Huh? Dit was toch al bekend?
Ik denk dat ze het liefst helemaal solo willen alleen dat ze contracten hebben die ze moeten nakomen.
Ruzie geen idee. Misschien willen ze gewoon niet meer met elkaar geassocieerd worden en valt “de ruzie” wel mee.
Volgensmij was er toen nog geen sprake van een officiële breuk maar meer tijdelijke solo ambities. Dit is wel meer definitief zoals ik het lees.
Het waren eerst ‘roddels’ en dat ze wel solo plannen hadden maar nu hebben ze het zelf bevestigd met een afscheidsconcert.
Ben heel benieuwd naar dat sfeertje dan😅
Ja ik dacht ook dat het bevestigd wss, maar het waren speculaties ,( aldus de aflevering van televisië)
Kwam dit net tegen. De plank finaal misslaan, is hier van toepassing.
Stel: je kiest de volgende keer voor een mollig iemand of een vrouw die alopecia heeft, dan is de kritiek vast dat de eerste meid niet stevig genoeg is.
Ging het hier niet een paar dagen terug over alopecia en dat het Linda blad niet zo netjes was destijds? Zo ja, dan is het wel heel toevallig allemaal.
Overigens druipt deze column van de frustraties.
Waar houdt het op, lieve mensen???
O, dat kan. Mijn actieve herinneringen laten me weer eens in de steek
Kan je altijd nog minister president mee worden
Even random tussendoor maar…
Ik zou echt denken dat ik geprankt werd als mij zoiets zou overkomen.
Ze zegt op het laatste wel “it’s hearsay”, ze heeft het zelf niet meegemaakt dus het is eigenlijk maar een gerucht.
Niet dat ik J.Lo stan maar het kan net zo goed onzin zijn.
Amerikanen zijn toch wel zo gek met hun horoscopen? Het zou me iig niet verbazen als het waar is
Jeetje die Ronald Molendijk is ook een loser. Hij was degene die zei dat vrouwelijke minder snel goede muziek maken. Nu zit hij bij Shownieuws te zeuren dat hij zo lang in de wachtrij voor Coldplay stond.
Lieve schat, dat is de meest basic band ooit. Geef gewoon toe dat je geen smaak hebt en hou op met als expert op tv te verschijnen. Thank youuu
Het is zo simpel:
Nick → sik 🧔🏻♂️
Simon → pimon
sorry maar imagine dragons vecht al jaren voor die titel😤
Ja echt daar gaat je selfproclaimed imago als “Echte Muziekkenner”. Coldplay!
Zolang het maar witte mannen met gitaren zijn I guess?
Die uitspraken van hem over vrouwelijke artiesten en hoe incapabel die zouden zijn in de studio doet mijn bloed nog steeds koken, hoe krijg je het je strot uit. Onzeker mannetje.