Zo jong nog, en hij was zo goed
Nee! Hij was geweldig in 99
Heeft zij OOIT zijn naam genoemd? In haar boek of in een interview of op tv?
Volgens mij is dat niet zo, dus dat deze vent zich nu zo gedraagt spreekt ook weer boekdelen.
Naam niet maar wel in interviews iets meer verteld dat het iemand was met wie ze vroeger in de buurt goed om ging of haar 1e vriendje? Twijfel of het bij Open kaart was of ergens anders.
Dan nog verschrikkelijk wat ze heeft meegemaakt maar snap wel dat door zo een omschrijving beter herleidbaar is
Nou hij kan doodvallen.
Hah Yvonne is uit haar holletje gekropen om te delen dat Lilâ Kleine en Jaimie weer bij elkaar zijnđ wat erg.
Hahah ik zag het ook maar dat kan toch niet waar zijn?
Ik vind het ook erg voor hun zoontje. Die heeft (als de geruchten waar zijn) echt stabiliteit nodig
Ja, dat snap ik ook wel
Normaal geef ik gewoon niet zo om kinderen van BNers (sue me)
Nahhhh dan breekt mn klomp echt
En even de intens lelijke kleding aanprijzen.
Plegers van huiselijk geweld zijn zo manipulatief dat ze je elke keer in hun web van lovebombing weten te trekken, hoe sterk of rationeel je normaal ook bent. Helaas heb ik die ervaring ook terwijl de buitenwereld mij ervaart als iemand met een grote bek en bijna niemand weet dat mij dit is overkomen.
Dankjewel dat je dit zegt. Ik heb dit ook meegemaakt, en niemand had ooit gedacht dat ik in zoiets âverzeildâ zou raken. Juist omdat ik altijd bekend stond als een âverstandige meidâ. Maar het is zo zwaar om daar uit te raken. En het wordt alleen maar moeilijker, omdat de omgeving het niet begrijpt, je veroordeeld en bijvoorbeeld het contact verbreekt of dreigt te verbreken (âals je teruggaat naar hem, dan hoef je niet meer bij mij aan te kloppenâ). En zo ontstaat langzaam het idee dat je nergens terecht kunt. Als je lang in zoân situatie zit, kun je ook gewoon niet meer helder denken. Kun je niet meer overzien welke stappen je moet nemen om eruit te raken.
Wees mild in je oordeel en gedrag naar iedereen in een dergelijke situatie.
Ik heb net de serie âMaidâ op Netflix gekeken (er is ook een boek) en daarin wordt - naar mijn mening - zo mooi en pijnlijk en rauw en alles tegelijkertijd afgebeeld hoe moeilijk het is om je uit dit soort relaties los te breken. Op een bepaald moment tijdens het kijken snapte ik zelfs de charme van de abuser, ik snapte waarom ze er weer intrapte. Zelfs als je al een heel eind op weg bent: de relatie verbroken, een ander huis, een eventueel co-ouderschapsplan etc etc. Ik heb mijn vriendin destijds midden in de nacht met haar baby opgehaald, ze is vervolgens in een blijf van mijn lijf huis terecht gekomen, samen hebben we haar nieuwe huis ingericht, ze had een baan gekregen⊠Ze was zo trots en vastberaden. Een paar maanden later zat ze weer bij die vent. Hij had weer mooie woorden, hield haar het beeld van een perfect gezinnetje voor⊠Het is zo verdrietig, maar het is zo moeilijk om hieruit te komen. Ik oordeel liever niet over dit soort situaties, al snap ik de reacties zeker wel.
Anna, de oudere zus van Alana Thompson (Honey Boo Boo) is blijkbaar vorig weekend overleden. Ze had geloof ik twee jonge kindjes. Zo zielig :(.
Heb jij persoonlijk juice over een BNer?
- Ja
- Ja maar lauwe juice
- Ja hete hete thee
- Nee
- Nee maar wel over een BVer
0 stemmers
Wel jammer dat niemand ff die juice wilt delen
Misschien moeten we weer een geheim account maken!!
weet je wie de blonde coke bnâer was? (ik blijf dit terugbrengen tot ik het weet)
- ja
- nee
- wat?
0 stemmers
Geloof dat het iedere blonde BNâer kan zijn, al geloof ik niet dat het Chantal Janzen is. Precies nergens op gebaseerd.