Dit is een draadje op Twitter die dat uitlegt:
Eva Jinek is zwanger van haar tweede kindje zag ik!
Zou de IKEA âm inkoppen?
Gefeliciteerd met jullie Billy
Ik weet niet of dit de geschikte plek is om dit te vragen. Maar ik vraag me al een poosje iets af.
Waarom wordt Chris Brown nog steeds zo gehaat? Ik snap dat wat er is gebeurd met Rihanna heel erg is. Dit is volgens mij ruim edit: 14 jaar geleden en hij heeft zijn excuses meerdere malen aangeboden. Verdient zo iemand niet een tweede kans of vergiffenis of zie ik iets over het hoofd?
Hij zit al op kans 37 inmiddels hoor.
Is er niet meer gebeurd? Ook met andere exen en vrouwelijke fans etc. Mag bepaalde landen ook niet meer in ivm zijn strafblad
Het is niet alleen met incident met Rihanna, maar ook met (veel) andere vrouwen. Zo heeft zijn ex Karrueche Tran een levenslang (!) toegewezen straatverbod tegen hem gekregen. En zo kun je nog veel meer over zijn fouten vinden, als je Googlet.
Rihanna was in 2009, 14 jaar geleden en geen ruim 20 jaar geleden.
Hierbij een goeie opsomming:
Wanneer iemand in staat is om iemand zo toe te takelen ben je naar mijn inzicht gewoon verrot van binnen en kan je 100 x sorry zeggen, maar ik geloof er dan niks van.
Ooooh dit wist ik allemaal echt niet. Bedankt voor het delen, ik ga het lezen/kijken.
Maar je zegt âik vraag me al een poosje iets afâ en de link die ik je stuurde vind je direct als je zoekt op Chris Brown violence etc.
Hoezo zoek je het zelf niet gewoon op dan? Is toch binnen 3 seconden uitgezocht.
Ik was ook benieuwd naar jullie visie, vandaar!
Maar zit er een vervaldatum op dan? Zo van nou het is nu al zo lang geleden, laten we nu maar eens stoppen met hem uitkotsen omdat hij iemand in elkaar heeft gemept.
Ik geloof nooit dat net die louche figuren een uniek talent bezitten waardoor het een gemis zou zijn als ze niet terug op hun oude niveau komen. Doordat ze gecancelled worden, lijkt het net alsof we iets mislopen. Terwijl sowieso maar enkelen zo lang succesvol blijven en zij in de praktijk vooral de kansen van anderen (specifiek vrouwen) hebben beperkt. Als de Joriks en Jeroens van deze wereld definitief het veld ruimen, geeft dat vooral ruimte voor muzikanten zonder losse handjes en/of grensoverschrijdend gedrag om een podium te krijgen. Die focus op tweede kansen beperkt uiteindelijk vooral de eerste kansen van anderen.
Luister jij nog naar Chris Brown muziek?
- Nee - maar ik vind de muziek ook niet leuk
- Nee - door zijn problematische gedrag
- Ja - ik zie dat los van hem als persoon
- Ja - schaam me er wel voor
- Anders - want:
0 stemmers
Nouja dat vroeg ik me wel af ja. Of er ook nog vergeving bestaat als iemand echt spijt heeft en ook in zân gedrag laat zien veranderd te zijn. Nu snap ik goed dat dat voor Chris dus niet geldt.
s/wat er gebeurd is met/wat hij gedaan heeft met