Is dat die ene band van dat nummer “het is een nacht”
Ok haat dit nummer zo. Ik dacht dat ik de enige was…
Maar nogmaals bewijst het forum: je bent nooit de enige.
Echt een van de meest gehate nummers ooit volgens mij, juist omdat werkelijk iedere witte kerel met een gitaar die een paar akkoorden kan spelen deze altijd tevoorschijn haalt. Dan kijken ze er vaak ook heel pijnlijk bij alsof ze een diep artistiek statement maken.
Feit dat Oasis zelf dit nummer al jaren niet meer live speelde (voordat ze stopten) zegt misschien ook wel wat
Maar, buiten dat wonderwall een zeiknummer is, love Oasis. En Coldplay ook, en sommige nummers van Image Dragons ook. Meest basic bitch out there
Haha ja dit. In ieder hostel waar je komt, is minstens 1 witte langharige jongen met knotje te vinden die Wonderwall kan spelen als enige nummer op de gitaar die hij de hele wereld over sleept.
Morrissey is er ook zo een waar al die kerels mee weglopen terwijl hij vergeleken met een aantal topvrouwen bijzonder weinig heeft gepresteerd.
Hij zei ooit:
“Do you really like Kate Bush? I’m not surprised,” he wrote. “The nicest thing I could say about her is that she’s unbearable. That voice! Such trash! You’ll learn, Sonny.”
En kijk eens wie er in haar decennia lange carrière dit jaar de grootste hit van de zomer te pakken heeft?
hahaha ik had nog nooit de clip hiervan gezien Echt peak 90’s die soft focus achtige stijl. Paarden. En die grote steen die hij weg gooit. Zo slecht dit hahaha ik ga echt stuk
Volgens mij is het vloeken in een kerk, maar vind The Smiths ook best wel overrated.
Maar Liam speelde het wel op Lowlands toch? Kreeg een video van iemand iig. Is hij er op teruggekomen of doet ie het solo wel altijd? Heb geen idee.
Haha ja dat is wel grappig, want Noel Gallagher speelt hem ook weer volgens mij Denk dat ze beiden wel realiseren dat hun solorepertoire gewoon niet boeiend genoeg is om een festivalpubliek geinterreseerd te houden, dus dat ze dan ervoor kiezen een paar populairste Oasis nummers te spelen
Ik las ook dat hij dat nummer deed, maar dat er daarna een complete set nummers kwam die niemand kende en toen werd de kleuter een beetje sikkeneurig.
Ze moeten gewoon beide niet zo zielig doen, sorry zeggen tegen elkaar, Oasis reuniten en tijdens hun tours alleen hun oude hits spelen (met of zonder Wonderwall mogen ze zelf kiezen), volgens mij wordt niemand blij van hun solorepertoire.
But a girl can dream right
The Smiths overrated? Ik denk serieus dat best veel mensen ze niet eens kennen. Bovendien ben ik het niet eens jammer dat Morrissey zo’n enorme eikel is, maar goede platen maakten ze wel.
Mogen we random afzeilen? Want dan ben ik Lana del Rey echt ontzettend beu.
Sinds 2016 niks meer aan.
Nee geintje. Ieder zijn ding.
Naast de hele inhoud van dit “artikel”, staat eronder haar “cv”
Waarom je scheiding als onderdeel van je identiteit neerzetten? Echt gek, why? Wat voegt dit toe voor haar rol bij t tijdschrift? Waarom je burgerlijke stand? Ik snap dit niet
Ik lees dit blad overigens nooit, maybe columnt zij wel over dr scheiding bedenk ik me net… maar dan alsnog
Als jij tijdens een witte mannen muzikanten roast een vrouw die heel veel invloed heeft gehad op de huidige popscene, be my guest.
Ik noem haar omdat ed sheeran te veel voor de hand lag