FF Boulevard #8

Hij deed Wonderwall en daarna als afsluiter Champagne Supernova dus dat klopt niet echt haha

7 likes

Dat is toch altijd met columnisten in de Linda…

Roosje is 42 jaar, heeft twee kinderen: Joep van 11 en Puck van 9 en is getrouwd met Tom (44).

Dat zijn namelijk de belangrijkste dingen om over een vrouw te weten: of ze getrouwd is en hoeveel kinderen ze heeft.

32 likes

If I had a gun eeuwig op repeat!

5 likes

Euh ja voor de Tumblr generatie misschien

3 likes

Ondanks dat we het niet eens zijn; deze beschrijving is idd precies wat ik ook associeer met The Smiths :joy:

3 likes

Ja, als je t zo bekijkt is het wel raar…Hahaha ik zie nu voor me dat iemand random zijn blokfluit erbij pakt :rofl:

11 likes

Als ik deze berichten lees, is het ook basic om graag naar Tame Impala te luisteren?
Askingforafriend

8 likes

Wat voor een geluid maakt een tamme impala dan?

13 likes

Maar maar wat is tash sultana dan.

1 like

Nou, matige pianisten kunnen er ook wat van. Zodra ze een piano zien, moet erop worden gespeeld.

3 likes

Haha zure mensen :yum: Ik voel me aangesproken btw als matige pianist die inderdaad River flows in you leuk vind om te spelen. Meestal op het station :clown_face:

Vind het gewoon zo leuk hoe muziek mensen samen kan brengen. Ookal bak je er niks van

18 likes

Ik heb echt weinig muziek die ik echt niet kan luisteren. Maar zodra Kensington op de radio komt het in de auto moet ik hem altijd zsm op een andere zender zetten.

Dat stemgeluid werkt zo op mijn zenuwen. :smiling_face_with_tear:

18 likes

Onze ergernis aan de matige muziek brengt ons inderdaad samen

…dat bedoelde je toch?

10 likes

Als jij dat erin wil lezen you do you :+1:

9 likes

Te voor de hand liggend

@Barney gelukkig is die ermee gestopt

Als we toch bezig zijn: Ilse de Lange of Krezip op de radio? Geluid gaat uit. En dan denk je eindelijk van Krezip af te zijn brengen ze dit jaar spontaan weer iets uit. Echt hou op hoor.

20 likes

Ugh die viool in So Incredible vind ik vreeeeeeseluk. Ik zag haar eens live en -ja hoor!- begint die viool te jengelen. Fuuuuckkkk

8 likes

Hahaha dit zit nu meteen in mijn hoofd :notes:

8 likes

Sorryyyy

1 like

Ik vond haar juist vóór 2016 niks aan. Norman Fucking Rockwell! is een meesterwerk, als ik de rest van m’n leven nog maar 1 album zou mogen draaien is het dat. En ik vind de frequentie waarmee ze (goede) albums uitbrengt, die passen bij de tijdsgeest, echt indrukwekkend. Vind haar echt underrated maar goed einde rant.

9 likes