Ik hoorde dit gisteren op de radio en Matthijs werd zelf ook om commentaar gevraagd. Zijn woorden (ongeveer, herinner me het niet meer woord voor woord): “ik hoop wel dat ik daar nu niet op eieren moet gaan lopen” ![]()
Niet te geloven dit.
Ja echt he? Dat je het je mond uit krijgt
Nee lekker je rotte zelf zijn Matthijs ![]()
Zelfingenomen kwal
Lifeofyvonne heeft een kindje gekregen, Ted. Leuke naam wel.
Ik moest aan Jaap Reesema denken haha
Heet niet iedereens hond en kind Ted?
Geheel offtopic maar moet er aan denken door dezelfde naam: een kennis heeft laatst een hond genomen en die Teun genoemd, en 2 maanden later bevallen van een tweeling en die Ted en Ties genoemd ![]()
Nee Pip
Ja ik zie dit ook echt vaak de laatst tijd. Vind het zelf echt niet mooi en heb ook nog associaties met die verschrikkelijke berenfilm.
Vind het ook een ingewikkelde naam om uit te spreken? Klinkt toch al gauw plat als tet of moet je dan moeilijk gaan doen met de Engelse d?
Boet
Ik las Pijp ![]()
![]()
Zo jong nog, en hij was zo goed ![]()
Nee! Hij was geweldig in 99
Heeft zij OOIT zijn naam genoemd? In haar boek of in een interview of op tv?
Volgens mij is dat niet zo, dus dat deze vent zich nu zo gedraagt spreekt ook weer boekdelen.
Naam niet maar wel in interviews iets meer verteld dat het iemand was met wie ze vroeger in de buurt goed om ging of haar 1e vriendje? Twijfel of het bij Open kaart was of ergens anders.
Dan nog verschrikkelijk wat ze heeft meegemaakt maar snap wel dat door zo een omschrijving beter herleidbaar is
Nou hij kan doodvallen.
Hah Yvonne is uit haar holletje gekropen om te delen dat Lil’ Kleine en Jaimie weer bij elkaar zijn😅 wat erg.
Hahah ik zag het ook maar dat kan toch niet waar zijn?
Ik vind het ook erg voor hun zoontje. Die heeft (als de geruchten waar zijn) echt stabiliteit nodig