is denk ik ook het hele eieren eten. Hoe ziek het ook is, maar zet een vrouw tegenover John de Mol en het is wachten op reacties als ‘vrouwen hebben ook altijd wat te zeuren’ ‘het is ook nooit goed’ ‘wat heeft ze een kort rokje aan tijdens het interview’ of whatever. Als je het echt over inhoud wil hebben moet Tim daar zelf gaan zitten, dan heeft niemand het over zulke dingen.
Maar wanneer is het dan ooit geprobeerd in de vorm vrouw tegenover man? Ik weet even geen voorbeeld van iets vergelijkbaars.
Zo’n gesprek.