FF Boulevard #9

Ik had een fotoshoot met debbie en ze was aardig en gaf veel complimentjes over mijn haar (net een leeuw zei ze). :pray:

7 likes

Huh die hebben toch een open relatie? Via via heb ik ook weer gehoord van iemand die met doutzen seks had gehad.

1 like

Oke dan gaat hij dus niet vreemd :joy:

4 likes

Welke debby?

2 likes

Debby van der Zande denk ik, queen.

14 likes

Ah thanks, ik was haar even vergeten en echt zin om haar kookfilmpjes te zoeken voor ultieme feelgoodfeels!

2 likes

Van Beautyscene!

6 likes

Ik vraag me dit af hoor. Ex-collega van mij ging een tijdje met Ryan, die DJ-partner van hem, en die stuitte precies op hetzelfde probleem: beide vreemdgaan voor het leven. Maar zij bracht het wel als iets stiekems wat ze/Sunnery deed, niet dat dat toegestaan was haha

2 likes

Vriendin van mij is door hem ontgroend :joy::joy: 100 jaar geleden hoor.

5 likes

Hij kwam een keer toen ik nog in duinrell werkte bij ons op het park en wilde de hele tijd met het golfkarretje heen en weer gereden worden. Vond dat wel een vreemde actie hoor

1 like

Eerlijk, zou ik ook heerlijk vinden😂

16 likes

Hahaha ja maar dat park is zo klein, stukkie lopen kan ook geen kwaad :joy:

1 like

Debbie dus :crazy_face:

3 likes

Bedorven juice maar iemand die ik via via kende heeft een affaire met hem gehad in de tijd dat hij gewoon een vriendin had. Spreek ik wel echt over jaaaaren geleden.

Ja en ik ken iemand die zat op een boot met haar op ibiza en hij zei dat ze helemaal van het padje was en strak stond. Dus denk echt dat het Wendy van dijk is.

2 likes

Ik dacht dat alle lama’s vreemdgingen bij het leven (dit heb ik ook alleen van horen zeggen maar het zou me niks verbazen)

9 likes

Ik heb hetzelfde gehoord uit derde hand. En dat Ruben Nicolai’s relatie uiteindelijk is geëindigd omdat hij met Katja ging tijdens de opnames van dat BNN programma Katja versus Ruben.

2 likes

Ik ben echt benieuwd hoeveel van dit bullshit is

10 likes

Heb jij weleens iets naar Yvonne of een ander juichechannel gelekt?

Anoniem
  • Ja
  • Alleen iets bevestigd
  • Nee

0 stemmers

3 likes

fred van leer reed mij bijna een x aan met de fiets terwijl ik overstak op het zebrapad :confused:

11 likes