Er was een keer een streamer op twitch die (goh) vrouwonvriendelijke opmerkingen etc maakte, incl zo’n beetje klaarkomen in zijn stoel bij het zien van een foto van een vrouwelijke streamer. Werd daarna in een talkshow op twitch geconfronteerd met zijn gedrag en ipv dat iedereen zoiets had van ‘jakkes doe normaal’, vonden veel mannen de vrouwen aanstellers.
Ja en dat doorbreek je dan door Tim Hofman/mannen de discussie te laten voeren?
@Quinoa ja helemaal kut. Ik vraag me wel af of die reactie dan zo anders is dan de reacties die er ook op Boos/the voice zijn geweest (ook een hoop “ze stellen zich aan”) ik bedoel de Johan Derksen van deze wereld nemen van niemand zoiets aan en gooien er nog een kaars in ook.
Ik kan de logica echt niet volgen achter “vrouwen worden toch niet serieus genomen, dus het gesprek kan beter door twee mannen gevoerd worden”. Het gaat hier toch om vrouwen? En je wil toch dat vrouwen serieus genomen worden? Dan moet je toch juist een vrouw daar neerzetten die vanuit het vrouwelijk perspectief onze belangen kan behartigen, en zo’n John de Mol op zijn plek kan zetten. In plaats van toe te geven aan heersende maatschappelijke patronen die juist doorbroken moeten worden.
Sorry maar ik heb echt (zoals praktisch alle vrouwen) genoeg ervaring met seksueel grensoverschrijdend gedrag van mannen (o.a.) op de werkvloer, en ik wil echt niet dat een witte man met een soort jezuscomplex dit belangrijke gesprek even gaat voeren. Als Tim echt het beste met vrouwen voorheeft, kiest hij nu een plek op de achtergrond
Ja helemaal eens, het is wel een taaie positie om je in te bevinden. Ik snap dat niet veel zich geroepen zullen voelen (maar heb er geen idee van uiteraard, misschien wel?) Maar ik vind niet dat dat in de weg moet staan voor de toekomst, want hopelijk: hoe vaker het gebeurt, hoe normaler het wordt.
Ik herken zeg maar niet het “dit proberen we al jaren en het werkt niet”.
Vind het ook heel bizar dat hij niet op een anonieme (geanonimiseerde) tape ingaat. How to keep a victim silent…
Oh echt? Was hij niet degene die vorige keer zei dat het wel gemeld moest worden anders kon hij er niks mee doen?
Maar goed verbaast me niks en ik verwacht dan ook niet dat hij er actie op ondernomen heeft als ik dit zo hoor (ja om zn eigen hachje te redden)
Coldeweijer die random, zonder juice eromheen, vrouwen haat. Wat een verrassing weer.
Ze noemt Carice een “Opgegraven oudtante”. Verder geen woord over het feit dat Halina’s film een succes is en hele goeie kritiek krijgt.
Ze heeft ook issues. Ze heeft langg geleden een relatie met een Australische honkbalspeler (oid) gehad die er een heel 2e leven erop nahield.
Daar heeft ze een storytime over opgenomen. Geen idee of die nog online staat. Dat verklaart wel haar behoefte mensen te outen, partner te waarschuwen of haat voor mensen die vreemd gaan.
Daarnaast heeft ze ook wel eens wat storytimes geplaatst over haar dateleven waar ze heel typisch gedrag liet zien. Zeel tics, veel krabben. Hyperactief praten.
Nick Cannon wordt weer vader
Jesus leg er een knoop in man
10e komt er zelfs aan volgens Wikipedia
Ik wist dit helemaal niet dus ging het opzoeken. Douwe Bob is er niks bij.
Dit is ook het 3e kind bij dezelfde ex. En ik vraag me dan af: hoe relevant is hij in de VS nog (in de zin van: hoe doet die dat financieel?!)
Hij presenteerde een talkshow en dacht america’s got talent ook of iets in dat genre. En zijn programma wild ‘n’ out is ook succesvol op mtv.
Ja wild ‘n out ken ik van vroegah maar bestaat dat nog? Die presentatieklussen zijn verleden tijd als ik me niet vergis. Scheelt dat hij Mariah Carey wss geen kinderalimentatie hoeft te betalen die houdt d’r eigen broek wel op denk ik.
Ik snap oprecht niet dat je als vrouw kinderen met hem zou willen. Maar ik heb een Siberische kinderwens dus stel die dames hebben een desperate kinderwens: cannot/will not relate
Ja bestaat nog, wordt alleen hier niet meer uitgezonden. Het is the masked singer dat hij nu presenteert, gezien het succes zal dat wel nog even duren.
Ik snap de vrouwen ook niet, los van je gevoelens voor hem, wil je bewust een kind op de wereld brengen met een afwezige vader? Hij zal er wel zijn op verjaardagen en zo maar je bent 10e in de rij om samen gezellig tv te kijken of zo of samen te sporten.
Je kunt in een paar jaar vaak raak schieten hoor. Mijn vriend heeft me in een paar jaar ook acht keer “bezwangerd” (sorry klinkt plat, kom even niet op een andere zin)
Ja ik heb gekeken, weet niet zo goed wat ik ervan vind
Is t vandaag donderdag
Ja, vond het net niets omdat niemand wilde meewerken. Snap dat ze een followup willen maken maar dit slaat voor mij een beetje de plank mis, zeker omdat er o.a. een politieonderzoek loopt.
Maar Boos focust nu eerder op wat er binnen Talpa/ITV mis is gegaan toch? Dat het beeld dat zij/John de Mol eerder schetste nogal afwijkt van de realiteit. Ik denk dat ze ook streven naar een stuk erkenning naar de slachtoffers toe; ITV/Talpa/John de Mol hebben gewoon zwaar tekortgeschoten in het creëren van een veilige werkvloer + de afwikkeling van ernstige feiten die zich op hun werkvloer hebben voorgedaan. Zij hoeven daar voor de strafrechter geen verantwoording voor af te leggen, dus dit heeft op dat vlak niet direct te maken met het onderzoek dat bij de politie/het OM ligt. Het gaat hier om de verantwoordelijkheid (of eerder; het niet nemen van verantwoordelijkheid) van een grote, machtige werkgever.
Het is misschien een beetje idealistisch en naïef, maar ik hoop dat Boos net zo lang blijft roeren en prikken, tot er verantwoordelijkheid wordt genomen door de betrokkenen vanuit Talpa/ITV. En besef ook; dit is geen uitzonderlijke situatie, maar dit speelt echt op heel veel werkvloeren.