Hahaha ze praat inderdaad heel fijn en heeft een mooie stem maar weer zo overdreven zwoel
Oh my goddie, deze ken ik nog niet. Vermoeiend zeg, zo traag dat ze praat.
En waarom zegt ze private chef op ibiza is? ‘Prive chef’ is minstens zo begrijpelijk.
Haha die bank was meteen al niks. Maar indd zelf gekocht van een vintage winkel indd
Denk dat de combi van haar stem en de term private dinners mensen trekt
Ik heb dat met de stem van Monique van Loon, zij praat echt zo fijn en sexy het maakt me echt niet uit wat ze zegt. Als zij een story upload met geluid zet ik het altijd even aan
Holy, Anna Nooshin zwanger?! Wat leuk, die had ik even niet zien aankomen.
Edit: nog een keer holy Shit, van Thijs Boermans?
Römer?
Huh welke Thijs? Waar zie je dat?
Edit; Thijs Boermans zie ik. Geeeen idee wie dat is
Thijs Boermans… Maar wie is dat
Edit: Ohja die is 22 ofzo toch
Hij deed mee aan Expeditie Robinson 2022 en hij speelt Jonathan in GTST (althans, daar ken ik hem van).
Een acteur die afgelopen seizoen (?) meedeed met expeditie robinson. Gingen toen geruchten dat hij weggestuurd was omdat ie seks had gehad met een andere kandidaat. En kort na z’n deelname werd hij vaker gespot met Anna, maar geloof ik hebben ze nooit officieel bevestigd samen te zijn of te daten.
Edit: hij is 26 blijkbaar
Echt precies dit en dan zo inzoomen op die buik
Stuk Nee, heb het aangepast haha!
Haha ja maar vind het wel lief, leuk voor haar!
Ja vlg had ze destijds die foto’s van haar ook gepost met:
Door Kylie wil ik nu ook een baby
Haha dacht oprecht eerst dat het Kylie was
Huh hoezo random? Wie weet wil ze al heel lang een kindje/probeert ze het al een tijdje?
Waarom het Up liedje
Lees dat Noor (na alle Juice?) de achternaam van haar man uit haar Insta naam heeft verwijderd. Dat doe je ook niet zomaar, lijkt me.
Random omdat niet bekend was dat Anna überhaupt een relatie had natuurlijk. Lijkt me dan sterk dat ze het al tijden aan het proberen was. In ieder geval niet met deze Thijs😜