How can I make this about me?
Ik weet niet wie deze vrouw is maar omfg wat een nachtmerrie. Zoveel vragen inderdaad HOE dit kan.
ben zo benieuwd naar hoe heftig die miscommunicatie heeft moeten zijn dat professionals een hele inboedel gewoon laten vernietigen, hoe dan
Gooi alles op verdieping 2 weg is het enige wat ik me kan bedenken?
Ja en dat dit dan ook zo snel is gebeurd? Dus dan hebben ze het opgehaald en gelijk naar de stort gebracht
Meestal zijn bedrijven toch traag enzo maar blijkbaar niet
Dodelijke cringe dit, wtf.
Ik dacht dat ze haar spullen misschien tijdelijk ergens had opgeslagen omdat ze uit elkaar ging en misschien een tijdje bij familie of vrienden ofzo logeerde en er dus geen zicht op had. En toen later bij het huis kwam en de spullen weg bleken. Maar kan ook heel anders gegaan zijn natuurlijk.
Nee dat legt ze uit. Ze had het gestald in een appartement lager in haar flat, in een huis van mensen die gingen verhuizen. De verhuizers hebben perongeluk ook haar spullen meegenomen.
Oke maar⊠dan snap ik nog steeds het gedeelte waarin spullen vernietigd wordend niet?
Misschien hadden die mensen gezegd: alles wat er nu nog staat mag weg, behalve die kamer. En hebben de verhuizers gewoon alles meegenomen?
In haar nieuwe gebouw, waar ze nog niet woonde en dus geen zicht op had.
Ja precies, miscommunicatie kan van beide zijden zijn ontstaan: een te vage omschrijving een aanname etc
Echt heftig als alles ineens weg is
Aan het eind van de dag zijn het maar spullen en als je huis in de fik gaat/je ergens woont waar er natuurrampen zijn gebeurt dat je ook.
Ja sneu, maar er gebeuren wel ergere dingen op de wereld
Ik heb het dan idd niet helemaal goed meegekregen, maar dit klinkt ook wel ingewikkeld; haar spullen lagen dus in een appartement waar nog verhuisd moest worden/dat nog leeggehaald moest worden?
En dan waren die mensen van dat app er dus ook niet bij toen de verhuizers er warenâŠ
Plus je ziet een complete inboedel en je denkt âja wel logisch dat dit allemaal vernietigd moet wordenâ? Dat dubbelcheck je toch even?
Ja ik heb ook ervaring met echt enorme beunhaas verhuizers dus zou er zelf niet op vertrouwen, maar als voor die mensen idd hun spullen veilig gesteld waren en de rest weg kon vonden ze het miss wel goed zo.
In die context zijn spullen weg natuurlijk âmaarâ je spullen en ben je blij dat je nog leeft. Maar dat al je spullen ineens zijn verdwenen door slechts een miscommunicatie lijkt me echt heel kut.
Tuurlijk maar snap al die vragen hier niet.
Ja shit kan gebeuren, is kut, door met de dag
Naja door met de dag? Je moet letterlijk alles wat je hebt opnieuw kopen doordat iemand anders dom is geweest. Lijkt me echt mega kut en iets waar je wel wat langer mee zit dan wanneer je je Acne sjaal verliest ofzo
Ja ik zit me net af te vragen of ik gewoon geen mooie spullen / erfstukken heb, of gewoon nergens gehecht aan ben, want echt alles hier is vervangbaar.
Ik dacht dus hetzelfde. Er zijn een aantal dingen die ik echt jammer zou vinden (vooral fotoâs), maar het meeste is vervangbaar.