@FredPaillet KAN ECHT NIET!
Hij heeft mij 2 keer bijna omver gelopen!!! Hij wandelt heeel veel en ook SNEL haha. En beide keren kwamen we beiden in tegen gestelde richting een hoek om en was het dus bijna botsing.
ja het enige wat hij de hele dag doet volgens mij is op een achterlijk tempo door rotterdam heen lopen/fietsen want je ziet hem ook echt altijd. toen hntm nog helemaal hot en happening was heeft een vriendin van me hem wel eens aangesproken en hij was toen wel lief trouwens
Alles voor een goede conditie.
Toen hij nog meer in de buurt woonde zag ik hem ook vaker, heeft ook echt goede kuiten
Haha deze ājuiceā doet me denken aan dat mijn vader (van 70) , meer dan 20 jaar na dato, het nog altijd goede ājuiceā vindt dat we Willem-Alexander en Maxima op een huwelijksreceptie beide hebben zien roken als een ketter. Ik vraag me inmiddels af wie in NL dat nog niet gezien heeft, maar hij vertelt het nog steeds alsof hij Maxima coke heeft zien snuiven van het lichaam van Willem-Alexander.
Mijn vader heeft zelf overigens nooit gerookt en is afkomstig uit Limburg dus kan me ergens voorstellen dat dit wel indruk heeft gemaakt
haha ik vind chinees eten bij frans bauer eigenlijk grappiger om te lezen dan āomg yvonne zegt dat waylon vreemd gaat met douwe bobā eerlijk gezegd
Geen Frans Bauer, maar wel een keer Mark Rutte bij de chinees gezien. Echt jaren geleden. Volgens was Rita net uit de vvd geschopt.
Omg, maar dit is toch geen juicy verhaal?
Mark Rutte eet chinees
Hahaha ja en dan de context erbij van Rita. Zo van: Mark was toen at an all time low dus ging hij CHINEES eten
Nou echt de tering.
Blijkbaar een impopulaire mening maar ik vind dit dus allemaal enig om te lezen.
Nee hoor ik vind het ook leuk!
Wil nu ook lezen over bnāers die hun hond uitlaten
Ik heb Jordy van Loon een keer zn hond uit zien laten.
Ik kan je ook vertellen welk brood Rene van Kooten paar jaar geleden at, haha.
Of dat de koning bij de Perry Sport een setje nieuwe sokken als passokken kreeg en die toen ook kocht en dat vond ik wel netjes van hem. Die verkoper zei later dat ie maar nieuwe sokken pakte omdat ie t gek vond om sokken uit zo een bak te pakken, haha.
Ik heb Sigrid Kaag haar honden uit zien laten.
Klopt! Iemand die ik ken had een affaire met Ruben Nicolai.
Ik heb Gordon in een bosje zien plassen, telt dat ook?
Je hebt het over het koningshuis dus mijn interesse is gewekt;
Loopt hij dan zelf even (al dan niet met beveiliging in burger) de Perry Sport in om nieuwe sportschoenen te kopen? Was hij toevallig in de buurt ivm een ambtelijk bezoek of was hij er speciaal voor de schoenen?
Juice over Rolf Sanchez;
Hij zou betrokken zijn geweest bij verduistering van een behoorlijk geldbedrag. Hij heeft iemand (een assistente/administratief medewerkster/ secretaresse oid) geĆÆnstrueerd bepaalde betalingen te doen. Zij is uiteindelijk veroordeeld en hij niet.
Ik heb dit via een vriendin die die vrouw ontmoet heeft en erover gesproken heeft.
Het is aan Yvonne doorgegeven en ze zou ermee aan de slag gaan maar tot op heden heb ik geen posts over gelezen. (Voor mij js dus bewezen dat Yv niet zomaar alles de wereld inslingert. Ze wil meer bronnen!)