Volgens mij is het vloeken in een kerk, maar vind The Smiths ook best wel overrated.
Maar Liam speelde het wel op Lowlands toch? Kreeg een video van iemand iig. Is hij er op teruggekomen of doet ie het solo wel altijd? Heb geen idee.
Haha ja dat is wel grappig, want Noel Gallagher speelt hem ook weer volgens mij
Denk dat ze beiden wel realiseren dat hun solorepertoire gewoon niet boeiend genoeg is om een festivalpubliek geinterreseerd te houden, dus dat ze dan ervoor kiezen een paar populairste Oasis nummers te spelen
Ik las ook dat hij dat nummer deed, maar dat er daarna een complete set nummers kwam die niemand kende en toen werd de kleuter een beetje sikkeneurig.
Ze moeten gewoon beide niet zo zielig doen, sorry zeggen tegen elkaar, Oasis reuniten en tijdens hun tours alleen hun oude hits spelen (met of zonder Wonderwall mogen ze zelf kiezen), volgens mij wordt niemand blij van hun solorepertoire.
But a girl can dream right ![]()
The Smiths overrated? Ik denk serieus dat best veel mensen ze niet eens kennen. Bovendien ben ik het niet eens
jammer dat Morrissey zo’n enorme eikel is, maar goede platen maakten ze wel.
Mogen we random afzeilen? Want dan ben ik Lana del Rey echt ontzettend beu.
Sinds 2016 niks meer aan.

Nee geintje. Ieder zijn ding.
Naast de hele inhoud van dit “artikel”, staat eronder haar “cv”
Waarom je scheiding als onderdeel van je identiteit neerzetten? Echt gek, why? Wat voegt dit toe voor haar rol bij t tijdschrift? Waarom je burgerlijke stand? Ik snap dit niet ![]()
Ik lees dit blad overigens nooit, maybe columnt zij wel over dr scheiding bedenk ik me net… maar dan alsnog
Als jij tijdens een witte mannen muzikanten roast een vrouw die heel veel invloed heeft gehad op de huidige popscene, be my guest.
Ik noem haar omdat ed sheeran te veel voor de hand lag
Hij deed Wonderwall en daarna als afsluiter Champagne Supernova dus dat klopt niet echt haha
Dat is toch altijd met columnisten in de Linda…
Roosje is 42 jaar, heeft twee kinderen: Joep van 11 en Puck van 9 en is getrouwd met Tom (44).
Dat zijn namelijk de belangrijkste dingen om over een vrouw te weten: of ze getrouwd is en hoeveel kinderen ze heeft.
If I had a gun eeuwig op repeat!
Euh ja voor de Tumblr generatie misschien
Ondanks dat we het niet eens zijn; deze beschrijving is idd precies wat ik ook associeer met The Smiths ![]()
Ja, als je t zo bekijkt is het wel raar…Hahaha ik zie nu voor me dat iemand random zijn blokfluit erbij pakt ![]()
Als ik deze berichten lees, is het ook basic om graag naar Tame Impala te luisteren?
Askingforafriend
Wat voor een geluid maakt een tamme impala dan?
Maar maar wat is tash sultana dan.