Ik was een keer op vakantie in hetzelfde hotel als Dries Roelvink en zijn gezin. Hij lag alleen maar heel overdreven foto’s aan het maken op de rand van het zwembad. Hij lette ook heel erg op waar de Nederlanders zaten, zodat hij even extra langs kon lopen in de hoop dat ze hem herkenden.
Oke hou maar op. Dit is weer veel te saai allemaal.
Ik heb dit gevoel dus heel sterk met Teil Beckand en Martijn Koning. Teil was zo mega arrogant en vervelend, dat ik die hele tv act ook niet kon handelen. En Martijn is grensoverschrijdend geweest naar mij. Stel hij kwam ergens op tv en mijn ouders waren dat programma aan het kijken, moest ik gewoon weglopen omdat ik walgde van dat figuur
hahha ik vind dit echt heel grappig want nu lijkt het echt alsof ze 40 waren toen dit gebeurde terwijl ik tot deze zin gewoon twee kinderen van 10 ofzo voor me zag
Hahaha nee sorry. Ze waren destijds 19 en 21.
Maakt het wel wat gênanter lol
Serieus?
Wtf joh
oh omg wat heftig hahahaha
Ik ben laatst weer allerlei theaters gaan mailen van he hallo weten jullie wel wie jullie een podium geven en je krijgt dan of geen reactie of van die wollige je had beter niets kunnen zeggen reacties.
W a l g e l i j k.
Ja klopt. Zij heeft deze ervaring toen best wel gedetailleerd (geloof ik, als ik het me goed herinner) in haar columns beschreven en later werd duidelijk dat het om hem ging. Echt een viezerik en ofc komt hij er gewoon mee weg.
Welke journaliste?
Tim hofman die mijn zusje op de pont omver had geduwd op de pont. Ze gleed uit en viel op de grond. Kwam geen sorry of excuses uit en hij fietste gelijk weg.
Maar dat is precies hoe hij is dus doe verbaast me niet. Ik geniet ook echt van deze filmpjes haha
Laat maar al gevonden. Ik wist dit niet en hij treed binnenkort op waar ik werk, dus ik wil dit wel met de directie bespreken!
Het is een ongepaste reactie.
BNer is een groot woord, maar ik zat vroeger in een hockeyteam met Nina Pierson. Ze was toen al vreselijk arrogant, wilde alle aandacht op zich vestigen en altijd heel naar over anderen (zeker de tegenspeler, heel erg afkraken)
Op mijn werk wel eens te maken gehad met
- Georgina Verbaan, heel vriendelijk en 'humble
- Lauren Verster: mag graag herkend worden
- Dennis Weening, gewoon normaal
Schijnbaar of echt heeft gedaan?
Wtf nee, hij had een vriendin en zat ook in de band samen met zijn toenmalige vriendin. Snap niet zo goed dat dit de eerste reactie is? Misschien is ze gewoon echt niet zo aardig.
Blijkbaar dermate veel impact dat ik me sinds dien 0,0 voor die gozer interesseer en me nog minder interesseer of ik zijn naam op een of ander forum goed schrijf
Fijn ook dat dit hetgeen is wat je uitlicht over mijn post, dan heb je de clou begrepen