FF Boulevard #9

Ja klopt. Zij heeft deze ervaring toen best wel gedetailleerd (geloof ik, als ik het me goed herinner) in haar columns beschreven en later werd duidelijk dat het om hem ging. Echt een viezerik en ofc komt hij er gewoon mee weg.

2 likes

Welke journaliste?

1 like

Tim hofman die mijn zusje op de pont omver had geduwd op de pont. Ze gleed uit en viel op de grond. Kwam geen sorry of excuses uit en hij fietste gelijk weg. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Maar dat is precies hoe hij is dus doe verbaast me niet. Ik geniet ook echt van deze filmpjes haha

https://vm.tiktok.com/ZIJnSGLWt/

7 likes

Laat maar al gevonden. Ik wist dit niet en hij treed binnenkort op waar ik werk, dus ik wil dit wel met de directie bespreken!

14 likes

Het is een ongepaste reactie.

4 likes

BNer is een groot woord, maar ik zat vroeger in een hockeyteam met Nina Pierson. Ze was toen al vreselijk arrogant, wilde alle aandacht op zich vestigen en altijd heel naar over anderen (zeker de tegenspeler, heel erg afkraken)

Op mijn werk wel eens te maken gehad met

• Georgina Verbaan, heel vriendelijk en 'humble
  • Lauren Verster: mag graag herkend worden
  • Dennis Weening, gewoon normaal
4 likes

Schijnbaar of echt heeft gedaan?

2 likes

Wtf nee, hij had een vriendin en zat ook in de band samen met zijn toenmalige vriendin. Snap niet zo goed dat dit de eerste reactie is? Misschien is ze gewoon echt niet zo aardig.

1 like

Blijkbaar dermate veel impact dat ik me sinds dien 0,0 voor die gozer interesseer en me nog minder interesseer of ik zijn naam op een of ander forum goed schrijf :+1:t3:

Fijn ook dat dit hetgeen is wat je uitlicht over mijn post, dan heb je de clou begrepen

23 likes

Ojaa ik heb van mn vorige werk een verhaal over Huub stapel. Ik werkte bij een uitvaartverzekering en hij wilde daar ook een polis afsluiten. Dat werd afgewezen en toen werd hij heel vervelend. Of we wel wisten wie hij was, klachten indienen, management willen spreken etc. Hij voldeed gewoon niet aan de voorwaarden maar dat kon hij niet accepteren. Geen spannend verhaal maar ik vind hem sindsdien echt een vervelende arrogante kwast en vertel iedereen die ik ken dit verhaal als het over hem gaat.

8 likes

Dat je een blonde vrouw niet kan aanzien in een tv-programma omdat ze zo naar was (lees: arrogant en ze keek hem niet aan). Nou poeh hee, wat overdreven van ā€˜m dan.

We snappen toch allemaal wie ze bedoelt. Echt rare reactie.

6 likes

Ik heb het over mensen daar, niet alleen naar hem gericht. Ik zeg er ook bij dat ze onbeschoft was. Daarnaast heb ik geen details en daar ook niet over doorgevraagd. Ik weet in ieder geval zeker van mijn ex dat hij niet zo’n man is die op zijn teentjes getrapt is omdat een blonde vrouw hem niet aankijkt. Daar geeft precies niks om en anders had ik het ook niet gedeeld.

Ik ken haar niet persoonlijk, maar dit is ook echt spot-on mijn beeld/vooroordeel over haar. Echt zo’n mean girl. Je merkt het ook in haar podcasts waarin het over de gast moet gaan, maar zij steeds haar eigen stempel drukt, heel vervelend luisteren.

2 likes

Tijdens een teamuitje kwam mijn collega Dennis Weening tegen en ze wilde graag met hem op de foto. Hij wilde alleen op de foto als ze €5,- betaalde.

19 likes

Spike van Di-rect is trouwens wel echt leuk! Hij is vaak uit in Den Haag en maakt dan met veel mensen even een praatje. Hij gaat ook vaak naar optredens hier om kleinere bands te supporten.

17 likes

Ik las dit eerst alsof Rutte ooit in een persconferentie oid dat specifiek over haar had gezegd: ja die Tabitha kan echt niet optreden

16 likes

Je mensenkennis/intuĆÆtie is on point :ok_hand:
Meer mean girl wordt het niet.
Ze komt ook uit een stinkend rijke familie, good for her, maar dat maakt ook de stap naar ondernemerschap een stuk minder dapper imo. Je zit toch wel safe, financieel gezien.

3 likes

De man van Doutzen Kroes (ben even z’n naam kwijt) gaat al jarenlang vreemd. Zo heeft hij 3/4 jaar terug een trio gehad met een vriendin van mij

14 likes