Ewww nee dit valt me echt van haar tegen
Geen idee wie dit zijn, maar hoef het dus duidelijk ook überhaupt niet uit te vinden
TMZ meldt dat Britney en Sam Asghari gaan scheiden.
Anna Nooshin en Thijs Boermans krijgen een kindje!
Ik las dat Britney overweegt een interview te houden met Oprah. Haar memoire komt ook uit in oktober. Arme Britney!
Ik kreeg altijd al rare vibes van heel die gast. Hoop dat ze veel gelukkiger is zonder hem. De bruiloft was al vet raar. Leken de meest random mensen uitgenodigd te zijn. Je hoorde hem vaak ook in filmpjes op de achtergrond en dan vond ik hem ook echt raar overkomen.
Hij probeert ook om acteur te worden, alles voor de fame zeg maar. Vooral sneu nu haar zoontjes ook geëmigreerd zijn naar Hawaï.
Ik las ook dat ze getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden en hij daar nu onderuit wil komen omdat er ‘geen duidelijke verdeling’ was. Vind het daardoor al helemaal overkomen alsof hij dit zo gepland heeft voor het geld en de fame.
Hij dreigt nu ook dat hij bepaalde beschamende details over haar gaat vrijgeven. Gast?
Mbt Britney en Sam
Toevallig zat ik gisteren weer als een soort ramptoerist door haar insta heen te scrollen. Ik weet niet of ik verbaasd ben door deze scheiding. Ik heb nooit gedacht dat hij een goede invloed op haar had maar of ze zonder hem veel beter af is weet ik ook niet.
Ze heeft (van iemand) heel veel hulp nodig. Ik ben er niet van overtuigd dat de ‘free britney’ beweging haar echt goed gedaan heeft.
Nou ik denk dat ze echt niet beter af was in die conservatorship. Ik denk wel dat Britney goede hulp nodig heeft. Maar als ik haar was, zou ik ook niet happig daarover zijn. Ze is jarenlang platgelegd door pillen en voor gek verklaard. Tuurlijk word je dan wantrouwend
Neal Hersh, de advocaat van Sam, laat doorschemeren dat zijn cliënt de huwelijkse voorwaarden waarop hij en Britney getrouwd zijn wil aanvechten. Voor het model en de Princess of Pop in het huwelijksbootje stapten, tekenden zij een document waarin stond dat hij geen toegang zou hebben tot een deel van haar vermogen. Volgens Hersh zou het inmiddels onduidelijk zijn wat daar wel en niet onder valt.
Was het ook niet misschien zo dat ze helemaal niet zo vrij is als we denken? Ik zag steeds vaker tiktoks voorbijkomen waarin je kon zien dat iemand op de achtergrond aan het praten was en vertelde wat ze moest zeggen, etc.
Het is inderdaad niet eerlijk om deze filmpjes te gebruiken als “bewijs” dat het niet goed gaat want we hebben geen flauw idee wat erachter zit. En misschien zit er wel niks achter en wil ze het zelf zo plaatsen, ook prima.
Mensen op TikTok zijn echt helemaal doorgedraaid als het om Britney gaat. :’)
Britney is een van de weinigen waarbij ik denk ergens op een rustige plek zou je goed doen. Ver weg van L.A. en ver weg van haar toxic familie en mensen die alleen van haar profiteren.
Als ze nu een kind had gehad met die Sam dan was die gast helemaal binnen. Die Kevin heeft geen enkele dag meer gewerkt na Britney. Echt walgelijk al die bloedzuigers om haar.
Ja echt sneu, ze heeft de afgelopen jaren alleen maar mensen in haar omgeving die misbruik van haar maken. Kevin, haar ouders en met name haar vader, haar manager, haar zusje en nu dus Sam.
Zo erg dat je gewoon helemaal niemand kan vertrouwen en dat iedereen alleen maar wil.
Ik denk dat de wereld zich vooral veel te veel bemoeit met Britney, op een eng niveau, en dat ze beter af zou zijn buiten de spotlights. Vooral haar eigen fans (hoe ironisch) slaan echt door soms met hun theorieën, terwijl het enige wat je uit alle (chaotische) posts van Britney de afgelopen maanden kan opmaken dat ze gewoon met rust gelaten wil worden.