Ik heb ooit Connie Palmen gevraagd om niet binnen te roken toen ik in de bioscoop werkte. Ze rookte buiten verder.
En Willeke van Ammelrooij is een heks.
Ik heb ooit Connie Palmen gevraagd om niet binnen te roken toen ik in de bioscoop werkte. Ze rookte buiten verder.
En Willeke van Ammelrooij is een heks.
Heeft dat nog een bepaalde reden? Of zag je haar met een heksenhoed en een toverstok?
Gwen Stefani gaat dit jaar de superbowl doen
Het is Usher, gisteren de promocampagne gelanceerd.
Omg met de Harajuku Girls?! Ja controversieel, maar I love Rino!
Ik vind haar ook super onsympathiek
Naast dat ze getrouwd is met die āgezelligeā marco bakker heeft ze een prive verhaal van haar en rutger hauer de wereld ingeslingerd na zijn dood.
Rutger kwam weleens eten bij mn vader en het was een soort van mythe.
Mn vader zei altijd dat rutger hauer weer was komen eten maar wij zagen hem nooit.
Uit eindelijk heeft mn broer hem ontmoet en toen dachten mn zus en ik dat mn broer ook bij het complot was aangesloten.
Paar jaar daarna had mn zus hem ook āgezienā
Ik dacht nog steeds dat ze zaten te lullen.
Toen ik 15-16 was, was ik aan het werk bij mn vader en toen zei mn vader; je hebt een klant . De lach op zn gezicht vond ik weird
Ik dacht toen gvd ⦠weer zon kutkind van mn school ofzo maar toen ik me omdraaide stond rutger hauer daar .
Mn vader en hij begonnen beide te lachen omdat mn vader hem had verteld dat ik het niet geloofde.
Hij en mn vader hebben jaren lang over alles gesproken behalve over zn werk wat hij fijn vond.
Ben niet perse fan van zn werk maar het was echt een hele leuke man en het is een super grappig familie verhaal.
Ohhh half gelezen. Gelukkig!
Ze luisterde nooit naar aanwijzingen en snauwde mensen af. Ze liep gewoon de zaal in, ookal was de film ruim begonnen. Ze zei dan de klassieker āweet je wel wie ik benā. Elk jaar ging het precies hetzelfde.
gelukkig geen taylor swift
Wow youāre not like the other girls
Hahaha dit vind ik echt een heel leuk verhaal
Echt? Wat leuk
Ja, we lachen er ieder jaar nog wel een paar keer om.
De eerste keer dat hij bij mn vader kwam is ook nog wel grappig.
Het regende keihard en toen kwam er een man op een motor aanrijden waarop mn vader tegen zn klanten zei; wat voor idioot gaat er met dit weer motorrijden?!
Eenmaal binnen deed hij zn helm af en zei tegen mn vader; je zal wel denken, wie gaat er in godsnaam met dit weer motorrijden?!
Het ijs was gebroken en hij kwam dus echt regelmatig eten
Hahahaha die itsā¦ā¦ likableā¦ā¦.likable yes
Ooh Mos Def, was echt mijn crush in high school. Snap nog steeds waaromš¤¤
Edit: net alsof wij samen op de middelbare school hebben gezeten haha, mijn high school crush. Maar hij was mijn celebrity crush toen haha
Pffff. Snap echt niet dat hij nog een podium krijgtā¦
Sorry ik ga al een tijdje stuk om de titel
Kan gebeuren ja toch
Ik zag op insta de promo voor zān ādocumentaireā voorbijkomen en iedereen reageert daar ook positief op āstrijderā enzo echt oprecht bizar
Het overkomt je gewoon