Nou het zijn allebei donkerblonde mannen maar verder echt totaal niet ik wil geen juice over Viktor vind hem leuk!!
Ja sorry!
Dat ging over Marco Bakker trouwens.
nee viktor brand is hier onschendbaar dat heeft het forum afgesproken
Man met heel veel eisen op de werkvloer, maar verder wel aardig!
Ja dit kan ik niet ontkennen
Hahaha ik hoop ergens dat hij weet dat hij hier een random fan clubje heeft.
Over de victors gesproken, ik zag victor reinier ooit op het station in Maastricht en mn vriendin en ik waren helemaal verbaasd en vroegen ons af wat hij nou helemaal in maastricht te zoeken had! En we zeiden “haha hij is grijs”. Tot zover mijn bijdrage
Halloooo
Flikken Maastricht?!
Ja klopt idd, maar dat wisten wij niet want we keken dat nooit. We kenden hem eerder van dat Lucky letters.
Mijn oma kent zijn (inmiddels overleden) oma en volgens m’n oma is Viktor heel aardig en lief haha
Hij stond in Maastricht ook echt bekend om jonge studentes ronselen
Yes, kan dit beamen, via een bekende van me die een tijdje in Maastricht werkte. Ieder weekend met een ander meisje (van nét 18 of nét niet) in de Kaasbar.
dankjewel ik heb weer wil om te leven <3
Dit doet hij nog steeds, maar dan nu in NH haha
Heerlijk
Als ik ooit ergens lees dat hij eigenlijk een lul is dan breekt mijn hart echt
Ik heb Isa Hoes ooit mogen interviewen (toen leefde Antonie nog en die liep druk in telefoongesprek langs maar nam wel even de moeite ons te begroeten) en zij was echt heel lief. Ik was hoofdredactrice van onze schoolkrant en Isa speelde in iets geschreven door de vrouw van mijn Engelsleraar. Dus ik was echt 16 ofzo
Antonie heb ik ook een paar keer ontmoet en die vond ik overigens ook heel lief. Ik merkte toen uiteraard niet dat hij zo met zichzelf in de knoop zat en schrok echt wel toen hij ineens overleden was