Zo lucht dat op?
Ik zou inhalige rijke witte meid wel als nieuwe titel willen.
Zo lucht dat op?
Ik zou inhalige rijke witte meid wel als nieuwe titel willen.
Ik las op een ander kanaal dat ze voor de aankondiging dat dit haar privé account werd 842k volgers had en inmiddels is dit al gedaald naar 825k. Gaat hard. Mensen willen ook gewoon juice ipv kinderkiekjes!!
Haar hele relevantheid en dus verdienmodel is toch ook de ophef elke keer om haar “juice”
Dit is echt een hele rare take… Er zijn toch ook ouders waarvoor de verplichte eigen bijdrage in de kinderopvang moeilijk op te hoesten is? Zelfs als je het laagste inkomen hebt, moet je nog een deel zelf betalen. Daarnaast moet je verplicht werken om kinderopvangtoeslag te krijgen. Wat voor sommige mensen niet haalbaar is.
Maar goed ik heb geen kinderen #lekkergoedkoop.
Nou, er zit wel een grote kern van waarheid in maar uitzonderingen zoals je noemt houd je altijd.
Ik lees regelmatig rekensommetjes (hier maar ook elders) van mensen die klagen dat ze voor drie dagen opvang bijv. €1200 netto per maand kwijt zijn voor twee kinderen. Dat is ook fucking veel geld natuurlijk, maar dat betekent óók dat je heel veel geld verdient want zelfs als je meer dan een ton per jaar verdient als gezin krijg je de helft van de kosten terug aan toeslagen. Dat is ook de reden waarom de opvang gratis maken de kansenongelijkheid vergroot, want vooral de rijken profiteren ervan.
En die kinderen zitten waarschijnlijk op een opvang met hogere kosten per uur dan vergoed omdat ze een kok in huis hebben en warme maaltijden krijgen. Paardrijles hebben etc.
Onze opvang rekende exact het te vergoeden uurtarief. Scheelt ook weer
Dit is niet waar. Je krijgt tot een maximum uurtarief vergoeding, daarboven krijg je geen toeslag. Dat maximumtarief ligt op 10,25 per uur, waarvan je dus een percentage vergoed krijgt. Veel uurtarieven liggen daarboven, en dat is geheel voor eigen rekening.
Als voorbeeld: bij een uurtarief van 12,50 en een vergoeding van 50% krijg je 5,12 per uur vergoed, dat is netto 40%. Een dag van 11 uur kinderopvang komt dan bruto op 137,50, en netto op 81,18 euro.
Lol of je woont in een stad waar je blij bent überhaupt ergens een plekje te krijgen en ze allemaal minstens twee euro meer per uur vragen dan de maximale vergoeding. Ik zou willen dat er een kok en paardrijles was.
Ja mensen, ontopic. Voor kinderopvang ga je naar z/k. Hier kom je voor juice.
Ja de andere juicekanalen vangen het gat wel op. Ze wilt gewoon meer geld verdienen, maar denk dat ze zich juist minder relevant gaat maken zo
Ja haar Telegramkanaal is toch ook al een keer geflopt?
Dat aftellen en dan die aankondiging voelde wel een beetje als wanneer je hier het opbiechttopic opent. Je verwacht er veel van maar het blijkt wederom een teleurstelling.
Sorry on topic reageerde al voordat ik bij het einde was… juice juice
Het is al gezakt naar 796k😅
Maar dat is toch ook logisch? Mensen volgen haar om de juice, ja als dat er niet meer is dan heb je ook geen reden meer om haar te volgen
Jeetje wat naar! De neus van Dieuwertje Blok wordt geamputeerd: Dieuwertje Blok moet neus laten amputeren en legt werk neer
De toekomst van Dieuwertje Blok bij het programma waar ze het meest bekend van is (het Sinterklaasjournaal ) is nog onzeker. Met een mooie prothese ziet ze nog een kans, al twijfelt ze. “Ik kan me ook voorstellen dat het daar helemaal voor me stopt.”
Jeetje dat zo je hele carrière kan eindigen. En dat is nog het minst erge aan deze situatie.
788 inmiddels, net ook even gespiekt. Gaat snel zo
Einde van het stuk maakt het goed gelukkig! Sinterklaasjournaal wil haar gewoon terug