Jaimie wordt in de docu ook negatief geframed (wat viel te verwachten). Je ziet bij Jorik ook weinig tot geen schuldbesef. Hij geeft steeds aan dat de relatie âtoxischâ was, wat ik absoluut wil geloven, maar het besef dat iemand (meermaals!) fysiek aanvallen Ă©cht ver de grens over gaat en toch echt 100% zijn fout en verantwoordelijkheid betreft, ziet hij duidelijk niet. Ik vind het ook een beetje misselijk hoe snel andere rappers over de mishandeling heenstappen en hem weer omarmen, en praten over wanneer hij weer âontcanceldâ zal zijn.
Ik vind het in de docu ook heel pijnlijk duidelijk worden dat Jorik eigenlijk nog steeds niet bereid is om Ă©cht een vader voor zijn kind te zijn (en wel nog even een steek geeft naar Jaimie dat ze naar Burning Man is gegaan en LĂo heeft ondergebracht bij de nanny). Hij weet ergens dat hij moet veranderen, maar geeft ook gelijk toe niet bereid te zijn dingen Ă©cht op te geven (drank, drugs, het vele van huis zijn). Het is een puber (van 29) met een kind