FF Boulevard #9

Ik ben ook wel heel benieuwd waarom ze haar relatie heeft verbroken. Ze leek altijd zo gelukkig met hem, wat ik vanuit de podcast meekreeg

6 likes

Ik heb begrepen dat Bibi gedwongen werd om haar zwangerschap bekend te maken door Evert Santegoeds. Terwijl ze pas 6 weken zwanger is. Echt walgelijk! Zoiets zie ik Yvonne niet snel doen.

2 likes

Het is zover: Matthijs is back
https://www.ad.nl/show/matthijs-van-nieuwkerk-tekent-voor-vier-jaar-bij-rtl~af210ce2/

5 likes

Dat ze dan niet eens even het onderzoek afwachten dat in januari (kennelijk) wordt afgerond
 of zou Matthijs al een concept rapport hebben ingezien o.i.d. en vallen de conclusies mee?

4 likes

Dit staat in het artikel van NOS:

De presentator werkte mee aan een onafhankelijk rapport van de Onderzoekscommissie Gedrag en Cultuur Omroepen (OGCO), dat in januari verschijnt. De mediadirecteur van RTL vindt dat Van Nieuwkerk terug kan keren op televisie omdat er “open en goede gesprekken” met hem zijn gevoerd.

RTL is sinds begin dit jaar onderdeel van het Mediapact Respectvol Samenwerken, dat staat voor een veilige werkomgeving in de mediawereld. Het pact gaat onder meer over ‘het gesprek met elkaar aangaan’.

“Dat hebben wij gedaan, en dat heeft Matthijs ook gedaan: het gesprek aangaan en leren van wat er mis is gegaan. Hiermee is wat ons betreft de weg vrij voor een rentree op tv. En wij zijn blij dat Matthijs hiervoor het RTL-podium heeft gekozen”, zegt Van der Vorst.

Dus denk dat de conclusie van dat onderzoek ze weinig kan schelen want ze hebben goede gesprekken gevoerd!!

11 likes

De dag die je wist dat zou komen

3 likes

Ofwel vervroegd pensioen zit er niet in voor Matthijs en RTL kon hem goedkoper binnenhalen. Tenminste het lijkt mij niet dat Matthijs op dit moment de hoofdprijs kan vragen

3 likes

Heus wel, die man hoef echt niet meer te verdienen om een leuk leven te hebben tot z’n dood.
Gewoon ego.

15 likes

Ik hoorde dit gisteren op de radio en Matthijs werd zelf ook om commentaar gevraagd. Zijn woorden (ongeveer, herinner me het niet meer woord voor woord): “ik hoop wel dat ik daar nu niet op eieren moet gaan lopen” :expressionless:

9 likes

Niet te geloven dit.

8 likes

Ja echt he? Dat je het je mond uit krijgt

7 likes

Nee lekker je rotte zelf zijn Matthijs :face_vomiting:
Zelfingenomen kwal

8 likes

Lifeofyvonne heeft een kindje gekregen, Ted. Leuke naam wel.

1 like

Ik moest aan Jaap Reesema denken haha

3 likes

Heet niet iedereens hond en kind Ted?

19 likes

Geheel offtopic maar moet er aan denken door dezelfde naam: een kennis heeft laatst een hond genomen en die Teun genoemd, en 2 maanden later bevallen van een tweeling en die Ted en Ties genoemd :clown_face:

17 likes

Nee Pip

7 likes

Ja ik zie dit ook echt vaak de laatst tijd. Vind het zelf echt niet mooi en heb ook nog associaties met die verschrikkelijke berenfilm.

Vind het ook een ingewikkelde naam om uit te spreken? Klinkt toch al gauw plat als tet of moet je dan moeilijk gaan doen met de Engelse d?

8 likes

Boet

9 likes

Ik las Pijp :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes