FF Boulevard #9

En daarvoor tig jongetjes embryo’s heeft laten invriezen tot ze een keer een meisjes embryo kreeg.

2 likes

haha ja ik vind die foto ook zo grappig
image
En dan mensen die hadden gereageerd met “Nelly also just found out”

59 likes

Ja ik wist dat ze eerder ook een relatie hadden gehad maar dat was echt best lang las ik; 11 jaar!
In 2014 uit gegaan en nu dit

4 likes

Whuttt? Ik had het laatst met m’n man nog over Nelly en die goeie oude tijd met Ashanti, JaRule, Xzibit etc.
Ga hem dit gelijk ff appen :laughing:

5 likes

Bibi en Waylon verwachten een 3e kindje.

https://www.ad.nl/show/bibi-breijman-en-waylon-verwachten-derde-kindje-samen~a2eb476e3/

3 likes

Nou hartstikke fijn dat ie hem toch weer eens omhoog heeft weten te krijgen

113 likes

Lullig

51 likes

Vind het zooo knap dat je al twee keer zo’n zwangerschap hebt doorstaan met HG en het er dan alsnog voor over hebt om die ellende nog een keer negen maanden tegemoet te gaan. Mijn compleet ontbrekende kinderwens zal daar vast ook mee te maken hebben maar echt waaauw mad respect. Voor geen goud.

64 likes

Jaaa zat ik ook gelijk aan te denken, echt waarom zou je jezelf zo pijnigen :scream:

2 likes

Wow dit is echt om te janken gewoon.

8 likes

Bizar, hoe kunnen ze zo’n fout maken? Echt janken.

14 likes

Die mijt heb echt Stockholmsyndroom he. Veel plezier ermee. Dat arme nageslacht…

20 likes

Het eerste waar ik aan dacht was die zin uit haar boek waar ze zegt dat ze haat dat ze van hem houdt 🫠 Echt een fijne basis voor nog een kind.

5 likes

Bibi denkt ik breng het op de dag dat lifeofyvonne aan het bevallen is, dan heeft zij in ieder geval geen scoop (grapje, ik weet niet of zij aan het bevallen is, maar blijft wel stil op haar insta).

14 likes

Ooo wat KUT :cry:

2 likes

Oooomg
Vernietigd ook echt hoe kan dat, ik zou echt buiten zinnen zijn ja

8 likes

… voor een kind dat half waylon is nog wel :woozy_face:🫠

1 like

ze had haar spullen opgeslagen in een ander appartement dus wss miscommunicatie met ook die derde partij er nog bij (bewoners van dat appartement)

O je hebt je post aangevuld, dat weet ik niet haha

3 likes

Vanmorgen las ik dit stukje…

7 likes

Cilly Dartell is overleden. 66 jaar nog maar.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/231019156/voormalig-hart-van-nederland-presentatrice-cilly-dartell-66-overleden

12 likes