Nou kom ik hoor. Ik kwam een keer Tik Douwsma tegen in een overdekte speeltuin. Was tijdens corona dat mondkapjes aangeraden werden. Hij was anti dus hij droeg niks. Mn vriend zei dat Tim hem steeds aan zat te kijken. Ik dacht dat het door het mondkapje kwam maar mijn vriend zei dat Tim hem waarschijnlijk gewoon heel mysterieus vond met mondkapje.
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend smaaaHAAAken
Ik las laatst dat hij heel slim was, doet nu iets van TU-achtige dingen
Ben je niet in de war met Ralf Mackenbach? Die doet een PhD in kernfysica.
Oh ja
Ja Danie is al jaren op een hersendieët, mini hoofdinhoud passend bij het mini lijfje.
Die man wordt veel te vaak gespaard. Hij was de buurman van m’n ouders toen ik geboren werd en is op kraamvisite geweest. Snap niet dat het niet bij m’n moeder is opgekomen om mij even in z’n handen te duwen en een foto te maken.
Zijn kraamcadeau was een megagrote kamerplant die nog jaren heeft gestaan. Kan natuurlijk zijn uitgezocht door zijn vrouw maar dat in combinatie met het feit dat hij bij beide verhuizingen in m’n vroegere dorp veel persoonlijke dingen heeft laten liggen in de huizen doet me vermoeden dat hij het wel leuk vond om overal lang voort te leven haha.
Een kamerplant is serieus wel echt een gaaf cadeau haha. Een keer wat anders dan de eeuwige kleding/boekjes/knuffels
Met zo’n antwoord gok ik dat ze met ABN zo’n nep wannabe goois accent bedoelt.
Huh is dit niet van zoveel jaar geleden? Is dit echt recent?
Bijzonder. Ik heb voor haar gewerkt, maar zo’n (domme) uitspraak verbaast me toch.
meine gutte wat een tenenkrommend interview (en dan doel ik op haar uitspraken)
Ik melk liever koeien dan haver.
Excuus voor deze flauwe grap.
Groetjes uit hartje Amsterdam, waar koemelk gedronken wordt en ik nooit een biro zal aanschaffen.
Doet me denken aan Elise en vita die beweerden dat alleen in Amsterdam de kinderopvang zo vol zit dat je je al moet aanmelden als je net weet dat je zwanger bent. Dat is ook buiten Amsterdam zo, joe joe
Ja jeetje, maar die twee zeggen volgens mij alleen maar domme dingen. Al die podcast previews lijken wel een parodie. Ik ga lachen als iemand nu zegt dat het een parodie is.
Ik had het er laatst over met mijn zus, die dus echt die podcast luistert van ze. Zei zegt dat de meeste van die filmpjes dus komt van een onderdeel ofzo waarbij ze express langzamer met meer dialect/accent (?) enzo praten.
Ik denk dat ze inmiddels ook donders goed weten dat ‘gekke’ () uitspraken sneller viral gaan en ze zelfs een meme worden daarmee (kooookend hete theeee uit. een. glass)… dus of het nog zo authentiek is betwijfel ik.
Komt natuurlijk door zijn vrije Amsterdamse opvoeding!