FF Boulevard #9

Ik was het eigenlijk alweer vergeten want hij boeit mij 0 maar jullie misschien wel.
Ik heb toen ik op een notariskantoor werkte Leco van Zadelhoff aan de telefoon gehad en die was ook zooo onaardig en onbeschoft.

3 likes

Mijn zus kent Frans Bauer en hij schijnt echt superlief te zijn :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Zijn vrouw ook! Twee neefjes van mijn vriend zijn mega fan en waren een keer naar zijn huis gegaan. Ze wilden daar wachten en om een handtekening vragen (dit is uiteraard niet oke om te doen). Hij was niet thuis maar zijn vrouw wel en die nodigde hen uit om binnen te wachten. Toen Frans thuiskwam vond hij het helemaal leuk en mochten ze (ja echt) chinees blijven eten. Elke keer als ik die mannen zie komt dit verhaal weer ter sprake en moet iedereen alle foto’s bekijken.

184 likes

Ah dit vind ik echt leuk om te lezen! (Zou het zelf niet doen geloof ik, en als ik een BN-er was zouden er vast allerlei verhalen rondgaan over hoe onaardig ik ben :smile:)

6 likes

Oh dit is zo lief!

Mijn ouders zijn eens via mijn vaders werk op vakantie gegaan naar Aruba, waar toen ook allemaal BNers meegingen. De eerste dag lagen Frans en Mariska naast m’n ouders op het strand en ze raakten aan de praat, vervolgens zijn ze de hele vakantie samen opgetrokken. M’n oma was (net als iedere oma 15 jaar geleden volgens mij) mega fan van Frans en toen m’n vader met m’n oma aan het bellen was zei Frans “geef d’r maar ff”, m’n oma geloofde er geen barst van, pas toen m’n vader thuis foto’s kon laten zien geloofde ze dat ze echt Frans aan de lijn had gehad :joy:

116 likes

Paar BNers die vroeger regelmatig bij mijn oude werk kwamen:

• Anouk, echt mega aardig, heel anders dan de harde act
  • Chantal Janzen, erg aardig maar vaak op zichzelf en op haar hoede omdat ze volgens mij bang was dat ze herkend zou worden
  • Daan Schuurmans en Bracha lief koppel. Kwamen wel standaard bijna te laat, waarbij Daan zijn charmes in de strijd gooide met een knipoog of ze toch niet even snel naar binnen mochten.
  • Katja Schuurman ook erg aardig, hele leuke gezellige vrouw. Niet vies van een praatje.
  • Pierre Bokma aardig; erg op zichzelf en houdt van privacy.
  • Beau van Erven Dorens, hele symphatieke man die het leuk vindt om een gesprek met je te voeren (mits het niet druk is)
  • RenĂ© en Natasja Froger. Heel leuk samen! Heel open en joviaal.
  • Gerard Joling, hele aanstekelijke lach haha

Minder chille BNers:

• Martijn KrabbĂ©: aardig, maar trekt graag aandacht naar zichzelf en vindt het erg leuk om herkend te worden als BNer, ondanks dat het niemand wat boeit dat hij er is :sweat_smile:

• Ferry Doedens deed altijd wel ergens moeilijk over. Met sterallures. Wilde vaak ook gratis producten. Vermoeiende man.

• @Pininhetweb zie net je post hierboven. Ja Leco vond ik ook niet leuk overkomen. Was meestal erg kortaf omdat hij altijd heel gehaast was en was soms ronduit onbeschoft.

34 likes

Het boeit mij niet of een bnn’er aardig is ik wil tea

43 likes

Mijn ex had een keer een optreden ergens en dat werd gepresenteerd door Iris Enthoven. Hij zei dat zij echt super onbeschoft en arrogant was en mensen daar geen blik gunde. Elke keer als ik expeditie robinson keek of haar podcast luisterde zei hij echt niet naar haar te kunnen kijken of luisteren omdat hij haar gedrag toen zo naar vond, en dat heeft hij echt niet snel met mensen.

6 likes

Heeft zij hem niet toevallig afgewezen ofzo?

11 likes

Haha heb helaas geen spannende verhalen.

Wel mild lauwe tea; Floortje Dessing was een Karen. Kwam zelf veels te laat, maar draaide het om en maakte er ons probleem van en ging stennis schoppen door te gaan dreigen dat ze een slechte review ging schrijven over ons.

7 likes

Ik was een keer op vakantie in hetzelfde hotel als Dries Roelvink en zijn gezin. Hij lag alleen maar heel overdreven foto’s aan het maken op de rand van het zwembad. Hij lette ook heel erg op waar de Nederlanders zaten, zodat hij even extra langs kon lopen in de hoop dat ze hem herkenden.

9 likes

Oke hou maar op. Dit is weer veel te saai allemaal.

53 likes

Ik heb dit gevoel dus heel sterk met Teil Beckand en Martijn Koning. Teil was zo mega arrogant en vervelend, dat ik die hele tv act ook niet kon handelen. En Martijn is grensoverschrijdend geweest naar mij. Stel hij kwam ergens op tv en mijn ouders waren dat programma aan het kijken, moest ik gewoon weglopen omdat ik walgde van dat figuur

8 likes

hahha ik vind dit echt heel grappig want nu lijkt het echt alsof ze 40 waren toen dit gebeurde terwijl ik tot deze zin gewoon twee kinderen van 10 ofzo voor me zag

15 likes

Hahaha nee sorry. Ze waren destijds 19 en 21.

12 likes

Maakt het wel wat gĂȘnanter lol

27 likes

Serieus?

35 likes

Wtf joh

28 likes

oh omg wat heftig hahahaha

5 likes

Ik ben laatst weer allerlei theaters gaan mailen van he hallo weten jullie wel wie jullie een podium geven en je krijgt dan of geen reactie of van die wollige je had beter niets kunnen zeggen reacties.
W a l g e l i j k.

12 likes