FF Boulevard #9

Acteur Thijs Römer veroordeeld tot cel- en werkstraf voor online seksueel misbruik minderjarigen https://www.nu.nl/film/6275568/acteur-thijs-romer-veroordeeld-tot-cel-en-werkstraf-voor-online-seksueel-misbruik-minderjarigen.html

Begrijpt ik nu goed dat hij sws 30 dagen moet zitten?

50 likes

Fijn! Vond dat hij er met 2 maanden voorwaardelijk te makkelijk van af kwam.

9 likes

Het gebeurt volgens mij niet zo snel dat de rechter strenger veroordeelt dan de officier van justitie eist.

14 likes

Wat erg die reacties bij zn ex en foto’s met zn dochter enzo. Vreselijk voor die dochter en exvrouw :confounded:

2 likes

Ik las hier dat er dus wel 50-60 gevallen per jaar zijn in Nederland, en dat vond ik best veel? Ken het syndroom alleen van die moeder die uiteindelijk door de vriend van d’r dochter in Amerika is vermoord.

5 likes

Ik denk dat ze Igone bedoelt?

7 likes

50-60 gevallen van wat dan ook in een land met 17 miljoen mensen is heel weinig. Overigens is het idee dat ouders er massaal van onterecht beschuldigd worden volgens mij ook onzin.

10 likes

Lisanne heeft ooit stamceltherapie gehad. Dat heeft volgens mij wel veel verschil gemaakt. Verder weet ik geen details, want ik volg haar al lang niet meer.

5 likes

Het voorarrest is maar 1 dag geweest in deze zaak, als ik het goed heb.

5 likes

Wow echt?!

3 likes

Hoe dat zo?

4 likes

Vergeet ook niet hoe ze zich tijdens een corona lockdown misdroeg tegenover handhavers

8 likes

Heb “even” de hele uitspraak gelezen op rechtspraak.nl mbt Thijs Römer.

De app gesprekken daarin ( of tenminste een fractie daarvan) laten niets aan de verbeelding over.
Wat een vreselijke engerd, met z’n ‘ik was eigenlijk een hulpverlener’.
Bah, bah, bah.

Ben blij dat de rechtbank tot een hogere straf is gekomen. De komende jaren voor Römer echt geen pretje.
Ben vooral blij dat de slachtoffers tevreden zijn met de opgelegde straf.

24 likes

Ben eigenlijk wel benieuwd of igone nu wel bij hem weggaat nu hij schuldig is bevonden.

3 likes

Koekoek, wat een gek

11 likes

De rechtbank zegt ook iets van dat het vergezocht en ongeloofwaardig is haha :+1: Ik vind trouwens dat de rechtbank gaat echt heel netjes om met de slachtoffers. Ik lees weinig strafzaken dus ik heb geen idee of dit altijd zo gaat maar het valt me wel op (in positieve zin)

5 likes

Vind ook mooi dat zijn houding op zitting/ zijn uitleg hem ook tegengeworpen wordt. Vind de uitspraak echt duidelijk en goed geschreven.

10 likes

Ik dacht dat zij al bij hem weg was?

8 likes

Ze had toch een tijdje geleden al bekend gemaakt dat ze de relatie had gebroken of zijn ze inmiddels weer samen?

Van wat ik heb begrepen heeft ze dat gezegd maar kreeg ze achteraf spijt en vond ze dat ze te snel had geoordeeld. Of het waar is geen idee eerlijk gezegd :see_no_evil: @Sproetjes @California

7 likes