Ik heb lang geleden Maxima een keer geholpen in de winkel waar ik werkte en zij had wel beveiliging bij zich, maar die bleven buiten staan. (Er waren op dat moment geen andere klanten in de winkel overigens).
Het was in Den Haag, dus denk dat hij gewoon even naar de Perry ging, met best wat beveiliging. Ik weet nog dat ik de winkel in liep en, voor een winkel als Perry, heel veel beveiliging in wel erg mooie pakken zag, maar dacht er verder niks van. Een man bleef mij ook volgen terwijl ik ook naar sportschoenen aan het kijken was. Vervolgens ging naast iemand zitten om schoenen te passen en toen bleek dat Willem-Alexander te zijn. Toen nog geen koning, maar hij was dus zelf zijn sportschoenen aan het kopen.
Lauwe juice: ik heb vorige week Tom
Dumolin (wielrenner in ruste) gezien met zān vriendin (Maxime nogwat) in een woonwinkel in Amsterdam waar ze vanalles aan het uitkiezen waren. Die gaan dus samenwonen. (All alleged ofcourse)
Ze kwamen vaak bij de zaak waar ik werkte en klopt inderdaad. Ken meerdere meiden die affaires met ze gehad hebben. Vooral met Teil. Ruben Nicolai was volgens hem juist degene die zich wat van die zaken distantieerde.
micha wertheim (van de oudejaarsconference) zei een keer tegen mij āover tien minuten komt er nog ƩƩnā toen mijn tram voor mijn neus wegreed
(lol ik heb duidelijk geen goede juice)
Haha dat doet me somehow echt hier aan denken
Zij doen heel veel dingen zelf, vooral toen de kids nog klein waren. Ze waren toen gewoon klassenouder en gingen mee op schoolreisje enzo. Net als ānormaleā ouders. Wel met undercover beveiliging op afstand. Zusje van een vriendin zat bij een van de prinsessen in de klas.
Gordon heeft een keer mijn autosleutel geleend.
Ik was nog heel verbaasd dat hij zelf geen auto had maar hij wilde niet rijden, alleen maar snuiven
(Meer dan tien jaar geleden)
Mark rutte stond een keer in mijn lift in mijn appartement! (afgelopen zomer)
Ik stond met mijn nichtjes op mijn verdieping te wachten om naar beneden te gaan en toen de lift open sprong stond Rutte er met iemand anders in (die ander wel vaker gezien maar is hier op bezoek bij zijn broer). Eigenlijk kent iedereen elkaar van gezicht. We waren echt starstruck⦠In onze lift! (Echt iets anders dan op het.plein in Den Haag).
Hij was heel vriendelijk voor zo ver dat kan in 3 minuten en we maakten snel een (gevraagde) selfie Later dacht ik natuurlijk: ik had XYZ moeten vragen/zeggen.
Daarnaast zie ik Mattie altijd lopen in Rotterdam of bij Rocycle.
En Merol is een vriendin van een vriendin van mij en ik ben stiekem fan van haar. Toen ik haar zag op een verjaardag van die gemeenschappelijke vriendin zei mijn vriend dat tegen haar en voelde ik me echt 14
Het lijkt me zo niks als je bekend bent en mensen willen selfies met je
Nee, zeker niet in je vrije tijd⦠maarja, was wel leuker verhaal incl foto
Om die reden heb ik geen selfie met Johan Cruijff, die ik in een restaurant in Mexico tegenkwam. Of all places. Maar wilde hem niet storen, dus heb alleen een stiekeme foto gemaakt .
Ik kwam een keer Jannes (de koning van piratenmuziek) tegen in de Wibra. BAM!
Ohja en ik sta verplicht met Gordon op de foto want stond bij ons in de rij in Londen tijdens overstap op vliegveld, toen was ik nog een tiener maar mijn moeder wou het zo graag.
Nu is Jannes wel een vriendelijke man hoor verder (ik vind zijn muziek gewoon vreselijk) maar heb nog nooit leuke bekende mensen in het echt ontmoet.
En als je nee zegt, voor trut uitgemaakt wordt
Jordy van Loon werkte bij de etos. Nu niet meer volgens mij, want heb hem al heel lang niet meer gezienš
I know! Volgens mij had ie het daar wel naar zijn zin, hij was iig lekker aanwezig kan ik me herinneren.
Ja, volgens mij ook idd. Vond hem altijd ook erg behulpzaam en vriendelijk.
Dat zeker! Hij kwam ook wel eens bij mij de winkel waar ik toen werkte en was ook altijd vriendelijk en maakte altijd ff praatje als het rustig was. Alleen zo jammer dat ik daarna altijd dat nummer van hem in mn hoofd had, haha
Ik heb t nu ook in mijn hoofd haha. Arme man komt daar nooit vanaf denk ik
leken die honden op hem? ik vind hem altijd op zoān samson-achtige hond lijken dus nu zie ik het helemaal voor me