FF Boulevard #9

Wat een hulpverlener is het ook!

5 likes

Dat werd naar de medewerkers gecommuniceerd, dat jullie Amalia geen koekjes mochten geven? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Even opkomend voor haar ouders: dit zou ik ook kunnen zeggen tegen mensen als mijn schoonmoeder die mijn kind met gemak 3 roze koeken achter elkaar voert afgetopt met 2 pakjes appelsap. Als iedereen je kind de hele dag koekjes/snoep/taart voert (wat ze denk ik wel zouden doen want hallo de kroonprinses vraagt het) zou ik ook niet bepaald blij worden.

14 likes

Ik heb juist hele positieve ervaringen met Jennifer Hofman dus zo zie je maar dat het per situatie kan verschillen.

9 likes

Waarschijnlijk had ze dat flesje gewoon gevuld met wodka om een of andere saaie kutpremiere vol te kunnen houden. Snap ik wel.

16 likes

Mijn stagebegeleider uit een vorig leven deed dat zelfs met waterkannen in restaurants en toen ik een glas ‘water’ vroeg kreeg ze het erg warm.

9 likes

dit breekt mijn hart

30 likes

Ze zeggen niet voor niets ‘never meet your heroes’

3 likes

Vind je? Zie hem regelmatig in zijn bakkerij en daar is hij heel aardig

1 like

Nou ligt aan de leeftijd? Bij, zeg, een puber van 12+ zou ik dit toch wel problematisch vinden van die ouders.

4 likes

Heb ooit victor reinier aan de kassa gehad bij een feest.
Hij lag 100,- neer en vroeg hoeveel muntjes hij wilde.
Hij zei; MUNTJES!!!
dus toen heb ik voor 100,- aan munten gegeven.

Hij liep weg en na 50 passen stopte hij en kwam hij kwaad terug dat ik hem had opgelicht.

Beveiliging heeft hem weggestuurd .

Marco bakker wilde perse whiskey en dat hadden we niet. Hij werd kwaad en schreeuwde; WEET JIJ WEL WIE IK BEN?
Collega draaide zich om naar andere collega’s en vroeg toen; heeft iemand enig idee wie dit is? Hij weet het zelf blijkbaar niet meer

Giel beelen eiste dat ik een nieuwe fles prosecco voor hem opende op een festival en dat wilde ik niet doen omdat de fles die open was nog geen 2 min open was.

Ferry doedens heb ik altijd al vervelend gevonden. Onze families kennen elkaar en hij en ik gaan niet samen.

Good old days :sweat_smile:

52 likes

Hahah waarom haal ik die twee Vic/ Viktors toch altijd door elkaar.
IMG_4592

12 likes

Opflikken

21 likes

@FredPaillet enlighten us

4 likes

Echt geen flauw idee

19 likes

Hele leuke man! Zijn vrouw is wel heel zakelijk ingesteld en vindt het soms een minder aantrekkelijk idee dat hij met vrouwen samenwerkt.

9 likes

Huh is dit niet victor reinier?

3 likes

Volgens Wikipedia is die man 85 jaar. En heeft hij ooit dronken iemand aangereden. Diegene is daaraan overleden.
Oh en hij zingt of zong opera.

Edit, was geen reactie op @FredPaillet

4 likes

Nee, dat is Viktor Brand

6 likes

Ik zie het inderdaad, ze lijken wel op elkaar

victorreinier

Heeft er niemand juice over Viktor Brand? Ik vind hem ook zo typisch iemand die leuk over probeert te komen maar dat irl eigenlijk helemaal niet is

7 likes