FF Boulevard #9

Hahaha ja maar dat park is zo klein, stukkie lopen kan ook geen kwaad :joy:

1 like

Bedorven juice maar iemand die ik via via kende heeft een affaire met hem gehad in de tijd dat hij gewoon een vriendin had. Spreek ik wel echt over jaaaaren geleden.

Ja en ik ken iemand die zat op een boot met haar op ibiza en hij zei dat ze helemaal van het padje was en strak stond. Dus denk echt dat het Wendy van dijk is.

2 likes

Ik heb hetzelfde gehoord uit derde hand. En dat Ruben Nicolai’s relatie uiteindelijk is geĆ«indigd omdat hij met Katja ging tijdens de opnames van dat BNN programma Katja versus Ruben.

2 likes

Ik ben echt benieuwd hoeveel van dit bullshit is

10 likes

Heb jij weleens iets naar Yvonne of een ander juichechannel gelekt?

Anoniem
  • Ja
  • Alleen iets bevestigd
  • Nee

0 stemmers

3 likes

fred van leer reed mij bijna een x aan met de fiets terwijl ik overstak op het zebrapad :confused:

11 likes

@FredPaillet KAN ECHT NIET! :rage:

12 likes

Hij heeft mij 2 keer bijna omver gelopen!!! Hij wandelt heeel veel en ook SNEL haha. En beide keren kwamen we beiden in tegen gestelde richting een hoek om en was het dus bijna botsing.

9 likes

ja het enige wat hij de hele dag doet volgens mij is op een achterlijk tempo door rotterdam heen lopen/fietsen want je ziet hem ook echt altijd. toen hntm nog helemaal hot en happening was heeft een vriendin van me hem wel eens aangesproken en hij was toen wel lief trouwens

11 likes

Alles voor een goede conditie.

4 likes

Toen hij nog meer in de buurt woonde zag ik hem ook vaker, heeft ook echt goede kuiten :ok_hand:

3 likes

Haha deze ā€˜juice’ doet me denken aan dat mijn vader (van 70) , meer dan 20 jaar na dato, het nog altijd goede ā€˜juice’ vindt dat we Willem-Alexander en Maxima op een huwelijksreceptie beide hebben zien roken als een ketter. Ik vraag me inmiddels af wie in NL dat nog niet gezien heeft, maar hij vertelt het nog steeds alsof hij Maxima coke heeft zien snuiven van het lichaam van Willem-Alexander.

Mijn vader heeft zelf overigens nooit gerookt en is afkomstig uit Limburg dus kan me ergens voorstellen dat dit wel indruk heeft gemaakt

59 likes

haha ik vind chinees eten bij frans bauer eigenlijk grappiger om te lezen dan ā€˜omg yvonne zegt dat waylon vreemd gaat met douwe bob’ eerlijk gezegd

51 likes

Geen Frans Bauer, maar wel een keer Mark Rutte bij de chinees gezien. Echt jaren geleden. Volgens was Rita net uit de vvd geschopt.

6 likes

Omg, maar dit is toch geen juicy verhaal?

12 likes

Mark Rutte eet chinees :eek:

22 likes

Hahaha ja en dan de context erbij van Rita. Zo van: Mark was toen at an all time low dus ging hij CHINEES eten

22 likes

Nou echt de tering.

5 likes

Blijkbaar een impopulaire mening maar ik vind dit dus allemaal enig om te lezen. :joy:

105 likes