FF Boulevard #9

Niemand weet toch of dit niet (deels) Gwen’s eigen schuld is?

4 likes

Stel je voor dat dit je overkomen is en dat iemand in je gezicht zegt: “Ah joh, het zijn maar spullen, get over it”. Vertel mij niet dat je die persoon dan niet in de sloot wil duwen. Apatische mormels.

82 likes

Ik zeg het niet in haar gezicht, ik zeg het hier. Het zijn niet jullie spullen, ik zeg kunnen we hier ff door met de dag. Voor Gwen kut, maar waarom moet het hier daar over doorgaan.

Zó heftig nieuws is het ook weet niet

3 likes

Snap je dat echt niet? Heb je bijvoorbeeld geen foto’s van overleden familieleden of erfstukken die je niet kan vervangen?

Niet alles hoeft dood gerationaliseerd te worden. Emoties mogen er zijn. Het is toch niet gek dat ze verdrietig is omdat ze door een fout dierbare spullen kwijt is.

69 likes

Mijn God

Ik snap haar verdriet wel, alleen niet dat mensen er hier over doorgaan. Maar was ff vergeten dat 1/3e van de bevolking niet in staat is tot begrijpend lezen.

3 likes

Dat staat niet in je eerste bericht….
Dus misschien zelf beter leren typen….

20 likes

Ben jij de vader van Cynthia

30 likes

Dat kan je echt over vrijwel elk onderwerp in dit topic wel zeggen, dus ik snap niet helemaal waarom zo’n reactie nodig is.

39 likes

Ik heb ooit een keer in mijn leven midden in de nacht alles achter moeten laten. Sindsdien denk ik ook: ach maar spullen, de herinneringen blijven gelukkig :woman_shrugging:t4:

7 likes

Dat is toch het ding van een forum? Dat je post over de de zaken die je bezig houden

5 likes

Tot je dement wordt :speechless:

6 likes

Vaak blijft de jeugd wel hangen.

2 likes

Jezus

3 likes

Zo vervelend hoe vaak jij altijd wilt bepalen voor anderen wat wel en niet besproken mag worden hier en wanneer we door moeten.

29 likes

Je vindt jezelf ook weer heel slim, echt vermoeiend

7 likes

Ik vind jou in een aantal topics anders ook doodvermoeiend.

34 likes

Ik zat al te wachten op haar haha

3 likes

Kan Meghan Markle niet uitstaan maar wel de eerste om over haar te posten en zeker als MM in een slecht daglicht wordt geplaatst.
The North never forgets!

11 likes

Oeh ja, mensen zouden maar eens met iemand meeleven die wat naars heeft meegemaakt :roll_eyes:

19 likes

Jeetje wat heftig voor Gwen! Ben wel meteen heeeel benieuwd naar de podcast :see_no_evil: echt verdrietig als je relatie en verloving ineens klaar is en dan ook nog zoiets er bovenop

4 likes